Διαφημίσεις - Top Left

Διαφημίσεις - Top Right

Wednesday, August 23, 2017

Τελευταία νέα

    • Πολιτικά
    • Αρχική δημοσίευση
      4/18/2017 10:50:43 PM
    • Τελευταία ενημέρωση
      4/18/2017 10:53:18 PM
    • Διαβάστηκε 388 φορές
    Από τα 550 χιλιόμετρα που θα κατασκευαστούν στο ελληνικό έδαφος έχουν ενωθεί μέχρι σήμερα 217 χιλιόμετρα αγωγού, έχουν συγκολληθεί 184 χιλιόμετρα, ενώ έχει παραληφθεί το 66% των 32.000 σωληναγωγών και έχει διαμορφωθεί μια ζώνη όδευσης σε μήκος 260 χιλιομέτρων. Δέκα μήνες μετά την τελετή εγκαινίων που έγινε στη Θεσσαλονίκη από τον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα, τον Μάιο του 2016, με αφορμή την έναρξη των κατασκευαστικών εργασιών, και τρία χρόνια πριν από τον προβλεπόμενο χρόνο έναρξης λειτουργίας (2020), το έργο προχωρά βάσει χρονοδιαγράμματος και έχει σημειωθεί σημαντική πρόοδος στις δύο από τις τρεις Περιφέρειες της Βόρειας Ελλάδας που θα διασχίσει ο αγωγός: την Ανατολική Μακεδονία - Θράκη και την Κεντρική Μακεδονία.

     
    Συνολικά μέχρι το τέλος Μαρτίου έχουν διανοιχτεί 154 χιλιόμετρα τάφρου. Σε 119 από αυτά έχει ήδη τοποθετηθεί ο αγωγός μέσα στην τάφρο, ενώ σε 97 χιλιόμετρα αυτή έχει καλυφθεί από χώμα και 18 χιλιόμετρα γης βρίσκονται ήδη στη φάση αποκατάστασης.

    Ο διευθυντής του TAP στην Ελλάδα, Ρίκαρντ Σκούφιας, δεν έκρυψε την ικανοποίησή του, ενώ επεσήμανε ότι με την πρόοδο των εργασιών γίνονται εμφανή και τα άμεσα οφέλη που προκύπτουν για τη χώρα, την οικονομία της και τις τοπικές κοινότητες. Είναι χαρακτηριστικό ότι περισσότεροι από 2.500 άνθρωποι εργάζονται σήμερα για τον TAP στην Ελλάδα, εκ των οποίων οι 400 είναι αρχαιολόγοι και εξειδικευμένοι αρχαιολογικοί εργάτες. Τρεις μεγάλες ελληνικές κατασκευαστικές εταιρείες έχουν αναλάβει σημαντικά τμήματα του έργου, ενώ συνολικά 176 ελληνικές επιχειρήσεις έχουν ήδη συμβάλει στην υλοποίηση του έργου, στο κατασκευαστικό κομμάτι, στην προμήθεια υλικών και σε μια σειρά από άλλες δραστηριότητες.

    Πρόγραμμα
    Παράλληλα, υλοποιείται ένα πρόγραμμα κοινωνικών και περιβαλλοντικών επενδύσεων, συνολικού προϋπολογισμού 32 εκατομμυρίων ευρώ, με τις 40 πρώτες πρωτοβουλίες (ύψους 773.000 ευρώ) να έχουν ήδη ολοκληρωθεί στις τρεις Περιφέρειες. Συγκεκριμένα, έχουν υλοποιηθεί 25 προγράμματα αναβάθμισης ποιότητας ζωής των κατοίκων, 5 προγράμματα ενίσχυσης μέσων βιοπορισμού των τοπικών κοινωνιών, 5 προγράμματα εκπαίδευσης και επιμόρφωσης και 5 προγράμματα βελτίωσης περιβαλλοντικής διαχείρισης.

    Μέρος του Νότιου Διαδρόμου Φυσικού Αερίου, που ενισχύει τον ρόλο της Ελλάδας στον ενεργειακό χάρτη της ΝΑ Ευρώπης, ο αγωγός TAP θα έχει συνολικό μήκος 878 χιλιομέτρων και θα διέρχεται από τρεις χώρες (Ελλάδα, Αλβανία, Ιταλία), μεταφέροντας φυσικό αέριο από το γιγαντιαίο κοίτασμα Σαχ Ντενίζ ΙΙ του Αζερμπαϊτζάν προς την Ευρώπη. Μόνο στο ελληνικό τμήμα ο προϋπολογισμός του έργου φτάνει το 1,5 δισ. ευρώ. Ακολουθεί μια διαδρομή 215 χιλιομέτρων στην Αλβανία και στη συνέχεια μέσω Αδριατικής (105 υποθαλάσσια χιλιόμετρα) θα φτάσει στην Ιταλία (8 χιλιόμετρα).

