Ραδιόφωνο Live Επικοινωνία Χρήσιμα τηλέφωνα
Follow us
Σχολίασε την φωτογραφία 0 σχόλια
×

25 χρόνια λειτουργίας της «Βιοτεχνίας Γάλακτος Γιάννου»

21/02/2020
133 Εμφανίσεις
0 Σχόλια

ΠΙΣΤΟΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΠΟΡΟΙ ΣΤΗΝ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ…

Το καλύτερο παράδειγμα προς μίμηση αποτελεί η οικογενειακή επιχείρηση βιοτεχνίας Γάλακτος «Γιάννου», που όλα αυτά τα 25 χρόνια λειτουργίας της, με πίστη στην παράδοση και τον «πλούτο» του νησιού μας, αλλά και με όραμα για το βήμα στην νέα εποχή, έχει καταστεί μία εταιρεία πρότυπο, που έχει ξεπεράσει τα σύνορα, όχι μόνο της Κω, αλλά και της χώρας, προωθώντας τα προϊόντα της στο εξωτερικό.

Η εταιρεία ξεκίνησε τις εργασίες της το 1995 από τον κ. Νίκο Γιάννου και έκανε το επόμενο βήμα, το 2002, όταν Παναγιώτης Γιάννου, μετά το πτυχίο του ως τυροκόμος, δημιούργησε την σημερινή επιχείρηση, εξελίσσοντας τις δραστηριότητές της, με σύγχρονα μέσα επεξεργασίας, διατηρώντας όμως την ποιότητα των παραδοσιακών προϊόντων και σε συνεργασία με τους ντόπιους παραγωγούς γάλακτος, έχει καταφέρει στην πορεία των χρόνων, να αυξήσει την παραγωγή διατηρώντας την αγνή φρεσκάδα και παραδοσιακή γεύση στα προϊόντα της.

ΤΟ ΚΡΑΣΟΤΥΡΙ

Το γεγονός ότι το κρασοτύρι της Κω ή τυρί της πόσιας, πριν από λίγες ημέρες εντάχθηκε, από την Κομισιόν, στο ειδικό μητρώο με τα προϊόντα προστατευόμενης γεωγραφικής ένδειξης, οφείλεται σε ένα μεγάλο ποσοστό στην οικογένεια Γιάννου, η οποία εδώ και χρόνια παλεύει για να αποκτήσει ταυτότητα το συγκεκριμένο προϊόν, καθώς υπήρχαν πολλές προσπάθειες «κλοπής» από άλλες περιοχές της χώρες.

Μάλιστα, η οικογένεια Γιάννου, με ενέργειές της, είχε καταφέρει , το 2014 να πάρει από το Υπ. Αγροτικής Ανάπτυξης, την πρώτη απόφαση για την «προστασία» του συγκεκριμένου προϊόντος.

Το «κρασοτύρι» είναι το σήμα κατατεθέν της επιχείρησης της «Γιάννου», το οποίο το έχει αναδείξει σε όλο τον κόσμο και συγκαταλέγεται ανάμεσα στα πιο περιζήτητα τυριά της χώρας, αλλά και απολαμβάνει την εκτίμηση των κυνηγών των δυσεύρετων γεύσεων και απολαύσεων.

ΣΥΝΕΧΕΙΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ

Η ποιότητα των προϊόντων της εταιρείας «πιστοποιείται» και από τις συνεχείς και σημαντικές διακρίσεις που έχουν αποκτήσει σε διάφορους διαγωνισμούς.

Οι σημαντικότερες διακρίσεις είναι οι παρακάτω:

2016: Χρυσό βραβείο για το «τυροβολάκι», στο 4ο φεστιβάλ Ελληνικού γάλακτος

2018: Ασημένιο μετάλλιο για το «τυροβολάκι», στο διαγωνισμό «Olympic Awards

2019: Χρυσό μετάλλιο για το «τυροβολάκι», στο διαγωνισμό «Olympic Awards

2018: Χάλκινο μετάλλιο για το «κρασοτύρι» στο διαγωνισμό «Olympic Awards

2019: Χρυσό μετάλλιο για το «κρασοτύρι» στο διαγωνισμό «Olympic Awards

Σημαντικές διακρίσεις έχει αποσπάσει και το νέο προϊόν της εταιρείας, τυρί με τρούφα (αργυρό μετάλλιο σε διεθνή διαγωνισμό το 2018 και χρυσό το 2019).

