Ραδιόφωνο Live Επικοινωνία Χρήσιμα τηλέφωνα Φαρμακεία
Follow us

Δημοσιογράφος

  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΊΑ

Tον γύρο του διαδικτύου Πανελλαδικά, έχει κάνει το βίντεο με την τηλεδιάσκεψη στην Κω, ανάμεσα στον Υπ. Υγείας κ. Γεωργιάδη και τους φορείς της Κω, στο γραφείο Δημάρχου.Βέβαια, αυτό που δημοσιεύτηκε, είναι μόνο το κομμάτι του “ξεσπάσματος” του κ. Παναγιώτη Αβρίθη και όχι όλη η τηλεδιάσκεψη, που παρακαλούμε όποιος την έχει να την δημοσιοποιήσει για να δούμε τι είπαν και οι υπόλοιποι που βρίσκονταν στο γραφείο.Σε αυτό λοιπόν το βίντεο, διάρκειας περίπου 3 λεπτών, βλέπουμε τον κ. Αβρίθη, ιδιαίτερα φορτισμένο, να χτυπάει το χέρι του στο τραπέζι και να ζητάει εντόνως από τον κ. Γεωργιάδη, να προχωρήσει ακόμα και στην επίταξη των ιδιωτών γιατρών, για να στελεχωθεί το νοσοκομείο της Κω.Δεν είδαμε όμως τον κ. Αβρίθη, (αλλά ούτε και άλλα εξέχοντα τοπικά στελέχη της ΝΔ), να χτυπάει το χέρι του στο τραπέζι και να ζητάει εξηγήσεις από την Κυβέρνησή του, για τα διάφορα προβλήματα που αντιμετωπίζει η Κως, εξ αιτίας των πολιτικών της.- Δεν τον είδαμε να χτυπάει το χέρι, όταν η Κυβέρνηση “έδιωξε” τον μοναδικό παθολόγο του ΕΣΥ, τον κ. Κουτσουράδη,ο οποίος αν και μπορούσε να βγει στην σύνταξη, ζήτησε να παραμείνει να προσφέρει τις υπηρεσίες του στην δημόσια υγεία, όμως η Κυβέρνηση, δεν έκανε δεκτό το αίτημά του, την ώρα που ψάχνει και είναι έτοιμη να επιτάξει ιδιώτες παθολόγους, για να καλύψουν τα κενά στα νοσοκομεία- Δεν τον είδαμε να χτυπάει το χέρι στην Κυβέρνηση, η οποία έχει καταντήσει το νησί μας, τον πιο “Hot” προορισμό για τους μετανάστες όλου του Αιγαίου, οι οποίοι κυρίως μεταφέρονται εδώ και έχουν καταστρέψει ένα ολόκληρο χωριό και όχι μόνο…- Δεν τον είδαμε να χτυπάει το χέρι στην Κυβέρνηση, η οποία έχει αφήσει εδώ και χρόνια, να πέφτουν τα λύματα της δομής μεταναστών στο Πυλί, στα γειτονικά χωράφια, με ότι αυτό συνεπάγεται- Δεν τον είδαμε να χτυπάει το χέρι στην Κυβέρνηση για την αξιοποίηση του Κέντρου Υγείας ΑντιμάχειαςΔεν τον είδαμε λοιπόν πουθενά, σε όλα αυτά τα παραπάνω, που είναι τα σημαντικότερα προβλήματα που ταλανίζουν το νησί μας, να είναι τόσο ένθερμος, όσο στο να επικροτήσει τον Υπουργό Υγείας, που στην ουσία ομολόγησε την ανικανότητά του, ότι δεν μπόρεσε να βρει λύση και γι’ αυτό προειδοποιεί, ότι θα προσφύγει στην επίταξη των ιδιωτών γιατρών.Περιμένω την απάντηση του κ. Αβρίθη, έστω και μέσω facebook (που τελευταία φαίνεται ότι του αρέσει πολύ) καθώς τηλεφωνικά, δεν μας απαντάει στις δεκάδες (δημοσιογραφικές) κλήσεις που του κάνουμε…

