Ραδιόφωνο Live Επικοινωνία Χρήσιμα τηλέφωνα
Follow us
  • ΠΟΛΙΤΙΚΑ

Αλέξης Τσίπρας από Ρόδο: Η στήριξη των εργαζομένων και των επιχειρήσεων του τουρισμού πρέπει να είναι άμεση και ουσιαστική Το νησί της Ρόδου, για μια ολόκληρη μέρα, επισκέφτηκε ο αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης και Πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξης Τσίπρας την Πέμπτη 4 Ιουνίου.Τον Πρόεδρο συνόδευαν ο Βουλευτής Δωδεκανήσου και Τομεάρχης Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Νεκτάριος Σαντορινιός, η Βουλευτής Θεσσαλονίκης και Τομεάρχης Τουρισμού, Κατερίνα Νοτοπούλου, καθώς και μέλη της ΝΕ ΣΥΡΙΖΑ Νότιας Δωδεκανήσου.Πιο συγκεκριμένα, το πρωί της Πέμπτης, ο Αλέξης Τσίπρας περπάτησε τους δρόμους της Μεσαιωνικής Πόλης, με τις πρώτες εικόνες να είναι άκρως αποκαρδιωτικές όσο αφορά στην τουριστική κίνηση και τα ελάχιστα ανοιχτά καταστήματα. Ο ίδιος σε πρώτη δήλωσή του, ανέφερε: «Οι εικόνες από τα καταστήματα στην παλιά πόλη της Ρόδου είναι αποθαρρυντικές και ενδεικτικές της πραγματικότητας που αντιμετωπίζουν οι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις. Οι επιλογές της κυβέρνησης της ΝΔ οδηγούν την οικονομία σε έναν ακόμα φαύλο κύκλο, όπως αυτόν που ζήσαμε στα χρόνια των μνημονίων. Η πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ μέσα από το πρόγραμμα #ΜενουμεΟρθιοι αποτελεί μονόδρομο για την επιβίωση των επιχειρήσεων και για τη στήριξη των εργαζομένων».Ο Πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ συναντήθηκε με το Δ.Σ. του Σωματείου Καταστηματαρχών Μεσαιωνικής Πόλης και στο πλαίσιο μιας ιδιαίτερα γόνιμης συζήτησης εκφράστηκαν σημαντικοί προβληματισμοί εν αναμονή της έναρξης μιας ισχνής τουριστικής περιόδου. Με τις περισσότερες επιχειρήσεις να παραμένουν κλειστές, αυτό που τονίστηκε είναι η αγωνία τους αφού οι περισσότεροι έχουν να δουλέψουν από τον περασμένο Οκτώβριο και οι οικονομικές υποχρεώσεις αυξάνονται συνεχώς.«Δεν χρειάζεται να είσαι οικονομολόγος του Χάρβαρντ», επισήμανε ο Αλέξης Τσίπρας, «για να καταλάβεις ότι τώρα πρέπει να στηριχθούν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις για να μπορέσουν να επιβιώσουν».Στη συνέχεια ο Αλέξης Τσίπρας περπάτησε στο κέντρο της πόλης της Ρόδου, όπου τα καταστήματα είναι μεν ανοικτά αλλά η κίνηση είναι κατά πολύ μειωμένη, αφού η αγοραστική δύναμη περιορίζεται σε αυτή των μόνιμων κατοίκων, σημαντικό ποσοστό των οποίων είναι εποχικοί υπάλληλοι, που ακόμα και σήμερα παραμένουν άνεργοι. Εκεί είχε τη ευκαιρία να συνομιλήσει με καταστηματάρχες και κατοίκους οι οποίοι του εξέφρασαν τα οικονομικά αδιέξοδα και τη μεγάλη ανησυχία τους.