Διαφημίσεις - Top Left

Διαφημίσεις - Top Right

Wednesday, April 24, 2019

Τελευταία νέα

    • Τοπικά
    • Αρχική δημοσίευση
      4/14/2019 5:00:13 PM
    • Τελευταία ενημέρωση
      4/16/2019 9:36:47 AM
    • Διαβάστηκε 172 φορές
    Με την παρουσία των Γ. Κυρίτση και Ι. Ρούφα πραγματοποιείται ο σημερινός ανοιχτός διάλογος στο Ασφενδιού, με συντονιστή τον δημοσιογράφο Μάριο Παπαδημητρίου.
     
    Η ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ
     
    Συμπατριώτισσες και Συμπατριώτες

    Σήμερα είναι ο τέταρτος σταθμός των ανοιχτών εκδηλώσεων διαλόγου στις κοινότητες μπροστά στους πολίτες.
    Εδώ στο Ζηπάρι, οι πολίτες δεν έχουν μόνο τη δυνατότητα να δουν και να κρίνουν το έργο αλλά και το πρόγραμμά μας αλλά και να πάρουν το λόγο και να υποβάλλουν τα δικά τους ερωτήματα.
    Αυτή είναι η δημοκρατία.
    Και τη δημοκρατία δεν την φοβούνται αυτοί που έχουν έργο, αυτοί που έχουν προτάσεις, αυτοί που τολμούν να στέκονται εδώ, απέναντι στους πολίτες.
    Την προηγούμενη περίοδο 2011-2014 στη δημοτική κοινότητα Ασφενδιού είχαν γίνει μόνο 3 έργα.
    Τέσσερα χρόνια, τρία έργα.
    Τέσσερα χρόνια όμως είναι πάρα πολλά για να κάνει κάποιος τόσα λίγα, τρία έργα μόνο.
    Στη δημοτική κοινότητα Ασφενδιού από το 2015 έως σήμερα έχουν ολοκληρωθεί 11 συνολικά έργα, προϋπολογισμού 3,6 εκατομμυρίων ευρώ.
    Σε εξέλιξη βρίσκεται ένα έργο και σε φάση δημοπράτησης ή μελετών έχουμε 12 ακόμα έργα, συνολικού προϋπολογισμού 3 εκ. ευρώ.
    Σύνολο 24 έργα, όταν την προηγούμενη περίοδο είχαν γίνει μόνο 3.
    Έχουν ήδη ολοκληρωθεί:
    -Η ανάπλαση της ευρύτερης περιοχής στην κεντρική πλατεία Ζιάς.
    -Η Ανάπλαση και ο Ηλεκτροφωτισμός της κεντρικής πλατείας στο Τιγκάκι.
    -Η επίστρωση και επισκευή των παλαιών δρομίσκων Ευαγγελίστριας Ασφενδιού.
    -Η κατασκευή πεζοδρομίων και ο ηλεκτροφωτισμός στο Τιγκάκι.
    -Η πλακόστρωση του οδοστρώματος από εκκλησία Ασωμάτου ως τον επαρχιακό δρόμο.
    -Η ανακατασκευή του δρόμου προς νεκροταφείο Λαγουδιού.
    -Η προμήθεια των επίπλων και του εξοπλισμού για τον Παιδικό Σταθμό Ζηπαρίου.
    -Ο Ηλεκτροφωτισμός της οδού 7ης Μαρτίου στο Ζηπάρι.
    -Οι ασφαλτοστρώσεις.
    -Η αποκατάσταση υπολοίπου τμήματος κτιρίου πρώην σχολείου Ευαγγελίστριας και η επικαιροποίηση της μελέτης.
    Ένα έργο που βρίσκεται σε εξέλιξη είναι η ανάπλαση και ηλεκτροφωτισμός κεντρικών οδών Ζηπαρίου και συγκεκριμένα στα οικοδομικά τετράγωνα 67, 75,76.
    Υπάρχουν και έργα που θα δημοπρατηθούν και θα ξεκινήσουν το επόμενο διάστημα, όπως:
    -Η ασφαλτόστρωση τμήματος παραλιακής οδού Τιγκακίου.
    -Οι πλακοστρώσεις και ο ηλεκτροφωτισμός κεντρικών οδών στο Ζηπάρι. Πρόκειται για τις οδούς Κωνσταντινουπόλεως, Μπουμπουλίνας, Ολυμπίας, και Μυκηνών.