  • 18 Ιουλίου 2024
  • 0 Σχόλια

Ενεργός Πολίτης

  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΊΑ

Αγαπητές φίλες και φίλοι η σεζόν πάει καλά πολλοί οι επισκέπτες στο νησί, αυτό σημαίνει πώς από την πίτα θα φάμε όλοι, άρα τουριστικά πάμε καλά θα μπορούσε να ήταν ακόμα καλύτερα. Υπάρχουν όμως και άλλα πράγματα που πρέπει να αισθανόμαστε ιδιαίτερη υπερηφάνια όπως είναι οι δομές υγείας, όπως είναι οι υποδομές στη Σένγκεν, εκείνη η παράγκα, όπως είναι οι οδικές υποδομές. Μάλιστα στα πηγαδάκια τής περιφέρειας ακούγεται πως το υδατοδρόμιο θα γίνει τελικά έξω από του Σκλαβενίτη, δεν είναι όμως επιβεβαιωμένο, όπως είναι ο χωροταξικός σχεδιασμός του νησιού που είναι τέλειος από κάθε άποψη, όπως είναι η επέκταση τής Μαρίνας, όπως είναι το γκόλφ στην Αντιμάχεια ,και άλλα πολλά.Για όλα αυτά αξίζουν θερμά συγχαρητήρια  σε όλους όσους άσκησαν διοίκηση τα τελευταία 25 χρόνια. Αναφέρομαι στην τοπική αυτοδιοίκηση Α και Β βαθμού κύριοι υποκλίνομαι για τα έργα σάς.

  • 18 Ιουλίου 2024
  • 0 Σχόλια

Δημοσιογράφος

  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΊΑ

Tώρα που έχουν περάσει κάποια 24ωρα από την μεγάλη πυρκαγιά που πλήγωσε (ξανά) το νησί μας και επειδή βλέπω και ακούω συνέχεια, ο ένας να αλληλοσυγχαίρει τον άλλο για την τέλεια διαχείριση της όλης κατάστασης, καλό είναι να βάζουμε τα πράγματα και στην πραγματική τους διάσταση.Το τελικό αποτύπωμα, όσον αφορά την διαχείριση, είναι θετικό και σίγουρα αξίζουν συγχαρητήρια σε όλους, καθώς μηδενός εξαιρουμένου, έδωσαν και την ψυχή τους (από πυροσβέστες, εναέρια μέσα, εθελοντές, Δημ. Αρχή, Πρόνοια, Περιφέρεια, επιχειρηματίες, Σωματεία, Σύλλογοι κ.α.) καταβάλλοντας υπερπροσπάθεια, σε μία πρωτόγνωρη κατάσταση.Όμως δεν μπορώ να ακούω ότι όλα πήγαν τέλεια και ότι υπήρχε σχεδιασμός.Δεν θα αναφερθώ τόσο στο κομμάτι πυρόσβεσης, γιατί εκεί χρειάζονται ειδικές γνώσεις.Ωστόσο σε βασικά πράγματα, όσον αφορά την διαχείριση, κυρίως για το σημείο μετά την εκκένωση και ότι ακολούθησε, αν δεν ήταν οι εθελοντές, θα είχαμε γίνει ρεζίλι. Όποιος ήταν εκεί, το γνωρίζει πολύ καλά αυτό. Και επαναλαμβάνω, αυτό δεν σημαίνει ότι και ο Δήμος, με τις Υπηρεσίες του και τα στελέχη του δεν ήταν εκεί στην πρώτη γραμμή, όπως και η Περιφέρεια. Όμως κύριοι, κανένας σας δεν είχε σχέδιο και ευτυχώς, το τεράστιο εθελοντικό κύμα των Κώων κατάφερε και αυτοοργανώθηκε και έσωσε την παρτίδα.