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΓΙΑΝΝΟΥ: ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΛΟΥΤΟ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ ΜΑΣ

Ο κ. Παναγιώτης Γιάννου, μας τονίζει ότι το μυστικό της επιτυχίας, είναι φυσικά η αγάπη γι’ αυτό που κάνεις, αλλά και η πίστη στην παράδοση και στον πλούτο που σου προσφέρει ο τόπος σου. «Η Κως έχει τεράστιες δυνατότητες, που δυστυχώς δεν τις εκμεταλλευόμαστε όπως πρέπει. Εμείς όλα αυτά τα χρόνια, πιστεύουμε στο τοπικά προϊόντα και στους ντόπιους παραγωγούς και η επιμονή μας αυτή, ανταμείβεται, αφού χρόνο με τον χρόνο αυξάνονται και οι πωλήσεις μας.

Βέβαια, μας εξέφρασε και το παράπονό του ότι η τοπική αγορά δεν στηρίζει τα τοπικά προϊόντα. «Πρέπει – τόνισε- όλοι μαζί να παλέψουμε για τα τοπικά μας προϊόντα και την τοπική μας γαστρονομία. Βλέπω, να στηρίζουν τα προϊόντα μας, πιο πολύ τα ξενοδοχεία αλλά και τα εστιατόρια, τα οποία όμως θα πρέπει να έχουν περισσότερα τοπικά προϊόντα γιατί πρεσβεύουν την τοπική μας γαστρονομία. Πρέπει να αποκτήσουμε μία ταυτότητα ως νησί. Γιατί να μην έχουν όλα τα εστιατόρια την «Κώτικη» σαλάτα, με το κρασοτύρι μέσα, ώστε να αποτελέσει σήμα κατατεθέν για το νησί μας; 

Δεν αξιοποιούμε δυστυχώς τους «θησαυρούς» που μπορεί να μας προσφέρει η Κως και φοβάμαι ότι αργά ή γρήγορα, αυτό θα το «πληρώσουμε».

Βέβαια, από την άλλη πλευρά, υπάρχουν και οι επιτήδειοι, όπως μας λέει, που εκμεταλλεύονται την δύναμη των τοπικών μας προϊόντων, που αποκτήθηκε μετά από πολύ κόπο και αγώνα, εκφράζοντας την αγωνία του, ότι αυτό θα αποτελέσει την χειρότερη δυσφήμιση για το νησί.

Μας αναφέρει ως χαρακτηριστικό παράδειγμα, ότι αρκετοί φτιάχνουν από μόνοι τους το «κρασοτύρι» και το σερβίρουν στις επιχειρήσεις εστίασης, με αποτέλεσμα το προϊόν να μην είναι καλό (καθώς χρειάζεται αρκετή δουλειά και γνώση) και τελικά να δημιουργείται η αίσθηση στον πελάτη ότι το κρασοτύρι της Κω δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο. «Αυτό – λέει- αποτελεί τεράστιο κίνδυνο και πάει να γκρεμίσει όσες προσπάθειες έχουμε κάνει όλα αυτά τα χρόνια, για την προστασία και διαφήμιση αυτού του προϊόντος.

ΝΕΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ - ΑΝΟΙΓΜΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ

Το μεγάλο στοίχημα της επιχείρησης, είναι το άνοιγα στην αγορά της Αμερικής. Ήδη κάποια προϊόντα της πωλούνται σε επιχειρήσεις στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού, όμως τώρα, στόχος είναι η αύξηση των εξαγωγών στην συγκεκριμένη αγορά.

Τα προϊόντα που παράγει η βιοτεχνία γάλακτος «Γιάννου» είναι το κρασοτύρι, το τυροβολάκι, το τυρί «Κώτικη» (φέτα) φέτας , το τυρί με τρούφα, το παραδοσιακό γιαούρτι και μυζήθρα και το φρέσκο κατσικίσιο γάλα ημέρας σε γιάλινη συσκευασία.

Η εταιρεία στο άμεσο διάστημα, θα κάνει και το επόμενο βήμα στην παραγωγή και θα επεκταθεί στα ημίσκληρα και σκληρά τυριά.

Η ανωνυμία είναι το καλύτερο κρησφύγετο δειλίας και χυδαιότητας!
Σχόλια 0

Πρόσθεσε ένα σχόλιο

×

ΕΞΟΔΟΣ