    -Η μετατροπή του κτιρίου που θα στεγάσει το Λύκειο Ζηπαρίου, το οποίο θα λειτουργήσει από το Σεπτέμβριο.
    -Η ολική ανακατασκευή της παιδικής χαράς στο Ζηπάρι.
    -Η συντήρηση και ανακατασκευή της αυλής του δημοτικού σχολείου στο Ζηπάρι.
    -Η ανακατασκευή του Οδικού Δικτύου Μινιέρας.
    -Η πλακόστρωση του δρόμου από τον οικισμό Ευαγγελίστριας ως το χώρο στάθμευσης Ζιάς.
    -Η ασφαλτόστρωση του δρόμου πρόσβασης στις εγκαταστάσεις του βιολογικού καθαρισμού.
    -Η μελέτη για τη σκάλα στο Τιγκάκι παρά τα εμπόδια που βάζουν κάποιοι…
    -Η δημιουργία υποδομής για να έχουν πρόσβαση τα άτομα με αναπηρία στην παραλία στο Τιγκάκι.
    -Η πλακόστρωση του δρόμου από το κοιμητήριο Αγίου Νικολάου οικισμού Λαγουδιού ως τον οικισμό Ζιάς στο παλιό λατομείο.
    Φίλες και Φίλοι
    Η σύγκριση του έργου αυτής της δημοτικής αρχής με της προηγούμενης είναι καταλυτική.
    Εγώ ο ίδιος παραμένω ανικανοποίητος.
    Γνωρίζω ότι έγιναν πολλά αλλά θα μπορούσαν να γίνουν περισσότερα.
    Γνωρίζω ότι υπήρχαν και καθυστερήσεις, ότι κάναμε και λάθη.
    Αυτό που γνωρίζω όμως περισσότερο από οτιδήποτε άλλο, είναι ότι δουλέψαμε, προσπαθήσαμε και καταφέραμε να προχωρήσουμε μπροστά με έργα.
    Το συμβούλιο της δημοτικής κοινότητας είχε ενεργό ρόλο και παρουσία, είχε αρμοδιότητες. Τα έργα που έγιναν ήταν προτάσεις της κοινότητας.
    Και στη νέα τετραετία ο ρόλος της κοινότητας θα ισχυροποιηθεί ακόμα περισσότερο αφού θα έχει το δικό της μόνιμο και αυτόνομο προϋπολογισμό.
    Στη νέα τετραετία πηγαίνουμε με το Σχέδιο ΚΩΣ 2023.
    Ένα σχέδιο που προβλέπει :
    -Εκτεταμένες ασφαλτοστρώσεις αφού ο Δήμος Κω έχει πλέον τη δική του μονάδα παραγωγής ασφαλτομίγματος.
    -Την αγορά οικοπέδου από το Δήμο για την ανέγερση Σχολικού Συγκροτήματος.
    -Την ανακατασκευή του δρόμου Τιγκάκι – Μαρμάρι και των καθέτων, με τη διαπλάτυνση και την τεχνικά σωστή λύση ώστε να μην έχουμε κάθε χρόνο προβλήματα. Ο απαραίτητος ποδηλατόδρομος θα γίνει αν καταφέρουμε να συμφωνήσουμε στην παραχώρηση τμημάτων από τις όμορες ιδιοκτησίες.
    -Η αλλαγή του δικτύου ύδρευσης, ένα έργο που θέτει σε προτεραιότητα η ΔΕΥΑΚ.
    -Το αθλητικό πολύκεντρο και η ανακατασκευή του γηπέδου ποδοσφαίρου.
    -Οι διανοίξεις οδών παράλληλων στον κεντρικό Τιγκακίου για να δημιουργηθεί είσοδος έξοδος από την παραλία.
    -Η ανάπλαση του κεντρικού δρόμου Τιγκακίου
    -Συνεχίζουμε τη διεκδίκηση του ακινήτου στο Λινοπότι όπου έχουμε ήδη έτοιμη την πρόταση αξιοποίησης του.
    -Η ανάδειξη και αξιοποίηση του ορεινού όγκου του Δικαίου με ένταξη του έργου σε Ευρωπαϊκό πρόγραμμα.
    -Ήδη έχουμε προχωρήσει στη μελέτη της διαμόρφωσης του πάρκιγκ στη Ζιά αφού πάρουμε τις απαραίτητες εγκρίσεις.