Είναι αδιανόητο, μετά την φωτιά, πέρυσι στη Ρόδο, να μην έχουμε καθίσει την επόμενη ημέρα και να χαράξουμε ένα πλάνο, για ένα ανάλογο περιστατικό στην Κω.Είναι αδιανόητο να υπάρχει μήνυμα απομάκρυνσης των κατοίκων από το μεσημέρι και να μην κάνεις τίποτα, να μην προετοιμάζεσαι για το ενδεχόμενο εκκένωσης. Ακόμα και σχέδιο που δεν υπήρχε, είχαμε αρκετό χρόνο για να οργανωθούμε.Όλα αυτά επαναλαμβάνω, έπρεπε να είχαν σχεδιαστεί εδώ και καιρό και ο καθένας να ήξερε τι θα κάνει. Ποιοι χώροι θα ανοίξουν, πόσα άτομα μπορούν να δεχτούν κ.α.Αλλά και έτσι χωρίς σχέδιο, πάλι υπήρχε χρόνος να γίνει αυτό και όχι να περιμένουμε την τελευταία ώρα.Από νωρίς λοιπόν, έπρεπε ο Δήμος και η Περιφέρεια να ενημερώσει επιχειρηματίες, ώστε να έχουν σε ετοιμότητα φαγητά, νερά και όλα τα απαραίτητα είδη σε περίπτωση εκκένωσης. Έπρεπε ο Στρατός να πάει και να στήσει σκηνές, έπρεπε οι χώροι υποδοχής να έχουν ανοίξει και να είναι έτοιμοι να υποδεχτούν κόσμο σε περίπτωση εκκένωσης.Έπρεπε να ξέρουν τα μέσα μεταφοράς από που και πότε θα παραλάβουν τον κόσμο και άλλα τόσα έπρεπε… Για όλα αυτά υπήρχε χρόνος και πόσο μάλλον καλύτερη θα ήταν η κατάσταση εάν υπήρχε και ένας σχεδιασμός από πριν και όλα γινόταν αυτοματοποιημένα.Ακολούθησε λοιπόν ένα μπάχαλο, με το ευτύχημα όμως ότι οι επισκέπτες δεν το κατάλαβαν και αυτό κυρίως χάρη στον εθελοντισμό των Κώων, που αυτό είναι το θετικότερο κομμάτι από την όλη κατάσταση, ότι η κοινωνία της Κω, στις δύσκολες στιγμές δείχνει το πραγματικό της πρόσωπο, αυτό που μας κάνει περήφανο όλο αυτά τα χρόνια.Οι εθελοντές λοιπόν, απλοί πολίτες και επιχειρηματίες αυτό οργανώθηκαν και έστω και ασυντόνιστα, έσωσαν την παρτίδα και στο τέλος οι τουρίστες τους ευχαριστούσαν για την βοήθειά τους.Σταματάω εδώ την όποια κριτική, καθώς σκοπός μου δεν είναι να αποδοθούν ευθύνες, καθώς επαναλαμβάνω, δεν υπήρχε “αμέλεια” από κανέναν και όλοι ήταν στην πρώτη γραμμή, αλλά δεν μπορώ να ακούω μόνο συγχαρητήρια και πως όλα πήγαν τέλεια.Έστω και τώρα λοιπόν, ας καθίσουν όλοι οι αρμόδιοι φορείς και σύλλογοι και να καταρτίσουν ένα οργανωμένο σχέδιο για το τι θα κάνουμε σε ανάλογες περιπτώσεις.Και κύριοι… κάντε κάτι άμεσα για την Ζιά, δεν θέλω να φανταστώ τι μπορεί αν συμβεί σε μία ανάλογη περίπτωση…ΥΓ: Ένα τεράστιο μπράβο σε όλους καθώς, το νησί μας “δοκιμάστηκε” για ακόμα μία φορά, αλλά δεν λύγισε…

