Διαφημίσεις - Top Left

Διαφημίσεις - Top Right

Δευτέρα, 24 Ιουνίου 2019

Τελευταία νέα

    • Life & Style
    • Αρχική δημοσίευση
      14/4/2019 2:23:58 μμ
    • Τελευταία ενημέρωση
      13/4/2019 7:32:01 μμ
    • Διαβάστηκε 272 φορές
    Είστε από εκείνους ή εκείνες που προτιμούν το γάλα αμυγδάλου και το έχουν εντάξει στην καθημερινότητα τους; Ούτε που φανταζόσασταν πόσο ωφέλιμο είναι αυτό για την υγεία σας!

    Το γάλα αμυγδάλου είναι μία εναλλακτική επιλογή για όσους επιλέγουν να μην πίνουν αγελαδινό γάλα. Επιπλέον θρεπτικά συστατικά όπως το ασβέστιο, η ριβοφλαβίνη, η βιταμίνη Ε και η βιταμίνη D προστίθενται συνήθως στο γάλα αμυγδάλου για να ενισχύσουν το θρεπτικό του περιεχόμενο.
    Διάφορες εμπορικές ποικιλίες είναι διαθέσιμες, καθώς μερικοί άνθρωποι κάνουν το δικό τους στο σπίτι. Να σας θυμίσουμε: Ποιο είδος γάλακτος κάνει τελικά καλό στην υγεία;

    Δείτε ποια είναι τα οφέλη:

    Γάλα αμυγδάλου οφέλη

    1. Χαμηλό σε θερμίδες
    Το γάλα αμυγδάλου είναι πολύ χαμηλότερο σε θερμίδες από ότι το αγελαδινό. Αυτό μπορεί να μπερδεύει κάποιους λαμβάνοντας υπόψη ότι τα αμύγδαλα είναι υψηλά σε θερμίδες και λιπαρά. Ωστόσο, λόγω της διαδικασίας επεξεργασίας του γάλακτος αμυγδάλου, μόνο ένα πολύ μικρό ποσοστό αμυγδάλων βρίσκεται στο τελικό προϊόν.

    Έτσι λοιπόν αυτό είναι μια καλή επιλογή για άτομα που θέλουν να μειώσουν τις θερμίδες και να χάσουν βάρος.

    Ένα ποτήρι (240ml) γάλα αμυγδάλου (χωρίς ζάχαρη) περιέχει περίπου 30-5- θερμίδες, ενώ η ίδια ποσότητα ενός πλήρες αγελαδινού γάλακτος περιέχει 146 θερμίδες. Αυτό σημαίνει ότι το γάλα αμυγδάλου περιέχει 65-80% λιγότερες θερμίδες.

    Να σας θυμίσουμε: Αυτές είναι οι θερμίδες των τροφίμων που καταναλώνουμε καθημερινά!

    Μειώνοντας την πρόσληψη θερμίδων είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να χάσετε βάρος, ειδικά σε συνδυασμό με άσκηση. Έστω και μία μικρή απώλεια βάρους της τάξης του 5-10% μπορεί να βοηθήσει στην αποτροπή και διαχείριση ασθενειών όπως ο διαβήτης.

    Αν προσπαθείτε να χάσετε βάρος, αντικαθιστώντας απλά δύο με τρεις μερίδες γαλακτοκομικών με γάλα αμυγδάλου μπορεί να καταλήξει σε κατανάλωση έως και 348 λιγότερων θερμίδων.

    Οι πλείστες στρατηγικές απώλειας βάρους προτείνουν την κατανάλωση περίπου 500 λιγότερων θερμίδων ημερησίως, έτσι πίνοντας γάλα αμυγδάλου μπορεί να είναι ένας απλός τρόπος για να χάσετε βάρος.

    Λάβετε υπόψη ότι η προσθήκη ζάχαρης σε εμπορικές ποικιλίες μπορεί να καταστήσει το προϊόν πολύ υψηλότερο σε θερμίδες. Επιπλέον, το αφιλτράριστο σπιτικό γάλα αμυγδάλου μπορεί να περιέχει μεγαλύτερη ποσότητα αμυγδάλων, έτσι μπορεί επίσης να είναι υψηλότερα σε θερμίδες.