Στη συνέχεια πραγματοποιήθηκε συνάντηση με τον Περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου, κ. Χατζημάρκο στο κτίριο της Περιφέρειας, όπου ο πρόεδρος το ΣΥΡΙΖΑ συνομίλησε μαζί του για τα συνολικά και ευρύτερα προβλήματα που αντιμετωπίζει η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου λόγω της πανδημίας και της ανύπαρκτης τουριστικής περιόδου. «Η τουριστική βιομηχανία και οι άνθρωποί της, μας κράτησαν στα χρόνια της κρίσης, τώρα πρέπει να τους το ανταποδώσουμε», τόνισε χαρακτηριστικά ο Αλέξης Τσίπρας.Κορύφωση του πρωινού προγράμματος αποτέλεσε η συζήτηση με τους φορείς του Τουρισμού όπου πραγματοποιήθηκε στην Ροτόντα των Πηγών Καλλιθέας, ένα από τα πιο γνωστά τοπόσημα του νησιού της Ρόδου. Η αγωνία της επιβίωσης ήταν κυρίαρχη στις τοποθετήσεις των φορέων, ενώ αναπτύχθηκε γόνιμος διάλογος και κατάθεση προτάσεων από όλους. Συγκεκριμένα, το παρών έδωσαν πρόεδροι και εκπρόσωποι από το Εργατικό Κέντρο Ρόδου, την Ένωση Ξενοδόχων Ρόδου, την Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξεναγών, το Οικονομικό Επιμελητήριο Δωδεκανήσου, την Ομοσπονδία Επαγγελματιών Βιοτεχνών & Εμπόρων Δωδεκανήσου , το Σωματείο Εστιατόρων Ρόδου, τον Εμπορικό Σύλλογο Ρόδου, το Σωματείο Ιδιοκτητών Ταξί, τον Σύλλογο Διευθυντών Ξενοδοχείων Ρόδου, την Ένωση Τουριστικών Γραφείων Ρόδου, τον Σύλλογο Τουριστικών Καταλυμάτων Ρόδου, τον Οργανισμό Προώθησης Ροδιακού Τουρισμού και το Σωματείο Ξενοδοχοϋπαλλήλων Ρόδου.Ο Αλέξης Τσίπρας ανέλυσε συνοπτικά τους άξονες του προγράμματος «Μένουμε Όρθιοι» για τους συγκεκριμένους κλάδους και τη στήριξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, των αυτοαπασχολούμενων και των εργαζόμενων, προσθέτοντας ότι «ο ελληνικός τουρισμός αποτελεί εθνική υπόθεση και βρίσκεται σε κίνδυνο εξαιτίας της σημερινής κυβερνητικής πολιτικής».Το απόγευμα ο Αλέξης Τσίπρας συναντήθηκε με το Δήμαρχο Ρόδου, κ. Καμπουράκη, ενώ ακολούθησε συνάντηση με Δημάρχους της Δωδεκανήσου στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου του Δημαρχείου Ρόδου. Κυρίαρχο ζήτημα η ανάγκη συστράτευσης για τη διεκδίκηση στοχευμένων νησιωτικών πολιτικών και για τη στήριξη των ακριτικών νησιών της Δωδεκανήσου αλλά και η ουσιαστική εμπλοκή της Τοπικής Αυτοδιοίκησης στην ανάταξη του τουριστικού προϊόντος.Ο ΣΥΡΙΖΑ με το πρόγραμμα «Μένουμε Όρθιοι» καταθέτει μια ολοκληρωμένη πρόταση για τη στήριξη του συνόλου της κοινωνίας, της εργασίας και της επιχειρηματικότητας. Σκοπός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης είναι η χώρα να ανταπεξέλθει καθολικά και άμεσα στις δυσκολίες που αντιμετωπίζει από τις συνέπειες της πανδημίας και τις καταστροφικές πολιτικές επιλογές της Κυβέρνησης του Κυριάκου Μητσοτάκη. Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν σταμάτησε και ούτε θα σταματήσει την αδιαμεσολάβητη επαφή του με τις τοπικές κοινωνίες και όλες και όλους όσοι θίγονται από την απουσία επαρκών μέτρων στήριξης. Ο τουρισμός, η εστίαση, οι εργαζόμενοι, οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις και τα νησιά αποτελούν προτεραιότητα του προγράμματος που ο ΣΥΡΙΖΑ καταθέτει ενώπιον της κοινωνίας και του λαού.Το Γραφείο Τύπου.-

