Ραδιόφωνο Live Επικοινωνία Χρήσιμα τηλέφωνα Φαρμακεία
Follow us

Τελευταία σχόλια

ΑΜΑΝ: Σήμερα (12:44)
ΤΑ ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ - Τωρα θα σας πει οτι ειστε τοξικοι και οτι οι εκφρασεις σας ριχνουν το επιπεδο. ΤΕΞΤ ΜΠΟΥΚ κινηση κατευθειαν απο τα μπουντρουμια της ομαδας αλητειας. H κυρια δηλωνει και ενεργει πρωτα ως ξενοδοχος και μετα ως επαρχος. Εσεις αργησατε να το καταλαβετε αγαπητε. Οπως και για αλλους...
Ανώνυμος: Σήμερα (12:44)
Να βγει να μας εξηγήσει και για τις μεθοδεύσεις στο χωροταξικό - Μπορεί επίσης να ενημερώσει τους πολίτες για το γεγονός ότι ενώ το κράτος δια της εταιρείας που έκανε την μελέτη και την έρευνα έβγαλε το νησί κορεσμένο και άρα να μην μπορούν να χτίστουν άλλες μεγάλες μονάδες, η ίδια όπως και οι υπόλοιπες ΝΔ/Ξενοδοχες φίλες της έκαναν όλες τις μεθοδεύσεις, αλλαξανε τα κριτήρια για το μέγεθος του νησιού, έτσι ώστε να αλλάξει το σχέδιο για την Κω? Και πλέον θα μπορούν πάλι οι λίγοι μεγάλοεπενδυτές να καταχραστούν αιγιαλούς, πόρους και φυσικό περιβάλλον για να κτίσουν ξενοδοχεία-τερατα σε βάρος των πολιτών?Το ότι σε λίγα χρόνια με δική της υπογραφή δεν θα μπορούμε να ζήσουμε στο νησί, λόγω έλλειψης πόρων, κίνησης, και γενικότερης υποβάθμισης της ποιότητας ζωής μας, το έχει αναλογιστεί και θα βγει στον κωακο και να εξηγήσει γιατί ενάντια σε κρατικές αποφάσεις κ τα θέλω του κωακού λαού μεθόδευσαν αυτή την αλλαγή? Αλλά κοντός ψαλμός, ακούγεται ότι στις επόμενες εκλογές θα ξανα ζητήσει την ψήφο μας. Την περιμένουμε με ανυπομονησία.
Ανώνυμος: Σήμερα (12:44)
ΕΤΟΙΜΗ ΓΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟΣ - ΘΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΚΑΛΠΗ, ΑΥΤΗΝ ΚΑΙ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΤΗΣ ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΤΟΝ ΝΙΚΗΤΑΡΑ ΠΟΥ ΤΑ ΒΡΗΚΑΝ ΚΙΟΛΑΣ

Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Πρόσθεσε ένα σχόλιο

×

“ΒτΚ”: Επιτηδευμένα κ. Σβύνου, αποκρύψατε εσείς το γεγονός από τους Κώους πολίτες για να εξυπηρετήσετε τις δικιές σας πολιτικές σκοπιμότητες…

26/06/2026
450 Εμφανίσεις
3 Σχόλια

Δεν είναι η πρώτη φορά που η νυν Έπαρχος Κω, κ. Ντίνα Σβύνου, επιτίθεται απρόκλητα στο Βήμα της Κω, αμφισβητώντας την αξιοπιστία και την φερεγγυότητα του ως μέσο ενημέρωσης.

Το έκανε με το “καλημέρα” της πολιτικής της θητείας, όταν σε ρεπορτάζ μας, για συγκεκριμένη και εγκληματικά επικίνδυνη λακκούβα στο Επαρχιακό οδικό δίκτυο Κω, μας κατηγόρησε ότι σκηνοθετήσαμε περιστατικό, όπου 2 αστυνομικοί , μετά από αλλεπάλληλα τηλεφωνήματα συμπολιτών μας, μετέβησαν στο σημείο και πήραν την πρωτοβουλία να την κλείσουν με προσωρινά μέσα.