    Το Σχέδιο ΚΩΣ 2023 έχει στο κέντρο των προτεραιοτήτων του, το δημότη.
    Ο στόχος είναι στη νέα τετραετία να προσφέρουμε νέες υπηρεσίες στο δημότη, στον απλό πολίτη.
    Στην πρώτη μας θητεία βάλαμε τις βάσεις για την ηλεκτρονική εξυπηρέτηση του δημότη, ο οποίος μπορεί να εξυπηρετείται πλέον από το τηλέφωνο ή το διαδίκτυο.
    Οι δημότες μπορούν να εξυπηρετούνται πλέον σε όλες τις συναλλαγές τους με την οικονομική υπηρεσία με ένα σύστημα, ανάλογο του Τaxis.
    Προγραμματική μας δέσμευση για τη νέα τετραετία είναι η δημιουργία ηλεκτρονικών σταθμών Αυτόματης Εξυπηρέτησης Πολιτών.
    Σε αυτά ο δημότης θα μπορεί να εξυπηρετηθεί για την έκδοση εγγράφων ή πιστοποιητικών.
    Ταυτόχρονα αλλάζει και το μοντέλο καθαριότητας, θα υπάρχει αυτόνομη δομή για την οδοσάρωση με προσωπικό στη δημοτική κοινότητα Ασφενδιού, όπως και αλλαγή του μοντέλου μεταφοράς των απορριμμάτων.
    Η προστασία του περιβάλλοντος και ειδικά των ακτών μας είναι ένας επίσης μεγάλος στόχος, ήδη ετοιμάζονται οι φάκελοι για την προκήρυξη των μελετών και τη χρηματοδότηση τους.
    Ο πλούτος της Αλυκής απαιτεί συνδυασμένες δράσεις τόσο ως προς την παραχώρηση, τις αναγκαίες παρεμβάσεις και τη διαχείριση της. Οι υπηρεσίες μας ασχολούνται μεθοδικά προς όλες αυτές τις κατευθύνσεις.
    Συμπατριώτισσες και Συμπατριώτες
    Σας κατέθεσα όχι μόνο το έργο που κάναμε.
    Σας κατέθεσα και το σχέδιο αλλά και τις προγραμματικές μας δεσμεύσεις για τη νέα τετραετία.
    Όλοι μας είμαστε αποφασισμένοι να καταθέσουμε την ψυχή και την καρδιά μας.
    Εσείς είστε αυτοί που θα μας κρίνετε, σε εσάς λογοδοτούμε.
    Αυτό που κάνουμε σήμερα εδώ, δεν γίνεται για πρώτη φορά. Κάθε χρόνο έρχομαι στη λαϊκή συνέλευση για να αποφασίσουμε όλοι μαζί τα έργα που εντάσσουμε στο τεχνικό πρόγραμμα, για να σας ακούσω, να καταγράψω προβλήματα, να ακούσω ακόμα τα παράπονα ή και τη διαφορετική άποψη.
    Και αυτό θα συνεχίσω να κάνω.
    Σας ζητώ και πάλι μια καθαρή και ισχυρή εντολή γιατί ο Δήμος θα πρέπει να κυβερνηθεί την επόμενη μέρα.
    Σας ζητώ μια καθαρή και ισχυρή εντολή για να συνεχίσουμε.
    Για την Κω του 2023.
     