    2. Χαμηλό σε ζάχαρη
    Εκτός και αν υπάρχει προσθήκη ζάχαρης, το γάλα αμυγδάλου είναι πολύ χαμηλό σε περιεκτικότητα ζάχαρης. Ένα φλιτζάνι (240ml) γάλα αμυγδάλου περιέχει μόνο 1-2γρ υδατανθράκων, οι περισσότεροι από τους οποίους είναι φυτικές ίνες. Συγκριτικά, ένα φλιτζάνι (240ml) αγελαδινού γάλακτος περιέχει 13γρ υδατανθράκων, οι περισσότεροι από τους οποίους είναι σάκχαρα.

    Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι αρκετές εμπορικές ποικιλίες γάλακτος αμυγδάλου περιέχουν προσθήκη ζάχαρης. Αυτές οι ποικιλίες μπορεί να περιέχουν περίπου 5-17γρ ζάχαρης ανά φλιτζάνι (240ml). Γι αυτό είναι σημαντικό να ελέγχετε πάντα την ετικέτα και τα διατροφικά στοιχεία για προσθήκη ζάχαρης, ειδικά σε περίπτωση που θέλετε να μειώσετε την πρόσληψη υδατανθράκων.

    3. Υψηλό σε Βιταμίνη Ε
    Τα αμύγδαλα είναι από τη φύση τους υψηλά σε Βιταμίνη Ε, παρέχοντας σας με το 37% των ημερήσιων απαιτήσεων Βιταμίνης Ε σε μόνο 28γρ. Επομένως, το γάλα αμυγδάλου είναι επίσης μία φυσική πηγή Βιταμίνης Ε, παρόλο που οι πλείστες εμπορικές ποικιλίες προσθέτουν έξτρα Βιταμίνη Ε κατά την επεξεργασία.

    Ένα φλιτζάνι (240ml) γάλα αμυγδάλου παρέχει το 20-50% των καθημερινών σας αναγκών σε Βιταμίνη Ε, αναλόγως με την μάρκα. Συγκριτικά, το γάλα αγελάδας δεν περιέχει καθόλου Βιταμίνη Ε.

    Η Βιταμίνη Ε είναι ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό που καταπολεμά τη φλεγμονή και το στρες στο σώμα. Βοηθά στην προστασία ενάντια της καρδιοπάθειας και του καρκίνου, και μπορεί επίσης να έχει ευεργετικά αποτελέσματα στην υγεία των οστών και των ματιών.

    Η Βιταμίνη Ε έχει βρεθεί να ωφελεί σημαντικά την υγεία του εγκεφάλου. Μελέτες έχουν δείξει ότι μπορεί να βελτιώσει τη νοητική απόδοση, να μειώσει τον κίνδυνο Αλτσχάιμερ και να επιβραδύνει την εξέλιξη του.
    0 σχόλια
    Το όνομα και το σχόλιό σας θα δημοσιευθούν εφόσον ελεγχθούν από την συντακιτκή ομάδα.
    Τα σχόλια θα πρέπει να τηρούν τους όρους και τις προύποθέσεις της ιστοσείδας

    Άρθρα και σχόλια του Γιάννη Ιωαννίδη

    Δημοσκόπηση

    Εξώφυλλο Εφημερίδας

    670

    PAPARAZZI

    • Στα λευκά και στα φλοράλ... το καλοκαίρι έφτασε!

      Στα λευκά και στα φλοράλ... το καλοκαίρι έφτασε!

    Quiz

    Ποιος υποψήφιος Περιφερειακός Σύμβουλος από την Κω τύπωσε 12.000 ψηφοδέλτια για να μοιράσει στον κόσμο?

    6 σχόλια
    • Ζώα : 15/6/2019 8:16:00 μμ Ντροπή σας το αποτέλεσμα Κωτες! Απάντησέ του
    • ΑΝΩΝΥΜΟΣΣ: 30/5/2019 7:59:00 μμ ΜΟΝΟ ΕΝΑΣ ΣΩΤΗΡΑΚΗΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΑ Απάντησέ του
    Σχολίασέ το

    Γρήγορη αναζήτηση

    ΑΤΖΕΝΤΑ

      Διαφημίσεις - Right

      Widget Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων

      Πρόγραμμα Τηλεόρασης

      Διαφημίσεις - Right 2

      ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ

        Υπηρεσίες

        zwdia