Τότε, ο προβληματισμός της κυρίας Σβύνου και του “κύκλου” της, δεν “πέρασε καθόλου πάνω” από την λακκούβα αλλά επικεντρώθηκε στο πως βρέθηκε εκεί η κάμερα μας και γιατί οι αστυνομικοί εκτέλεσαν έργο, που δεν άνηκε στις αρμοδιότητες τους. Με λίγα λόγια, δεχτήκαμε τότε, πολυμέτωπη επίθεση επειδή κάναμε την δουλειά μας και δεν αφήσαμε το θέμα στην αφάνεια, όπως μάλλον την βόλευε…

Τελικά, αντιμετωπίσαμε το όλο θέμα με νηφαλιότητα, λαμβάνοντας σοβαρά υπόψιν μας, την πολύ καλή συνεργασία που είχαμε μέχρι τότε, σε θέματα του τουρισμού, όταν αυτή ήτο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Κω, αλλά κυρίως ότι είχε μόλις λίγες μέρες στην πολιτική και ίσως ήταν λάθος απειρίας, η αντίδραση της αυτή.

Δυστυχώς όμως (και το λέμε πραγματικά με λύπη και μπόλικη απογοήτευση), δεν ήταν η απειρία που οδήγησε την κ. Σβύνου, να συκοφαντεί δημόσια και υπό τον ρόλο της Επάρχου ένα ιδιωτικό μέσο ενημέρωσης, αλλά πιθανότατα κάποιου είδους αλλεργία στην αλήθεια…

Σε “φάση καρμπόν” όπως λέμε στην ποδοσφαιρική διάλεκτο, η κ. Σβύνου, επέλεξε και πάλι το μικρόφωνο του realvoice, για να σχολιάσει την έναρξη της μεταφοράς των απορριμμάτων από την Κάλυμνο στον ΧΥΤΑ ΚΩ, ένα θέμα που πριν λίγες μέρες αποκάλυψε, με αποκλειστικές φωτογραφίες, το Βήμα της Κω.


Στην διάρκεια λοιπόν, της προχθεσινής (24/06/2026) εκπομπής της κ. Ρένας Παυλάκη, η Έπαρχος Κω κ. Ντίνα Σβύνου, ανέφερε μεταξύ άλλων, τα εξής:


- “Εάν δεν κυκλοφορούσαν κάποιες φωτογραφίες επιτηδευμένα θα μου επιτρέψετε να πω, τότε νομίζω ότι δεν θα είχαμε αντιληφθεί όλη αυτή τη διαδικασία, διότι γίνεται στα πλαίσια κάποιων αυστηρών κανονισμών”


- “Λυπάμαι που το λέω αλλά υπάρχουν πολιτικές σκοπιμότητες, όταν γίνεται ένα χρονικό διάστημα η μεταφορά –  ουσιαστικά εκτελείται το αρχικό σχέδιο –  και κανένας δεν είχε ενοχληθεί από αυτό. Βγήκανε κάποιες φωτογραφίες και εκεί αρχίσαμε να ενοχλούμαστε όλοι”.


* Οι παραπάνω δηλώσεις έχουν αντιγραφεί από την ιστοσελίδα του realvoice χωρίς να αλλάξουμε τίποτα και για παν ενδεχόμενο έχουμε κρατήσει αποδεικτικά.

Δεδομένου ότι οι φωτογραφίες ήταν αποκλειστικά δικές μας, μπορούμε με βεβαιότητα να πούμε ότι οι παραπάνω δηλώσεις, πέρα από την ίδια αφετηρία και την ίδια “οδό” με το θέμα της “λακκούβας”, έχουν και τον ίδιο σκοπό, δηλαδή να πλήξουν την αξιοπιστία και την φερεγγυότητα, του μέσου μας, που θυμίζουμε ότι κάνει αυτή τη δουλεία με μεγάλη επιτυχία, για περισσότερο από μισό αιώνα πια…


Οπότε κ. Σβύνου, σας απαντάμε με ένα μεγάλο ΟΧΙ...