  • 05 Ιουλίου 2024
  • 0 Σχόλια

ΛΟΓΙΣΤΗΣ - ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΟΣ

  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΊΑ

Σύμφωνα με το άρθρο 26 , παρ. 1 Ν. 4174/2013 οι υποθέσεις που ελέγχονται κατά προτεραιότητα από τις φορολογικές αρχές , επιλέγονται με απόφαση του Διοικητή με βάση κριτήρια ανάλυσης κινδύνου, στοιχεία από εσωτερικές και εξωτερικές πηγές πληροφόρησης ή, εξαιρετικά, με βάση άλλα κριτήρια, τα οποία καθορίζονται από τον Διοικητή και δεν δημοσιοποιούνται.Το σύστημα αυτό της επιλογής των προς έλεγχο φορολογικών υποθέσεων τέθηκε σε εφαρμογή με το ν. 3842/2010 άρθρο 80 (ΠΟΛ.1178/2011). Ο «Πίνακας Κριτηρίων – Κανόνων Επιλογής Υποθέσεων για έλεγχο και μοριοδότησης αυτών», προέβλεπε μεταξύ των άλλων και τα εξής κριτήρια:Αδικαιολόγητη μεταβολή του Συντελεστή Μικτού Κέρδους (ΣΜΚ) μεταξύ διαδοχικών χρήσεων , αδικαιολόγητη μεταβολή του Συντελεστή Καθαρού Κέρδους (ΣΚΚ) μεταξύ διαδοχικών χρήσεων , απόκλιση του Συντελεστή Μικτού Κέρδους (ΣΜΚ) από το μέσο όρο (Μ.Ο.) του ΣΜΚ ομοειδών επιχειρήσεων , απόκλιση του Συντελεστή Καθαρού Κέρδους (ΣΚΚ) από το μέσο όρο (Μ.Ο.) του ΣΚΚ ομοειδών επιχειρήσεων.Μία από τις κλασικές περιπτώσεις φορολογικού προφίλ που επιλέγονται για έλεγχο είναι οι επιχειρήσεις που παρουσιάζουν μεγάλες αυξομειώσεις στο συντελεστή μικτού κέρδους.Αν προκύπτει διακύμανση του ποσοστού μικτού κέρδους μεταξύ των ετών, που δεν δικαιολογείται, δεδομένου ότι η επιχείρηση δεν έχει αλλάξει τη γκάμα των προϊόντων που εμπορεύεται ή την εμπορική της πολιτική , ή όταν παρατηρείται απόκλιση από το μέσο όρο μικτού κέρδους του κλάδου που δραστηριοποιείται η επιχείρηση , το risk analysis της ΑΑΔΕ , «χτυπάει καμπανάκι».«Μετά την πρόσφατη τροποποίηση (ν. 5073/2023) του άρθρου 28 του ν. 4172/2013 (Κώδικας Φορολογίας Εισοδήματος), προστέθηκε ρητά ότι όταν δεν επαληθεύεται ο συντελεστής μικτού κέρδους που προκύπτει από τα δηλούμενα αποτελέσματα με αυτόν που προκύπτει βάσει των παραστατικών αγορών και πωλήσεων ή υπάρχει αδικαιολόγητη μεταβολή αυτού μεταξύ διαδοχικών ετών, μπορούν να εφαρμοστούν οι έμμεσες τεχνικές ελέγχου, δηλαδή να διενεργηθεί επί της ουσίας εξωλογιστικός προσδιορισμός των κερδών της επιχείρησης».Με βάση αυτές τις διαπιστώσεις , η επιχείρηση μπορεί να επιλεγεί για έλεγχο , παρόλο που οι ελεγκτικές διαδικασίες διαπίστωσης του συντελεστή μικτού και καθαρού κέρδους είναι εξαιρετικά δύσκολες σε απλογραφικά βιβλία και σε επιχειρήσεις που απαλλάσσονται της σύνταξης απογραφής, όπως για παράδειγμα σε παντοπωλεία. Σε άλλες περιπτώσεις , π.χ. φαρμακεία, αν και διαθέτουν πολλά είδη, είναι πολύ εύκολο για τον έλεγχο να εντοπίσει την αποκρυβείσα φορολογητέα ύλη, γιατί τα φάρμακα έχουν προκαθορισμένες τιμές αγοράς και πώλησης άρα έχουν σταθερό συντελεστή κέρδους.Οι ελεγκτικές υπηρεσίες, έχουν να επιδείξουν αποτελέσματα και σε επιχειρήσεις εστίασης και έχουν προσδιορίσει πολλά διαφεύγοντα εισοδήματα, όμως το αποτέλεσμα ήταν ασύμφορο λόγω του μικρού καταλογισμού φόρων. Η απαλλαγή σύνταξης απογραφής (απόλυτα αιτιολογημένη σε μικρές επιχειρήσεις) καθώς και η έλλειψη αντικειμενικών κανόνων ελέγχου, έχει δημιουργήσει στρεβλώσεις, μεγέθυνση της φοροδιαφυγής και προστριβές κατά τον έλεγχο. Παρατηρούνται φαινόμενα, όπου το κόστος αγορών είναι μεγαλύτερο από τις πωλήσεις, διότι στο τέλος της χρήσης η επιχείρηση κάνει μαζικές αγορές είτε από εμπορική πολιτική είτε για διαμόρφωση του φορολογητέου εισοδήματος και μάλιστα κινείται εντός των ορίων της νομοθεσίας, χωρίς βέβαια να αποκλείεται και η περί του αντιθέτου κρίση, με βάση τον κανόνα αποφυγής των καταχρήσεων (άρθρο 38 του ν. 4174/2013 περί τεχνητών διευθετήσεων).Εν κατακλείδι , επισημαίνουμε ότι οι μεγάλες διακυμάνσεις του συντελεστή κέρδους ανοίγουν την πόρτα για την εφαρμογή των έμμεσων τεχνικών ελέγχου, με βάση τις οποίες επαναπροσδιορίζεται το καθαρό κέρδος της επιχείρησης, π.χ. ανάγοντας τις αγορές από προμηθευτές σε πωλήσεις. Το ίδιο ισχύει και για τις συνεχείς ζημιογόνες χρήσεις, κάτι που θα συζητήσουμε αναλυτικά στο μέλλον. Για ακόμη μια φορά , αξίζει να αναφέρουμε ότι οι ελεγκτικές διαδικασίες , έχουν αλλάξει άρδην και οι επιχειρηματίες οφείλουν να αναθεωρήσουν τόσο το επιχειρηματικό όσο και το επιχειρησιακό μοντέλο τους και να αποτινάξουν από πάνω τους παθογένειες τους παρελθόντος. Όλοι όσοι επιμείνουν πεισματικά σε παρωχημένα μοντέλα διοίκησης και λειτουργίας , θα έρθουν αντιμέτωποι με δυσάρεστες συνέπειες.Πηγή: taxheaven.gr [26-03-2021], artion.gr [06-06-2024]*Ο Βασίλης Βογιατζής , είναι Λογιστής – Φοροτεχνικός Α’ Τάξης , ιδρυτής της Λογιστικής εταιρείας VoyiatzisGroup , με έδρα την Κω.