  • 06 Ιουνίου 2020
  • 0 Σχόλια
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Μείωση της τάξεως του 98,6% καταγράφηκε στη χρήση της πλαστικής σακούλας ελαφρού βάρους στα σούπερ μάρκετ το 2019, σε σχέση με το 2017, όπως καταδεικνύει έρευνα του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ).Συγκεκριμένα, το 2019 διατέθηκαν περί τα 24 εκατ. σακούλες από 1,8 δισ. σακούλες το 2017. Η εφαρμογή του μέτρου ήταν αυστηρή και καθολική ενώ η κατά κεφαλήν ετήσια κατανάλωση πλαστικής σακούλας στο κανάλι του σούπερ μάρκετ μειώθηκε από 167 σακούλες ανά κάτοικο σε δύο.Σε σχέση με τα λοιπά κανάλια εμπορίου-εστίασης στην έρευνα του ΙΕΛΚΑ καταγράφονται ανάμεικτες τάσεις, καθώς ναι μεν η αύξηση του περιβαλλοντικού τέλους από 0,03 ευρώ συν ΦΠΑ σε 0,07 ευρώ συν ΦΠΑ επέφερε πτωτικές τάσεις, αλλά η έλλειψη ελέγχων από την πολιτεία επέφερε αυξητικές τάσεις. Σημειώνεται η εξαίρεση των υπαίθριων λαϊκών αγορών και των περιπτέρων από την εφαρμογή της νομοθεσίας και την πρακτικά ανύπαρκτη μείωση της χρήσης των πλαστικών σακουλών σε αυτά τα κανάλια.Επίσης, καταγράφεται εκτεταμένη εφαρμογή του μέτρου, αλλά με διαφοροποιήσεις ανάλογα με τον κλάδο και την περιοχή. Αναλυτικότερα, εκτεταμένη εφαρμογή καταγράφεται στο λιανεμπόριο τροφίμων (π.χ. αρτοποιία, κρεοπωλεία) και ειδικά στις οργανωμένες αλυσίδες καταστημάτων, αλλά με πλημμελή εφαρμογή κυρίως σε μικρά καταστήματα εκτός των αστικών κέντρων.Άλλοι κλάδοιΣε άλλους κλάδους (π.χ. είδη ένδυσης) καταγράφεται κατάργηση και αντικατάσταση της πλαστικής σακούλας από άλλου τύπου σακούλες όπως χάρτινες ενώ πλημμελής εφαρμογή του μέτρου καταγράφεται στον κλάδο της εστίασης με εξαίρεση τις οργανωμένες αλυσίδες εστίασης.Σύμφωνα με την έρευνα, η ποσοστιαία μείωση στη χρήση πλαστικής σακούλας στο κανάλια του λιανεμπορίου είναι μικρότερη αυτής στα σούπερ μάρκετ με δεδομένο ότι η νομοθεσία εξαιρεί από την επιβολή περιβαλλοντικού τέλους τις λαϊκές αγορές και τα περίπτερα. Έτσι και με δεδομένο ότι το κανάλι του σούπερ μάρκετ αντιπροσωπεύει μόνο το 50% των πωλήσεων μόνο του λιανεμπορίου τροφίμων και ακόμα λιγότερο από το σύνολο του λιανεμπορίου και τη μαζική εστίαση εκτιμάται ότι η συνολική ποσοστιαία μείωση της πλαστικής σακούλας μεταφοράς είναι σημαντικά μικρότερη. Σημειώνεται ότι σύμφωνα με τις εκτιμήσεις στελεχών της αγοράς για τη διάθεση εκτός των σούπερ μάρκετ, η συνολική κατανάλωση πλαστικής σακούλας το 2019 μειώθηκε σε περίπου 80-90 σακούλες ανά κάτοικο.Τα δεδομένα της έρευνας του ΙΕΛΚΑ για το 2020 καταγράφουν μία σημαντική ενίσχυση του ποσοστού των στελεχών που αναγνωρίζουν την εταιρική και κοινωνική ευθύνη των εταιρειών ως βασική προτεραιότητα. Σε σχέση με το 2016, το ποσοστό αυτό έχει υπερδιπλασιαστεί, από 11% σε 25% κάτι που καταδεικνύει τη σημαντική αλλαγή στην προσέγγιση των επιχειρήσεων κυρίως σε σχέση με το περιβάλλον και δευτερευόντως σε σχέση με τις άλλες πτυχές της εταιρικής ευθύνης. Άλλωστε τα τελευταία χρόνια τόσο οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ, όσο και προμηθευτικές εταιρείες ταχυκίνητων καταναλωτικών αγαθών επενδύουν σε υποδομές και διαδικασίες για την προστασία του περιβάλλοντος. Η κλιματική αλλαγή και το ολοένα εντονότερο ενδιαφέρον του κοινού για το περιβάλλον επηρεάζει σημαντικά τον τρόπο λειτουργίας των επιχειρήσεων. Οι καταναλωτές γίνονται όλο και πιο απαιτητικοί και κριτικοί σε σχέση με τη λειτουργία των επιχειρήσεων. Τα ποσοστά των καταναλωτών σε σχέση με την πρόθεση αγοράς από επιχειρήσεις που λειτουργούν με ηθικό και με φιλικό προς το περιβάλλον τρόπο είναι συγκρίσιμα σε Ελλάδα και εξωτερικό. Συγκεκριμένα η πρόθεση αγοράς με κριτήριο την ειλικρίνεια και διαφάνεια των επιχειρήσεων για τον τρόπο λειτουργίας τους καταγράφεται σε ποσοστό 74% στην Ελλάδα έναντι 80% στις ΗΠΑ.Ευρύτερος ο προβληματισμόςΕν αναμονή της εναρμόνισης της εθνικής νομοθεσίας με την κοινοτική, το ΙΕΛΚΑ έθεσε έναν αριθμό ερωτημάτων προς τα στελέχη του κλάδου, προκειμένου να καταγραφούν οι απόψεις τους.Συγκεκριμένα, όσον αφορά στο πεδίο εφαρμογής, η συντριπτική πλειοψηφία των ερωτηθέντων σε ποσοστό 89% θεωρεί ότι η συγκεκριμένη ευρωπαϊκή οδηγία αφορά εξίσου τις επιχειρήσεις του λιανεμπορίου και τις εταιρείες παραγωγής τροφίμων και ποτών. Τα αποτελέσματα επιβεβαιώνουν την υψηλή προτεραιότητα σε θέματα περιβάλλοντος που δίνει ο κλάδος, καθώς καταγράφεται ότι οι εταιρείες ήδη εργάζονται στη συγκεκριμένη κατεύθυνση με την πρόθεση να προλαμβάνουν τις εξελίξεις και ότι η πλειοψηφία των ερωτηθέντων αναγνωρίζει τη σημασία της ταχείας προσαρμογής στις απαιτήσεις της ευρωπαϊκής οδηγίας. Το 75% δηλώνει ότι η εταιρεία του ήδη προσπαθεί να προσαρμοστεί στις απαιτήσεις ενώ το 74% δηλώνει ότι ο κλάδος θα πρέπει να κινηθεί προδραστικά στη μείωση των πλαστικών μίας χρήσης και να μην περιμένει την ελληνική νομοθεσία.Τέλος, χαρακτηριστικός είναι ο προβληματισμός των επιχειρήσεων σε σχέση με την επάρκεια των σημερινών δράσεων καθώς ενδεικτικά αναφέρεται ότι το 60% των ερωτηθέντων θεωρεί ότι η εφαρμογή της ευρωπαϊκής οδηγίας δεν είναι επαρκής για την επίλυση του περιβαλλοντικού προβλήματος που προκαλούν τα πλαστικά μίας χρήσης. Το 55% θεωρεί ότι η μείωση των πλαστικών μίας χρήσης είναι μικρότερο πρόβλημα σε σχέση με τα χαμηλά ποσοστά ανακύκλωσης στη χώρα μας.Πηγή: Reporter.gr