Όχι, δεν σας επιτρέπουμε να πείτε ότι κυκλοφορήσαμε τις φωτογραφίες επιτηδευμένα, ούτε θα σας αφήσουμε να αμαυρώσετε (και πάλι) την αξιοπιστία μας, κατηγορώντας μας, ότι εξυπηρετούμε πολιτικές σκοπιμότητες…

Επιτηδευμένα κ. Σβύνου, αποκρύψατε εσείς το γεγονός από τους Κώους πολίτες (καθώς όπως φαίνεται από τις δηλώσεις σας γνωρίζατε πολύ καλά ότι είχε ξεκινήσει η μεταφορά των απορριμμάτων) για να εξυπηρετήσετε τις δικιές σας πολιτικές σκοπιμότητες…

Επιτηδευμένα, έχετε επιλέξει να εξαφανίσετε πολιτικά, τον ρόλο του Επάρχου, αφού κατά την θητεία σας, λειτουργεί ως “γλάστρα” από 100% “ανακυκλώσιμα υλικά”, εμφανής μόνο για “παλαμάκια” σε κοινωνικές εκδηλώσεις και όποτε χρειάστηκε να υπερασπιστείτε την παράταξης σας.

Αν βγάλουμε έξω τα όσα έχει κάνει (λίγα ή πολλά αυτό θα κριθεί δημοκρατικά όπως πάντα στην κάλπη) η Διοίκηση της Περιφέρειας Ν. Αιγαίου για τους Κώους πολίτες, τι μένει “όλο δικό σας” για να τους επιστρέψετε λίγη από την εμπιστοσύνη που σας έδειξαν στις εκλογές; (ρητορική η ερώτηση)

Θέλετε μήπως να μας πείτε (από όποιο μικρόφωνο σας βολεύει δεν έχουμε πρόβλημα), πως ένα μέσο ενημέρωσης εξυπηρετεί πολιτικές σκοπιμότητες, αποκαλύπτοντας ένα αδιάψευστο γεγονός; Μήπως και αυτό το σκηνοθετήσαμε κ. Σβύνου;

Εμείς για μια ακόμα φορά, απλά κάναμε τη δουλειά μας! Αποκαλύψαμε ως οφείλουμε στους αναγνώστες μας (με αποδείξεις), τι ακριβώς συμβαίνει με την μεταφορά των απορριμμάτων από την Κάλυμνο, χωρίς μάλιστα να πάρουμε θέση εάν αυτό είναι καλό ή κακό, παραθέτοντας απλά κάποια ερωτήματα που μας προέκυψαν (αφού δεν κατέστη δυνατό εκείνη την ημέρα να έρθουμε σε επικοινωνία με τον ΦΟΔΣΑ, παρά τις προσπάθειές μας), τόσο όσον αφορά την νομιμότητα της διαδικασίας, όσο και γιατί κανένας από τους εμπλεκόμενους Δήμους (σύμφωνα με δηλώσεις τους) δεν γνώριζε κάτι επί του θέματος αν και η διαδικασία έχει ξεκινήσει καιρό πριν το ρεπορτάζ μας (μάλλον και αυτοί το Βήμα της Κω εμπιστεύονται για την ενημέρωση τους).

Πόσο πολύ υποτιμάτε την νοημοσύνη των Κώων όταν λέτε ότι γίνονται 1 ή 2 δρομολόγια την εβδομάδα (στα 6:50 του ηχητικού που υπάρχει στη ίδια δημοσίευση του realvoice); Είναι τρομακτική η ευκολία με την οποία ψεύδεστε, εκτός και εάν είστε εντελώς εκτός πραγματικότητας (δεν ξέρουμε πιο από τα δύο είναι χειρότερο)!


