Διαφημίσεις - Top Left

Διαφημίσεις - Top Right

Δευτέρα, 16 Σεπτεμβρίου 2019

Τελευταία νέα

    • Life & Style
    • Αρχική δημοσίευση
      7/9/2019 1:37:48 μμ
    • Τελευταία ενημέρωση
      7/9/2019 1:39:49 μμ
    • Διαβάστηκε 197 φορές
    Οι ρυθμοί τη καθημερινότητας είναι τόσο γρήγοροι και απαιτητικοί που μπορεί να δουλεύουμε ακόμα και όταν είμαστε στο σπίτι ή σε διακοπές. Είναι λοιπόν σημαντικό να διατηρήσετε την ενέργεια σας στα ύψη. Δείτε ποιες βιταμίνες πρέπει να παίρνετε και σε ποιες τροφές υπάρχουν.

     

    Το συνένζυμοQ10

    Το συνένζυμοQ10 είναι ένα αντιοξειδωτικό που εμπλέκεται στην παραγωγή ενέργειας. Είναι γνωστό ότι βοηθά στη βελτίωση των καρδιακών παθήσεων, των ημικρανιών και των σωματικών επιδόσεων. Μπορείτε να βρείτε το συγκεκριμένο συνένζυμο σε τρόφιμα όπως το κρέας, τα ψάρια και τα δημητριακά ολικής αλέσεως.

     

    Βιταμίνη Β6

    Αυτή η βιταμίνη είναι σημαντική για την φυσιολογική ανάπτυξη του εγκεφάλου και για τη διασφάλιση ότι το νευρικό και το ανοσοποιητικό σύστημα λειτουργούν σωστά. Η βιταμίνη Β6 βρίσκεται στα ψάρια, πουλερικά, πατάτες, ρεβίθια και μπανάνες. Μπορεί επίσης να ληφθεί ως συμπλήρωμα.

     

    Ριβοφλαβίνη (βιταμίνη Β2)

    Όλες οι βιταμίνες του συμπλέγματος Β είναι λίγο πολύ απαραίτητες για την ενέργεια. Μελέτες δείχνουν ότι αυτή η συγκεκριμένη μορφή βιταμίνης Β βοηθάει στην κόπωση. Μπορείτε να τη βρείτε σε τρόφιμα όπως τα αμύγδαλα, το άγριο ρύζι και τα μανιτάρια.

     

    Βιταμίνη C

    Η βιταμίνη C είναι γνωστή ως αντιοξειδωτική, αλλά αναφέρεται επίσης ότι μειώνει την κόπωση. Όμως εάν παίρνετε συμπλήρωμα πρέπει να είστε προσεκτικοί γιατί η υπερδοσολογία μπορεί να προκαλέσει διάρροια, ναυτία, έμετο, καούρα και κοιλιακές κράμπες.

     

    Βιταμίνη Β12

    Έχουμε ήδη μιλήσει για τα οφέλη των βιταμινών Β παραπάνω, αλλά η βιταμίνη Β12 παίζει επίσης ρόλο σημαντικό ρόλο στα επίπεδα ενέργειας, ειδικά αν έχετε ανεπάρκεια βιταμίνης Β12 . Η συγκεκριμένη βιταμίνη είναι χρήσιμη για την ενέργεια και την αθλητική απόδοση όταν έχετε χαμηλά επίπεδα.

     

     Πηγή: www.govastileto.gr 
    0 σχόλια
    Το όνομα και το σχόλιό σας θα δημοσιευθούν εφόσον ελεγχθούν από την συντακιτκή ομάδα.
    Τα σχόλια θα πρέπει να τηρούν τους όρους και τις προύποθέσεις της ιστοσείδας

    Άρθρα και σχόλια του Γιάννη Ιωαννίδη

    Δημοσκόπηση

    Συμφωνείτε με την κατάργηση του Πανεπιστημιακού ασύλου;

    Εξώφυλλο Εφημερίδας

    681

    PAPARAZZI

    • Άμα έχεις φωτογένεια...

      Άμα έχεις φωτογένεια...

    Quiz

    Ποιος υποψήφιος Περιφερειακός Σύμβουλος από την Κω τύπωσε 12.000 ψηφοδέλτια για να μοιράσει στον κόσμο?

    8 σχόλια
    • Βασικα: 25/8/2019 9:01:00 μμ Εσεις που κρινετε τι εχετε κανει στη ζωη σας; ουτε στο μικρο δακτυλακι του δεν ειστε ικανοι.Φαντασου να ειναι και αγραμματος που λετε εσεις οι σπουδασμενοι.Φαντασου να τον εχετε βαλει και μεσο να διοριστητε . Απάντησέ του
    • ΣΚΟΡΠΙΟΣ: 21/7/2019 7:50:00 πμ Αυτό δεν είναι τίποτα. Ο ίδιος διακυρύττει πως θα γίνει Έπαρχος και αφού στερείται προσώντων (αμφιβάλω αν τελείωσε το Δημοτικό), έβαλε μπροστά την κομματική γραμμή και πιέζει τη Ν.Δ. και τον Μητσοτάκη να του δώσουν το χρίσμα του Επάρχου. Όλοι όσοι ψήδισαν κι έκαναν κυβέρνηση τη Ν.Δ. γι αυτό το λόγο τη ψήφισαν; Για να αναβιώσει τις παλιές επέσχηντες πολιτικές της αναξιοκρατίας; Για φανταστείε το εν λόγω πρόσωπο Έπαρχο; Δεν υπάρχει χειρότερος ευτελίσμός. Λίγη υπομονή και είδομεν ... Απάντησέ του
    Σχολίασέ το

    Γρήγορη αναζήτηση

    ΑΤΖΕΝΤΑ

      Διαφημίσεις - Right

      Widget Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων

      Πρόγραμμα Τηλεόρασης

      Διαφημίσεις - Right 2

      ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ

        Υπηρεσίες

        zwdia