    Η ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΤΗΣ κ. ΙΩΑΝΝΑΣ ΡΟΥΦΑ
     
    Το Ασφενδιού στη συνείδηση των περισσοτέρων, δεν είναι ένα απλό χωριό. Είναι ο σύγχρονος αστικός οικισμός Ζηπάρι, μέσα από τον οποίο περνάει ο κεντρικός οδικός άξονας του νησιού, είναι οι παραδοσιακοί ορεινοί οικισμοί με ότι αυτοί συμβολίζουν και με όσα συμβάλουν στο γίγνεσθαι του τόπου ως συγκριτικό πλεονέκτημα της περιοχής, και τέλος είναι το παραθαλάσσιο τουριστικό Τιγκάκι.
    Παρά το γεγονός ότι αυτή εδώ η κοινότητα στην οποία επιχειρήθηκε η ανέγερση δημαρχείου διοικητηρίου – και αφού κάποιοι εξ ημών βρήκαμε αλλού καρέκλες – το Ζηπάρι είναι κάτι «ενδιάμεσο», χωρίς ταυτότητα, χωρίς πολιτιστική οντότητα... και αν δεν υπήρχε ο πολιτιστικός σύλλογος του χωριού ίσως τα πράγματα να είχαν αφυδατωθεί.
    Το υπό ανέγερση δημαρχείο Δικαίου παραμένει κολλημένο. Γιατί κανείς δεν ασχολήθηκε επί της ουσίας και γιατί δεν υπάρχει η πολιτική βούληση. Η μελέτη προέβλεπε ένα σύγχρονο διοικητήριο. Μήπως αυτός είναι ο λόγος και η αιτία που δεν ασχολείται κανείς με αυτό το καρά γιαπί; Μήπως γιατί επικαλούνται την αποκέντρωση και ταυτόχρονα την υπονομεύουν; Η τελευταία δημοτική αρχή Δικαίου είχε την απόφαση της επίλυσης του θέματος δεν την υλοποίησε ποτέ όμως.
    Η προηγούμενηδημοτική αρχή παρά τις εκκλήσεις μου – και δημόσιες – αλλά και η απερχόμενη δεν το έφεραν ποτέ στο δημοτικό συμβούλιο. Δεν ασχολήθηκαν. Χαμένα χρήματα, χρόνος, ενέργεια και απαξίωση.
    Το κτήριο μπορεί να ενταχθεί στο πράσινο ταμείο ανάπτυξης  και να ολοκληρωθεί ως το πρώτο αυτόνομο ενεργειακά δημοτικό κτήριο. Μιλάμε για ένα πράσινο 100% κτήριο – διοικητήριο που θα στεγάσει όλες τις διοικητικές υπηρεσίες του δήμου και θα αποτελέσει την έδρα των χωρικών αντιδημάρχων στο κέντρο του νησιού και στο πλαίσιο της ισόνομης και ισόρροπης ανάπτυξής. Πρωτοβουλία που θα αμβλύνει την αίσθηση της υπερσυγκέντρωσης των υπηρεσιών στο κέντρο και της απομόνωσης των χωριών.
    Επί αντιδημαρχίας μου ιδρύσαμε και εγκαινιάσαμε το Κέντρο συμβουλευτικής γυναικών στο Ζηπάρι. Μια προνοιακή δομή που χρηματοδοτείται μέχρι και σήμερα 100% από το ΕΣΠΑ.
    Ήταν μια συνειδητή πολιτική επιλογή αποκέντρωσης μιας προνοιακής υπηρεσίας, την οποία,η απερχόμενη δημοτική αρχή ως μείζονα μειοψηφία καταψήφισε στο σύνολο της. Καταψήφισε την χρηματοδότηση, την μίσθωση του ακινήτου, την πρόσληψη του προσωπικού. Σήμερα την οικειοποιείται.
    Η Ζιά με την απαράμιλλη ομορφιά αντιμετωπίζει το πρόβλημα του χώρου στάθμευσης και της απουσίας σχεδίου πυροπροστασίας.