Αφού λοιπόν αποσαφηνίσαμε ποιος λειτούργησε επιτηδευμένα και ποιος πράγματι είχε πολιτική σκοπιμότητα να κάνει την “πάπια”, ας πάμε και στο πιο σοβαρό της υπόθεσης, το οποίο τελικά, είναι και το μεγαλύτερο σας πρόβλημα...

Αναφερόμαστε στην αλλεργία που φαίνεται ότι έχετε με την αλήθεια!

“Εάν δεν κυκλοφορούσαν κάποιες φωτογραφίες… δεν θα είχαμε αντιληφθεί όλη αυτή τη διαδικασία”

Πόση υποκρισία χωράει άραγε πίσω από τη φράση αυτή; 

Από πότε μια υπαρκτή διαδικασία, που οι επιπτώσεις της στο νησί, ακόμα αμφισβητούνται από μεγάλη μερίδα των Κώων πολιτών, αποκτά ή όχι οντότητα και σημασία ανάλογα με το πότε θα γίνει αντιληπτή από αυτούς;

Από πότε η αλήθεια είναι κακή ή καλή ανάλογα με το αν την γνωρίζουμε ή όχι;

Με αυτές τις αρχές αποφασίσατε να πολιτευτείτε κ. Σβύνου; Ως πότε θα φταίει το Βήμα της Κω για την ανικανότητα σας; Και γιατί πάντα το Βήμα της Κω;

Είναι δυνατόν να υπαινίσσεστε ότι ένα τοπικό μέσο ενημέρωσης ή ακόμα χειρότερα, ένας τοπικός φορέας, μια ομάδα συμπολιτών σας δηλαδή, που ένωσαν την φωνή τους για να βελτιώσουν την κατάσταση στο χωριό τους, εξυπηρετούν πολιτικά συμφέροντα; 

Η πολιτική δεν είναι business κ. Σβύνου και η Κως δεν είναι το τσιφλίκι σας για να κάνετε ότι θέλετε χωρίς να δίνετε λογαριασμό σε κανέναν. 

Ως εκλεγμένη εκπρόσωπος των πολιτών της Κω, έχετε υποχρέωση να ενημερώνετε με διαφάνεια για κάθε ζήτημα που αφορά τον τόπο. Οι πολίτες δεν είναι απλοί θεατές των αποφάσεών σας, αλλά εκείνοι που επιλέξατε να εκπροσωπείτε. Και μαζί με αυτή την ευθύνη, οφείλετε να αποδέχεστε και την κριτική που συνοδεύει κάθε δημόσιο αξίωμα.

Δεν σας κρύβω ότι, όπως και στην υπόθεση της «λακκούβας», έτσι και τώρα σκέφτηκα σοβαρά το ενδεχόμενο να κινηθώ νομικά εναντίον σας για συκοφαντική δυσφήμηση. Όχι για να διεκδικήσω οποιοδήποτε οικονομικό όφελος, αλλά για να υπερασπιστώ την τιμή και την αξιοπιστία ενός έργου που χτίστηκε με κόπο, ιδρώτα και τη συμβολή πολλών ανθρώπων, το οποίο επιλέξατε, να απαξιώσετε δημόσια, για δεύτερη φορά. Αλλά (για πολλούς και διάφορους λόγους) δεν αξίζει τον κόπο... 50 χρόνια στον χώρο της ενημέρωσης, είναι έτσι κι αλλιώς αρκετά για να πάρετε τις απαντήσεις σας!

Από ότι βλέπω άλλωστε, μπορείτε να εκτεθείτε και μόνη σας!

Φαίδων – Γεώργιος Ιωαννίδης


Υ.Γ.: Αν και το κείμενο φέρει τη δική μου υπογραφή, σε αρκετά σημεία χρησιμοποιείται το πρώτο πληθυντικό πρόσωπο («εμείς», «κάναμε», «δεχτήκαμε» κλπ.). Αυτό δεν έγινε τυχαία. Εκφράζει τη συλλογική ταυτότητα του Βήματος της Κω, μιας διαχρονικής προσπάθειας πολλών ανθρώπων που έχουν συμβάλει στη διαμόρφωση και την πορεία του όλα αυτά τα χρόνια. Η ευθύνη του περιεχομένου, ωστόσο, βαραίνει αποκλειστικά εμένα.