  • 20 Ιουνίου 2024
  • 0 Σχόλια

ΛΟΓΙΣΤΗΣ - ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΟΣ

  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΊΑ

Ένα νέο εργαλείο φθηνής ρευστότητας έχουν στα χέρια τους οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις μέσω του Ταμείου Εγγυοδοσίας ΤΕΠΙΧ ΙΙΙ, που δημιουργήθηκε στο πλαίσιο του Ταμείου Επιχειρηματικότητας ΙΙΙ, για να παρέχει στις Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις δάνεια επενδυτικού σκοπού και κεφαλαίων κίνησης ειδικού σκοπού με ιδιαίτερα ευνοϊκούς όρους.Το νέο πρόγραμμα δίνει στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις , τη δυνατότητα χρηματοδότησης για επενδύσεις με κόστος έως και 70% χαμηλότερο από το τρέχον στον τραπεζικό κλάδο και αναμένεται να διευκολύνει τη χορήγηση πιστώσεων στο τμήμα της οικονομίας που έχει τη μικρότερη πρόσβαση στον τραπεζικό δανεισμό. Στόχος του νέου προγράμματος, συνολικού προϋπολογισμού 500 εκατ. ευρώ, είναι η κάλυψη των αναγκών των μικρομεσαίων σε κεφάλαιο κίνησης (ειδικού σκοπού), καθώς και η υλοποίηση των επενδυτικών τους σχεδίων, με σκοπό την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητάς τους και των εργασιών τους. Το ύψος των κεφαλαίων που διατίθεται συνολικά από το πρόγραμμα, μέσω της μόχλευσης από τις τράπεζες, ανέρχεται σε 2,2 δισ. ευρώ. Το Ταμείο καταβάλλει για κάθε δάνειο το 40% του κεφαλαίου άτοκα, ενώ το υπόλοιπο 60% χορηγείται μέσω του Πιστωτικού Ιδρύματος με τη χρέωση των σχετικών επιτοκίων σύμφωνα με την πιστοδοτική του πολιτική μειωμένων κατά τουλάχιστον κατά 25 bps (μονάδες βάσης). Επιπρόσθετα, το Ταμείο δύναται να επιδοτεί τμήμα του επιτοκίου, που εφαρμόζει το Πιστωτικό Ίδρυμα στα κεφάλαιά του (3%) για τα 2 πρώτα έτη του δανείου (από την 1η εκταμίευση). Δείτε σχετικό πίνακα με τα μέγιστα προσφερόμενα επιτόκια ανά ΤράπεζαΠοια είναι τα οικονομικά οφέλη για τις επιχειρήσεις;Α. Η χρηματοδοτούμενη επιχείρηση απαλλάσσεται πλήρως των τόκων για το μέρος του δανείου που συγχρηματοδοτείται από το ταμείο (ήτοι το 40% εκάστου δανείου), δεδομένου ότι το ποσό αυτό του παρέχεται από το Ταμείο άτοκο.