  • 06 Ιουνίου 2020
  • 0 Σχόλια
  • ΤΟΠΙΚΑ

Πάρε μέρος στο σεμινάριο «Επόπτης Ασφαλείας Κολυμβητικών Δεξαμενών»Το ΚΔΒΜ ANKO διοργανώνει και φέτος τμήματα εκπαίδευσης για Επόπτες Ασφαλείας Πισίνας.Υλοποίηση  18 & 19 Ιουνίου        Διάρκεια σεμιναρίου: 12 ώρες (2 ημέρες Χ 6 ώρες)      Σύμφωνα με την ΥΑ 87/αρ.Γ1/443-24/1/73, όλες οι κολυμβητικές δεξαμενές πρέπει να έχουν Επόπτη Ασφαλείας. Η υποχρέωση δεν εξαιρεί καμία περίπτωση, όπως το μικρό βάθος ή οι διαστάσεις. Το σεμινάριο παρέχει όλα τα θεωρητικά και πρακτικά μαθήματα, θα γίνει εκπαίδευση στην ΚΑΡΠΑ  (c.p.r. - φιλί της ζωής) σε ειδικές κούκλες και όλη η επιμόρφωση θα πραγματοποιηθεί με εξειδικευμένο επαγγελματικό εξοπλισμό. Δικαιολογητικά εγγραφής:Φωτοτυπία ταυτότηταςΠιστοποιητικό από Παθολόγο2 μικρές φωτογραφίες έγχρωμες (τύπου ταυτότητας) More Info: https://anko.edu.gr/el/academy/subject/seminario-epopth-asfaleias-pisinas/ Πληροφορίες- Αιτήσεις: Ελ. Βενιζέλου 79, Κως (στο κέντρο της πόλης) Τηλ. 22420-26900 / fax. 22420-26901.MAIL: anko@anko3.gr   URL:www.anko.edu.gr