    Μισθώθηκε χώρος με μηνιαίο μίσθωμα από την προηγούμενη δημοτική αρχή. Υπάρχει μελέτη η οποία δεν ήρθε ποτέ στο δημοτικό συμβούλιο.
    5 χρόνια τώρα ο κύριος Κυρίτσης αρνείται την ύπαρξη του, ενώ παράλληλα πληρώνει το μηνιαίο μίσθωμα.
    Επίσημα είναι κλειστό με απόφαση της περιφέρειας εντούτοις στέλνουν νύχτα φορτωτή του δήμου για μικροπαρεμβάσεις και το σχιζοφρενικό της υπόθεσης και ως πόντιοι πιλάτοι είναι ότι κατατέθηκε μήνυση κατά αγνώστου για την αφαίρεση των απαγορευτικών αντικειμένων (αλυσίδες κλπ.).
    Επιπλέον συστάθηκε, προκειμένου ο κύριος Κυρίτσης να μην αναλάβει τις ευθύνες του, μια επιτροπή στην οποία ορίστηκαν υπεύθυνοι και κάποιοι πολιτικοί γυρολόγοι που θα έφερνε πρόταση επίλυσης του ζητήματος. Το αποτέλεσμα το βιώνετε.
    Ο οργανωμένος χώρος στάθμευσης στη Ζιά είναι αναγκαιότητα όχι μόνο για την εύρυθμη λειτουργία αλλά και για την προβολή με info kiosk και για την πυροπροστασία της σε συνεργασία με την πυροσβεστική υπηρεσία στο πλαίσιο ενός οργανωμένου σχεδίου.
    Απαιτείται επίσης, διαγράμμιση και καλύτερη οργάνωση του χώρου που βρίσκεται στην είσοδο της Ζιάς από το Ασκληπείο και βελτίωση του δρόμου Ασκληπείο – Ζιάς.
    Και επειδή ο καθένας δεν μπορεί να αποφαίνεται επί παντός του επιστητού αναθέτουμε μία συνολική μελέτη λειτουργικής αναβάθμισης, ανάδειξης, προστασίας και πυροπροστασίας, που θα περιλαμβάνει διανοίξεις δρόμων, χώρους στάθμευσης, αναπλάσεις, αποκατάσταση και αξιοποίηση του λατομείου της Ζιάς.
    Ένα ολοκληρωμένο σχέδιο το οποίο δίνει νέα προοπτική στην περιοχή, συνδέεται με τον Ενιαίο Πολεοδομικό και Χωροταξικό Σχεδιασμό αναδεικνύοντας και προστατεύοντας την πολιτιστική μας κληρονομιά.
    Ο παραλιακός δρόμος Τιγκακίου δεν υφίσταται κτηματολογικά, υπάρχουν ζητήματα με τη ζώνη αιγιαλού και παραλίας και με όμορες ιδιοκτησίες. Στην πρώτη και στη δεύτερη περίπτωση υπάρχουν νομιμοποιητικές διαδικασίες που πρέπει επιτέλους να δρομολογηθούν και να φτάσουμε στην έκδοση του απαιτούμενου ΦΕΚ.
    Το δε φυλάκιο σε συνεργασία με τον στρατό πρέπει να φύγει. Να εκπονηθεί μελέτη για τη διάβρωση της ακτής και να φτιαχτεί ένας δρόμος με ένα μικρό ποδηλατόδρομο και ένας ξύλινος διάδρομος για τους πεζούς.
    Μπορούμε με μικρό κόστος και ήπιες παρεμβάσεις να αλλάξουμε την εικόνα της περιοχής.
    Για την τσιμεντοποιήση της πλατείας το οδικό σταυρόλεξο και την αισθητική αναβάθμιση της πλατείας δεν υπάρχουν πολλά να πούμε… Υπάρχει αναγκαιότητα χώρου πάρκινγκ πρέπει να διερευνηθεί η εξαγορά από την ΚΕΔ του οικοπέδου που βρίσκεται στην είσοδο του Τιγκακίου και προς τις Αλυκές για την αξιοποίησή του.
