Ραδιόφωνο Live Επικοινωνία Χρήσιμα τηλέφωνα
Follow us
Σχολίασε την φωτογραφία 0 σχόλια
×

Α. ΧΑΤΖΗΣΟΥΛΕΪΜΑΝ (ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ ΑΛΗΣ): ΔΥΣΚΟΛΗ ΣΕΖΟΝ - ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΠΕΡΔΕΜΕΝΑ…

22/05/2020
921 Εμφανίσεις
3 Σχόλια

Για το νέο τρόπο λειτουργίας των καταστημάτων εστίασης συνομιλήσαμε με τον κ. Αχμέτ Χατζησουλειμάν, από το εστιατόριο ΑΛΗΣ. Ο επιχειρηματίας μας εξήγησε τα μέχρι τώρα δεδομένα και πως θα λειτουργήσουν τα εστιατόρια.

« Τα μέτρα συνεχώς αλλάζουν και φυσικά εμείς όπως θεωρώ και όλοι οι συνάδελφοι είμαστε έτοιμοι να λειτουργήσουμε τηρώντας τις οδηγίες. Το μεγάλο πρόβλημα είναι ότι τα πάντα είναι μπερδεμένα. Δηλαδή γνωρίζουμε πότε ανοίγουν οι επιχειρήσεις αλλά δεν γνωρίζουμε πότε ξεκινά ο τουρισμός. Επίσης σε κάποια θέματα περιμένουμε διευκρινιστικές διότι οι οδηγίες δεν είναι ξεκάθαρες όπως στους κανόνες υγιεινής. Πάντως είμαστε αισιόδοξοι και θα τηρήσουμε όλα τα μέτρα».

Αποστάσεις τραπεζιών και χωρητικότητα

Σχετικά με τα επιτρεπόμενα τραπέζια και τον αριθμό πελατών ο κ. Χατζησουλεϊμάν δήλωσε: « Αναφορικά με τις αποστάσεις δεν είναι τόσο τρομακτικά και δύσκολα τα πράγματα. Όπως τα υπολογίζουμε η μείωση θα είναι στο 20%. Οπότε θα μπορούμε να αναταπεξέλθουμε. Επίσης αυξήθηκαν τα άτομα ανά τραπέζι από 4 άτομα στα 6. Μία επιπλέον αλλαγή είναι οι οικογένειες όπου ο αριθμός είναι 6 ενήλικες + ανήλικα τέκνα όσα είναι. Όλα αυτά είναι πολύ θετικά για την λειτουργία των εστιατορίων.»

Θέσεις εργασίας σε αβέβαιες εποχές

Κύριο μέλημα των επιχειρήσεων είναι να λειτουργήσουν και να διατηρήσουν το υπάρχων προσωπικό. Εν αναμονή ανακοινώσεων για μέτρα στήριξης ο Κώος επαγγελματίας μας δήλωσε: « Θα προσπαθήσουμε να κρατήσουμε όλους τους συνεργάτες μας. Είναι άνθρωποι που συνεργαζόμαστε χρόνια πολλά. Θα γίνουν τροποποιήσεις σίγουρα αλλά δεν θα γίνουν απολύσεις. Ίσως χρειαστεί να εφαρμόσουμε μειωμένο ωράριο άλλα θα δουλέψουν όλοι, εφόσον το επιτρέψουν οι συνθήκες δουλειάς. Ο στόχος μας φέτος είναι να συντηρηθούμε όχι να κερδίσουμε. Με προβληματίζει μόνο η εικόνα του σερβιτόρου με μάσκα και πως οι πελάτες θα το δεχτούν ψυχολογικά. Στο εστιατόριο πηγαίνεις για φαγητό για να απολαύσεις και να διασκεδάσεις. Ίσως η εικόνα με την μάσκα δεν δημιουργεί θετικά συναισθήματα. Θα τα δουν όλα και οι υπεύθυνοι και εμείς θα εφαρμόσουμε τις οδηγίες».

Τέλος, ο Αχμέτ έστειλε ένα μήνυμα συμπαράστασης και δύναμης σε όλους. « Μετά από όσα περάσαμε στην Κω τα τελευταία χρόνια, να είστε σίγουροι ότι θα το ξεπεράσουμε και αυτό. Ενωμένοι, αγαπημένοι θα βγούμε δυνατοί από αυτή τη νέα περιπέτεια. Υγεία σε όλο τον κόσμο και με το καλό να συναντηθούμε όλοι ξανά».

Η ανωνυμία είναι το καλύτερο κρησφύγετο δειλίας και χυδαιότητας!
Σχόλια 3
ΠΑΛΙΟΣ ΠΕΛΑΤΗΣ 26/05 - 17:09
ΒΕΛΤΙΩΣΕ
την ποιότητα , τις μερίδες και τις τιμές γιατί αυτά θα σε αναβαθμίσουν, έπεσε πολύ η ποιότητα σας και ακριβύνατε τις τιμές επίσης μικρύνεται τις μερίδες, ερχόμουν 20 χρόνια από τότε που είσαστε στο πλατάνι, χαρήκαμε για το όμορφο μαγαζί που φτιάξατε στη πόλη και το καλό φαγητό που είχατε στην αρχή, αλλά ο κόσμος δεν είναι κορόιδο, και δεν μπορείτε να το κοροϊδεύετε, όταν πριν 4 χρόνια έφερα φίλο μου και για μια σαλάτα, και 3 μικρά πιάτα μεζεδάκια πλήρωσα 35 ευρώ, τα πλήρωσα αλλά είπα έχετε γεια βρυσούλες
Stavros 23/05 - 23:57
ΑΠΟΣΤΑΣΗ
Μηπως να εξυπηρετήσουν και οχι να στριμώξουν εναν ακομη πελάτη? Εχει να κάνει με το πως το βλέπει κανείς... Το σέρβις αψογο δεδομένου του χαμού που γίνετε στο μαγαζι αυτο
Gordon Ramsay 22/05 - 18:53
ΑΠΌΣΤΑΣΗ
Πετουσαν τραπέζια και καρέκλες τελευταία για να στριμωξετε ακόμα ένα πελάτη...κάντε το λίγο κυριλέ...και το σέρβις...

Πρόσθεσε ένα σχόλιο

×

ΕΞΟΔΟΣ