  • 06 Ιουνίου 2020
  • 0 Σχόλια
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ

Μετά από μεγάλη προσπάθεια η ομάδα του ΠΑΟΚ Κω κατάφερε να αναγνωριστεί και επίσημα απ' την Γενική Γραμματεία Αθλητισμού.Χαρακτηριστικά η βεβαίωση που απεστάλλει στον σύλλογο αναφέρει τα εξής:"Βεβαιώνουμε ότι το σωματείο "ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΟΣ ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΚΩ" αναγνωρίστηκε με την υπ.αρ. 835/22/01/1988 απόφαση της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού. Κατά την δημοσίευση του Ν. 2725/99 καλλιεργούσε το άθλημα του ποδοσφαίρου και ως εκ τούτου λογίζεται ότι έχει λάβει την ειδική αθλητική αναγνώριση στα εν λόγω αθλήματα, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 5 του άρθρου 135 του ίδιου νομού. 

  • 06 Ιουνίου 2020
  • 0 Σχόλια
  • ΠΟΛΙΤΙΚΑ

«The Greek Summer State Of Mind» … η εικονική πραγματικότητα της τουριστικής πολιτικής της ΝΔΧθες παρουσιάστηκε η νέα καμπάνια για την τουριστική προβολή της Ελλάδας με τίτλο « GreeceRestartTourism” και ομολογουμένως παρακολουθώντας το προωθητικό σποτ, αναρωτηθήκαμε που είναι η Ελλάδα, η πραγματική Ελλάδα, η νησιωτική Ελλάδα με τις ωραίες εικόνες, τις γεύσεις, τα χρώματα, την εμπειρία των αισθήσεωνΑν’ αυτού παρακολουθήσαμε ένα αφηγηματικό μήνυμα που παρουσιάζει την Ελλάδα ως stateofmind… υπενθυμίζοντας στο διεθνές ταξιδιωτικό κοινό πως το ελληνικό καλοκαίρι που δεν είναι μόνο «ήλιος και θάλασσα», αλλά είναι κάτι πιο βαθύ, πιο αληθινό, πιο ανθρώπινο. Το ελληνικό καλοκαίρι, είναι μια ψυχολογική-συναισθηματική κατάσταση που σύμφωνα με το μήνυμα, μπορεί ο καθένας να τη βιώσει όπου κι αν βρίσκεται , ακόμα και από τον τόπο του, ως stateofmind… ( κατάσταση του νου)!!Για να ξαναθυμηθούμε τη διαχρονική ρήση « το μέσο είναι το μήνυμα» (Μάρσαλ Μακ Λούαν), αλήθεια ποιο είναι το μήνυμα που θέλει να περάσει το υπουργείο τουρισμού στους ξένους επισκέπτες;«Απολαύστε το ελληνικό καλοκαίρι οπουδήποτε και εάν είστε; EnjoytheGreeksummerwhereveryouare ?», δηλ. μείνετε στα σπίτια σας, στις πατρίδες σας και ονειρευτείτε την ελληνική ευδαιμονία του ελληνικού καλοκαιριού όχι σαν εμπειρία αλλά ως φαντασίωση!!Τελικά το ελληνικό υπουργείο τουρισμού, η κυβέρνηση της ΝΔ, επιθυμούν πραγματικά να έλθουν φέτος επισκέπτες από άλλες χώρες ή μήπως εντέχνως μέσα από τις ‘άστοχες’ , και άραγε τυχαίες κινήσεις - όπως η κατηγοριοποίηση των νησιών, η λίστα των 29 χωρών που είναι ευπρόσδεκτες στην Ελλάδα- και τώρα με τη νέα καμπάνια, προσπαθούν με κάθε τρόπο να μην ανοίξει φέτος η τουριστική περίοδος.Τελικά, αναγνωρίζουν την αδυναμία τους να θωρακίσουν τους προορισμούς και επιθυμούν την εύκολη λύση , της αποθάρρυνσης των επισκεπτών… αυτή είναι μια εύκολη επιλογή αλλά με μεγάλα κόστη για την πατρίδα μας.Να μας απαντήσει ο αρμόδιος υπουργός, Θεοχάρης, ποιες είναι τελικά οι πραγματικές προθέσεις τη κυβέρνησης και να σταματήσουν τις άστοχες κινήσεις που μόνο ζημιά κάνουν στον προορισμό… Μια ζημιά με διαχρονικό χαρακτήρα.

