Το ξενοδοχείο D’Andrea Lagoon σε συνεργασία με το τμήμα αιμοδοσίας του νοσοκομείου Κω και μετά από πρωτοβουλία του Διευθυντή του κύριου Στέφανου Κιτρίνα, πραγματοποίησε στις 27/6/2026 στις εγκαταστάσεις του, εθελοντική αιμοδοσία με τη συμμετοχή του προσωπικού του.
Η Διοίκηση και η Διεύθυνση του ξενοδοχείου, εκφράζουν τις θερμές ευχαριστίες τους τόσο στο προσωπικό του ξενοδοχείου που με τη συμμετοχή του αποδεικνύει το υψηλό αίσθημα προσφοράς προς τον συνάνθρωπο, όσο και προς το τμήμα αιμοδοσίας του νοσοκομείου Κω για την άμεση ανταπόκριση του.