    Αντίστοιχα ο δρόμος από τα φανάρια του Επαρχιακού μέχρι την πλατεία αναπλάθεται συνολικά με νέο οδόστρωμα, νέα πεζοδρόμια, ηλεκτροφωτισμό και ποδηλατόδρομο ο οποίος θα συνδέεται και με τον οδικό άξονα, περίπου 4 χιλιομέτρων, Μαρμαρίου – Τιγκακίου.
    Δεν μιλάμε απλά για την αποκατάσταση του οδοστρώματος αλλά για ένα πραγματικό αναπτυξιακό έργο. Ο νέος δρόμος, Μαρμάρι – Τιγκάκι, εγκιβωτίζεται και δημιουργούνται πεζοδρόμια, ηλεκτροφωτισμός και ποδηλατόδρομος σε όλο του το μήκος.
    Όσα προαναφέρουμε είναι έργα που έπρεπε ήδη να έχουν μελετηθεί ωστόσο η χαμένη πενταετία Κυρίτση μας έχει πάει πολύ πίσω.
    Μείζον πολιτικό, κοινωνικό και οικονομικό ζήτημα η διαχείριση των παραλιών… Δήμος και κεντρική διοίκηση αδρανούν και εθελοτυφλούν. Το ζήτημα υφίσταται σε πολύ έντονο βαθμό τα τελευταία 4 χρόνια με αποτέλεσμα να δημιουργούνται σοβαρά κοινωνικά και οικονομικά ζητήματα που αφορούν πρωτίστως τους ανθρώπους που μέχρι πρότινος εκμεταλλεύονταν την παραλία αλλά ταυτόχρονα και το Δήμο της Κω που χάνει σημαντικά έσοδα.
    Οι δικαιολογίες που μπορεί να προβάλει είτε ο Δήμος, είτε ο κρατικός μηχανισμός πολλές και χιλιοειπωμένες. Το πρόβλημα όμως παραμένει, οι άνθρωποι αυτοί ταλαιπωρούνται και φτάνουν να θεωρούνται από το Ελληνικό κράτος «καταληψίες» στο επάγγελμα που ασκούν στον ίδιο χώρο εδώ και 30 χρόνια σε κάποιες περιπτώσεις.
    Ο νόμος, επιτρέπει μία ολόκληρη παραλία να καταληφθεί από προτιμησιακά δικαιώματα χωρίς ούτε ένα μέτρο να διαχωρίζει το ένα από το άλλο (απλά να εξασφαλίζεται η ελεύθερη πρόσβαση) αλλά υποχρεώνει τους κατ’ επάγγελμα παραλιούχους να απέχουν 100 μέτρα κατ’ ελάχιστο ο ένας από τον άλλο χωρίς να λαμβάνει υπόψη του κανένα επιπρόσθετο χαρακτηριστικό όπως το μέγεθος της παραλίας (πλάτος και μήκος), τη διαμορφωμένη κατάσταση, τις ιδιαιτερότητες της κάθε περιοχής (βλέπε νησιωτικότητα) και φυσικά το δικαίωμα της τοπικής αυτοδιοίκησης να ασκεί επί της ουσίας πολιτική και διοικητική μέριμνα στα όρια κάθε ΟΤΑ.
    Μιλάμε επί της ουσίας για μία νομοθεσία η οποία έρχεται σε σύγκρουση με την κοινή λογική ενώ ταυτόχρονα παραβιάζει του κανόνες ισονομίας και ισοπολιτείας που πηγάζουν τόσο από το Ελληνικό όσο και από το κοινοτικό δίκαιο.
    Εφαρμογή της ειδικής περιβαλλοντικής μελέτης της Αλυκής για άρση του προεδρικού διατάγματος που θα αφορά σε βιολογικές καλλιέργειες και ήπιες κατασκευές αγροτουρισμού, ανάδειξη και αξιοποίηση του υδροβιότοπου με ξύλινο περιμετρικό μονοπάτι, παρατηρητήριο, μονάδα αναπαράστασης παραγωγής αλατιού.