  • 06 Ιουνίου 2020
  • 0 Σχόλια
  • ΤΟΠΙΚΑ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥΣτο πλαίσιο εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας Περιβάλλοντος, που γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 5 Ιουνίου, ο Αντιδήμαρχος Περιβάλλοντος, Καθαριότητας & Πρασίνου Σταμάτης Καμπουράκης, δήλωσε:«Ο φετινός εορτασμός της Παγκόσμιας Ημέρας Περιβάλλοντος (5 Ιουνίου 2020) γίνεται στη σκιά της πανδημίας του κορωνοϊού. Πολλοί είναι εκείνοι που είδαν σε αυτή την πρωτόγνωρη κατάσταση, για ολόκληρο τον πλανήτη, μια ευκαιρία για τη διάσωσή του, άλλοι όμως εξέφρασαν τον φόβο τους, πως τα περιβαλλοντικά ζητήματα θα χαθούν και πάλι.Η Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος είναι μια ευκαιρία να αναλογιστούμε πόσο στενά συνδέεται η ποιότητα της ζωής μας με την υγεία και τη βιωσιμότητα του πλανήτη μας.Παρά τις απαισιόδοξες προβλέψεις, έχουμε ακόμη το χρόνο και τη δυνατότητα να αναστρέψουμε αυτή την τάση. Η μάχη για το περιβάλλον δεν έχει χαθεί.Απαιτεί, ωστόσο, αφύπνιση και δράση από όλους. Απαιτεί θετικές πρωτοβουλίες και συμπεριφορές, σε παγκόσμιο, σε εθνικό, σε τοπικό, αλλά και σε ατομικό επίπεδο.Η αλλαγή μπορεί να ξεκινήσει από εμάς. Κι ένας αποτελεσματικός τρόπος να την κάνουμε πράξη, είναι να αναλάβουμε, συνειδητά και οργανωμένα, την ευθύνη τόσο για τη μείωση, όσο και για τη σωστή διαχείριση των απορριμμάτων που παράγουμε, κάνοντας και ανακύκλωση, αλλάζοντας τις καταναλωτικές μας συνήθειες.Η δυνατότητα να ζούμε σε ένα καθαρό, βιώσιμο, ανθρώπινο περιβάλλον, είναι μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που καλείται να διαχειριστεί ο κόσμος μας.Είναι η σημαντικότερη κληρονομιά που θα αφήσουμε στα παιδιά μας και στις γενιές που ακολουθούν.Ας τη διασφαλίσουμε, κάνοντας το καλύτερο που μπορούμε σήμερα.Ας αναδείξουμε την περιβαλλοντική συνείδηση σε καθημερινή πράξη και στάση ζωής. Ο Δήμος μας σε αυτό το δύσκολο και ύψιστης σημασίας εγχείρημα, που είναι η προστασία του περιβάλλοντος, δίνει όλες τις δυνάμεις του, σε συνεργασία με όλες τις εθελοντικές οργανώσεις – ομάδες αλλά και με τον δημότη χωριστά !!! Καμπουράκης Αντ. Σταμάτης ΑντιδήμαρχοςΠεριβάλλοντος – Καθαριότητας & Πρασίνου 

  • 06 Ιουνίου 2020
  • 0 Σχόλια


ΜΕ ΤΟΝ ΦΑΚΟ ΤΟΥ PAPARAZZI

Τοπικά

ΕΞΟΔΟΣ