    Η αρχική μεταφορική ικανότητα του αγωγού ανέρχεται σε 10 δισεκατομμύρια κυβικά μέτρα φυσικού αερίου τον χρόνο -ποσότητα που επαρκεί για την κάλυψη της ενέργειας που καταναλώνουν 7 εκατομμύρια νοικοκυριά στην Ευρώπη- με δυνατότητα μελλοντικού διπλασιασμού στα 20 δισ. κ.μ.

    Πέρα από την κατασκευή του αγωγού οι εργασίες στο ελληνικό τμήμα περιλαμβάνουν την κατασκευή ενός σταθμού συμπίεσης κοντά στους Κήπους Εβρου, ενώ ένας δεύτερος θα κατασκευαστεί στις Σέρρες σε περίπτωση επέκτασης της μεταφορικής ικανότητας. 

    Ο ΤΑP ΣΕ ΑΡΙΘΜΟΥΣ

    550 χιλιόμετρα είναι το μήκος της όδευσης του αγωγού στο ελληνικό έδαφος, σε σύνολο 878 χιλιομέτρων. Μέχρι σήμερα έχουν συγκολληθεί 184 χιλιόμετρα.

    8 χιλιάδες θέσεις εργασίας δημιουργεί ο TAP στη φάση κατασκευής. Σήμερα εργάζονται 2.500 άνθρωποι, εκ των οποίων 400 αρχαιολόγοι και εξειδικευμένοι αρχαιολογικοί εργάτες.

    32 χιλιάδες σωληναγωγοί, συνολικού βάρους 270.000 τόνων, αποκλειστικά από ελληνικές επιχειρήσεις, θα ενωθούν κατά μήκος της όδευσης του αγωγού. Eχει παραληφθεί ήδη το 66%.

    260 χιλιόμετρα ζώνης εργασίας έχουν καθαριστεί και διαμορφωθεί έως σήμερα, σχεδόν το μισό της διαδρομής. Eχουν διανοιχτεί 154 χλμ. τάφρου, σε 119 χλμ. έχει τοποθετηθεί ο αγωγός.

    ΒΑΣΙΛΗΣ ΙΓΝΑΤΙΑΔΗΣ - ethnos.gr
    0 σχόλια
    Το όνομα και το σχόλιό σας θα δημοσιευθούν εφόσον ελεγχθούν από την συντακιτκή ομάδα.
    Τα σχόλια θα πρέπει να τηρούν τους όρους και τις προύποθέσεις της ιστοσείδας

    Άρθρα και σχόλια του Γιάννη Ιωαννίδη

    Δημοσκόπηση

    Συμφωνείτε με την απόφαση της Κυβέρνησης, οι σημαιοφόροι στα Δημοτικά Σχολεία να ορίζονται μέσω κλήρωσης;

    Εξώφυλλο Εφημερίδας

    2482

    PAPARAZZI

    • ΜΕ ΤΟ ΦΑΚΟ ΤΟΥ PAPARAZZI (19/8/17)

      ΜΕ ΤΟ ΦΑΚΟ ΤΟΥ PAPARAZZI (19/8/17)

    Quiz

    Ποιος μεγαλοξενοδόχος έδωσε γερό μπόνους σε όλους τους υπαλλήλους του επειδή εργάστηκαν την ημέρα μετά το σεισμό;

    3 σχόλια
    • Τασία Κως: Προχθές (18:09) Στο Νατούρα? Λόγω γάμου έκανε δώρο στους υπαλλήλους του? Απάντησέ του
    • ΕΥΘΥΜΙΟΣ ΣΚΑΛΕΡΗΣ: 8/20/2017 12:02:00 PM Σίγουρα κανένας αλλά νομίζω ότι θα τους έκαναν και περικοπές μισθού για έκτακτα περιστατικά ! Απάντησέ του
    Σχολίασέ το

    Γρήγορη αναζήτηση

    Διαφημίσεις - Right

    Widget Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων

    Πρόγραμμα Τηλεόρασης

    Διαφημίσεις - Right 2

    ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ

      Υπηρεσίες

      zwdia