Καλημέρα σας.
Σήμερα κάνοντας μια βόλτα και περνώντας από το δεύτερο Γυμνάσιο Κω, διαπίστωσα ότι κάτω από τα δέντρα έχουν ρίξει πολλά κομμένα και ξερά κλαδιά, παλιά στρώματα, παλιές ηλεκτρικές συσκευές και χαρτόκουτα.
Εν όψει της αντιπυρικής περιόδου κάποιοι ανεύθυνοι έχουν δημιουργήσει μια χωματερή μέσα στην πόλη, με μεγάλο κίνδυνο να υπάρξει εστία φωτιάς.
Aναγνώστης