    Δημιουργία φορέα διαχείρισης βιοτόπων Αλυκής Δικαίου, Κω, ορεινού όγκου Δικαίου και περιοχών NATURA με τη δημιουργία περιπατητικών και ποδηλατικών (mountain bikes) διαδρομών. Ή ιδέα του ιδιώτη για τελεφερίκ μας βρίσκει σύμφωνους καθώς αυτό είναι φιλικό προς το περιβάλλον και τη φύση.
    Από την επί διετίας αδρανοποίηση των δημοτικών τρένων με πρόσχημα τη δήθεν παράνομη λειτουργία τους, από τα δοκιμαστικά δρομολόγια της αστικής συγκοινωνίας– και τους κύκλους περάσαμε στην παράνομη «επέκταση» της γραμμής Κω – Τιγκάκι.
    Και αφού ήρθε όπως άπαντες γνώριζαν η νέα φάπα της δικαιοσύνης, βγήκαν να κατηγορήσουν «θεούς και δαίμονες» για να καλύψουν τη δική τους ανικανότητα.
    Γιατί πολύ απλά η «επέκταση» των μόλις δύο χιλιομέτρων του δρομολογίου προς Τιγκάκι στηρίχθηκε σε παράνομες αποφάσεις που έλαβε η δημοτική αρχή Κυρίτση με έναν εξαιρετικά ύποπτα πρόχειρο τρόπο…
    Πρόταση μας η δημιουργία μιας ΑΕ με τη συμμετοχή της αστικής συγκοινωνίας που θα ενώσει τις δυνάμεις εκείνων που εκτελούν συγκοινωνιακό έργο προκειμένου να οργανώσουμε την συγκοινωνία και να προστατέψουμε τα ντόπια συμφέροντα.
    Πρέπει να αντιπαλέψουμε το έλλειμα συνεργασίας που υπάρχει.
    Η fraport ως μονοπώλιο ελέγχει το αεροδρόμιο μπορεί κάλλιστα να ελέγξει  και τις μετακινήσεις από και προς αυτό…
    Στέγαση του «βοήθεια στο σπίτι» στο υφιστάμενο κτήριο της κοινότητας και παραχώρηση γραφείου στον αγροτικό και κτηνοτροφικό σύλλογο.
    Ανακαίνιση της παιδικής χαράς.
    Σύσταση της διεύθυνσης τοπικής τουριστικής και αγροτικής ανάπτυξης και στέγαση της στο κτήριο του Λινοπότη, το κτήριο του οποίου πρέπει να ανακαινιστεί και να παίξει το δικό του ρόλο.
    Αυτόνομη στέγαση του Λυκείου Ζηπαρίου.
    Διάθεση τμήματος του πάρκου Κιαπόκα τις ώρες λειτουργίας του δημοτικού σχολείου που θα εξασφαλίσει ζωτικό χώρο στα διαλλείματα των μαθητών.
     Μετά από 5 χρόνια απραξίας επιλέχθηκε η μίσθωση κτηρίου για τη στέγαση του Λυκείου για το οποίο η επιτροπή καταλληλότητας αποφάσισε με οριακή πλειοψηφία. Ελπίζουμε ότι θα τηρηθεί η δέσμευση για επανέλεγχο από την επιτροπή καθώς έχουν δαπανηθεί χρήματα για την αναδιαμόρφωση του.
    Αξιοποίηση του παλιού σχολείου στο Λαγούδι με απόφαση λαικής συνέλευσης.
    Σε κάθε περίπτωση οι διαδικασίες για νέο Λύκειο και νέο Νηπιαγωγείο ξεκινάνε την επόμενη μέρα.
    Όπως και η επέκταση του κοιμητηρίου που ασφυκτιά εδώ και χρόνια.
    Προτείνουμε ένα τοπικό, ενδογενές σύστημα αγροτικής ανάπτυξης, που θα στηρίζεται στην οργάνωση της παραγωγής και της εμπορίας των τοπικών αγροτικών προϊόντων, στην οικολογική συνείδηση και την προστασία των φυσικών πόρων (βλέπε νερό), στη σύνδεση της αγροδιατροφής με το τουριστικό προϊόν.