Υ.Γ. 2: Χαιρετίζουμε τη στάση του Αντιπεριφερειάρχη κ. Χ. Ναβροζίδη, ο οποίος στις δηλώσεις του στο ίδιο μέσο ενημέρωσης, την 25η Ιουνίου, κατέθεσε τη δική του προσέγγιση επί του θέματος, επιλέγοντας ωστόσο συνειδητά και με σαφήνεια, να μην αμφισβητήσει τα κίνητρα πολιτών και δημοσιογράφων ούτε να αποδώσει πολιτικές σκοπιμότητες σε όσους άσκησαν κριτική. Η στάση αυτή αναδεικνύει ότι ο δημόσιος διάλογος μπορεί να διεξάγεται με νηφαλιότητα, επιχειρήματα και θεσμικό σεβασμό, ακόμη και όταν υπάρχουν διαφορετικές απόψεις.

Η ανωνυμία είναι το καλύτερο κρησφύγετο δειλίας και χυδαιότητας!
Σχόλια 3
ΑΜΑΝ
ΑΜΑΝ 26/06 - 11:43
ΤΑ ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ
Τωρα θα σας πει οτι ειστε τοξικοι και οτι οι εκφρασεις σας ριχνουν το επιπεδο. ΤΕΞΤ ΜΠΟΥΚ κινηση κατευθειαν απο τα μπουντρουμια της ομαδας αλητειας. H κυρια δηλωνει και ενεργει πρωτα ως ξενοδοχος και μετα ως επαρχος. Εσεις αργησατε να το καταλαβετε αγαπητε. Οπως και για αλλους...
Ανώνυμος
Ανώνυμος 26/06 - 11:41
Να βγει να μας εξηγήσει και για τις μεθοδεύσεις στο χωροταξικό
Μπορεί επίσης να ενημερώσει τους πολίτες για το γεγονός ότι ενώ το κράτος δια της εταιρείας που έκανε την μελέτη και την έρευνα έβγαλε το νησί κορεσμένο και άρα να μην μπορούν να χτίστουν άλλες μεγάλες μονάδες, η ίδια όπως και οι υπόλοιπες ΝΔ/Ξενοδοχες φίλες της έκαναν όλες τις μεθοδεύσεις, αλλαξανε τα κριτήρια για το μέγεθος του νησιού, έτσι ώστε να αλλάξει το σχέδιο για την Κω? Και πλέον θα μπορούν πάλι οι λίγοι μεγάλοεπενδυτές να καταχραστούν αιγιαλούς, πόρους και φυσικό περιβάλλον για να κτίσουν ξενοδοχεία-τερατα σε βάρος των πολιτών?Το ότι σε λίγα χρόνια με δική της υπογραφή δεν θα μπορούμε να ζήσουμε στο νησί, λόγω έλλειψης πόρων, κίνησης, και γενικότερης υποβάθμισης της ποιότητας ζωής μας, το έχει αναλογιστεί και θα βγει στον κωακο και να εξηγήσει γιατί ενάντια σε κρατικές αποφάσεις κ τα θέλω του κωακού λαού μεθόδευσαν αυτή την αλλαγή? Αλλά κοντός ψαλμός, ακούγεται ότι στις επόμενες εκλογές θα ξανα ζητήσει την ψήφο μας. Την περιμένουμε με ανυπομονησία.
Ανώνυμος
Ανώνυμος 26/06 - 11:21
ΕΤΟΙΜΗ ΓΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟΣ
ΘΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΚΑΛΠΗ, ΑΥΤΗΝ ΚΑΙ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΤΗΣ ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΤΟΝ ΝΙΚΗΤΑΡΑ ΠΟΥ ΤΑ ΒΡΗΚΑΝ ΚΙΟΛΑΣ

Πρόσθεσε ένα σχόλιο

× ExpImage

ΕΞΟΔΟΣ