    Η δημοτική ενότητα Δικαίου, μπορεί να γίνει το κέντρο της εμπορίας αγροτικών προϊόντων με ένα σύγχρονο δημοπρατήριο που μπορεί να προκύψει από την εξαγορά και επανάχρηση του κτηρίου του αγροτικού συνεταιρισμού στο Πυλί.
    Επεκτείνουμε, το αρδευτικό της λίμνης και δημιουργούμε δεξαμενές συλλογής του νερού που ακόμα και σήμερα καταλήγει στη θάλασσα. Ένας πλούτος που χάνεται την ώρα που το νησί «διψάει». Θυμίζω την πρωτοβουλία μου ως αντιδήμαρχος για μείωση του τέλους άρδευσης στους κατά κύριο επάγγελμα αγρότες κατά 50% από τη Λίμνη και τα φράγματα.
    Είμαστε η Παράταξη που έχει δώσει, όσο κανείς άλλος, συγκεκριμένες προτάσεις μακριά από φιέστες και επικοινωνιακά τερτίπια βάρος στον πρωτογενή τομέα.
    Εκτιμούμε ότι μπορεί να γίνει εφάμιλλος του τουριστικού και να λειτουργήσει υποστηρικτικά σε μια πολυεπίπεδη βάση οικονομίας πιο ισχυρή και πιο στέρεη. Ο κάμπος του Ασφενδιού, τα εύφορα χώματά της περιοχής, οι άνθρωποι του μόχθου και της γης, δεν μπορεί και δεν πρέπει να μείνουν έξω από αυτό τον σχεδιασμό. Όπως και η οργανωμένη προώθηση των τοπικών μας προιόντων  των υπέροχων κρασιών που παράγονται αλλά και των άλλων προιόντων μας.
    Ενιαίος χωροταξικός και πολεοδομικός σχεδιασμός. Με απλά λόγια δίνουμε αξία στις περιουσίες των συνδημοτών μας και θέτουμε τους κανόνες που θα προστατέψουν το νησί, την αειφόρα ανάπτυξη και την οικονομία του από τη ληστρική κατάχρηση των πόρων του.
    Είμαστε τέλος αποφασισμένοι να είμαστε η δημοτική αρχή που θα κερδίσει το «μεγάλο στοίχημα» του χωροταξικού σχεδιασμού, που θα απελευθερώσει δυνάμεις και θα θεσμοθετήσει λειτουργίες με όρους, κανόνες  και αισθητική.
    0 σχόλια
    Το όνομα και το σχόλιό σας θα δημοσιευθούν εφόσον ελεγχθούν από την συντακιτκή ομάδα.
    Τα σχόλια θα πρέπει να τηρούν τους όρους και τις προύποθέσεις της ιστοσείδας

    Δημοσκόπηση

    Ποιά από τις παρακάτω παρατάξεις θεωρείτε ότι έχει παρουσιάσει, μέχρι στιγμής, το πιο δυναμικό ψηφοδέλτιο για τις δημοτικές εκλoγές του Μαϊου;

    Εξώφυλλο Εφημερίδας

    661

    PAPARAZZI

    • Έδωσαν χρώμα στην νύχτα!

      Έδωσαν χρώμα στην νύχτα!

    Quiz

    Γρήγορη αναζήτηση

    ΑΤΖΕΝΤΑ

      Διαφημίσεις - Right

      Widget Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων

      Πρόγραμμα Τηλεόρασης

      Διαφημίσεις - Right 2

      ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ

        Υπηρεσίες

        zwdia