Β. Το Ταμείο δύναται να επιδοτεί τμήμα του επιτοκίου που εφαρμόζει το Πιστωτικό Ίδρυμα στα κεφάλαιά του (ήτοι το 60% εκάστου δανείου). Η επιδότηση αφορά στα 2 πρώτα έτη του δανείου (από την 1η εκταμίευση) και μειώνει το επιτόκιο του Πιστωτικού Ιδρύματος κατά 3%, το οποίο αντίστοιχα απομειώνει το τελικό επιτόκιο του δανείου. Γ. Κάθε Πιστωτικό Ίδρυμα που συμμετέχει στο Ταμείο υποχρεούται να μειώνει το επιτόκιο εκάστου δανείου κατά τουλάχιστον 25 μονάδες βάσης (bps) ετησίως σε σύγκριση με τα επιτόκια που θα εφαρμόζονταν σε αντίστοιχη χρηματοδότηση χωρίς την συμμετοχή του Ταμείου.Δ. Το ανώτατο ύψος των εμπράγματων εξασφαλίσεων που δύναται να ζητήσει το Πιστωτικό Ίδρυμα σε κάθε χρηματοδότηση δεν επιτρέπεται να υπερβεί το 100% του κεφαλαίου του δανείουΓια τα δάνεια επενδυτικού σκοπού, η επιδότηση παρέχεται χωρίς προϋποθέσεις. Για τα κεφάλαια κίνησης, οι προϋποθέσεις περιλαμβάνουν η επιχείρηση να είναι νεοσύστατη, δηλαδή να μην υπερβαίνει τα πέντε χρόνια λειτουργίας, ή οι επιχειρήσεις να είναι υφιστάμενες αλλά να χρηματοδοτούνται για πρώτη φορά από εργαλείο της ΕΑΤ. Η επιδότηση δεν παρέχεται στα δάνεια ανακυκλούμενης πίστωσης (Revolving Loan), ενώ για να τη λάβει μια επιχείρηση δεν θα πρέπει να εμφανίζει ληξιπρόθεσμες οφειλές πάνω από 90 συνεχόμενες ημέρες από τη συγκεκριμένη χρηματοδότηση. Αξίζει δε να αναφερθεί ότι η πρόωρη μερική ή ολική αποπληρωμή γίνεται οποτεδήποτε, χωρίς καμία επιβάρυνση. Ανάλογα με το καθεστώς ενίσχυσης, το μέγιστο ποσό δανείου μπορεί να φτάσει τα 10 εκατ. ευρώ για επιχειρήσεις και να έχει διάρκεια έως 12 χρόνια. Το ποσοστό της εγγύησης της Ελληνικής Αναπτυξιακής Τράπεζας ανέρχεται σε 70% για υφιστάμενες επιχειρήσεις και σε 80% για νέες επιχειρήσεις με έως πέντε έτη λειτουργίας.Μέσα από την ηλεκτρονική πλατφόρμα opske.gr του υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, οι επιχειρήσεις μπορούν να υποβάλουν το αίτημά τους προς κάποια από τις συνεργαζόμενες τράπεζες του προγράμματος. Σε αυτές περιλαμβάνονται οι: Alpha Bank, Eurobank, Πειραιώς, Εθνική, Παγκρήτια, Attica, Optima και Aegean Baltic Bank, καθώς και οι συνεταιριστικές Θεσσαλίας, Καρδίτσας, Χανίων και Ηπείρου. Η διαδικασία των εγκρίσεων περιλαμβάνει τα εξής στάδια:1. Με αυτοματοποιημένους ελέγχους μέσω διαλειτουργικότητας με ΑΑΔΕ / ΕΦΚΑ / ΤΕΙΡΕΣΙΑ και ελάχιστα απαιτούμενα στοιχεία από την επιχείρηση, υποβάλλεται αίτημα προς τις τράπεζες ενδιαφέροντός σας για την αρχική πρόθεση δανειοδότησης.2. Αυτοαξιολόγηση της επιχείρησης σε τρία βασικά κριτήρια: με ένα συγκεκριμένο ερωτηματολόγια για Περιβαλλοντικά, Κοινωνικά και θέματα Εταιρικής Διακυβέρνησης (ESG). Εφόσον η επιχείρηση έχει ήδη συμπληρώσει το ερωτηματολόγιο πριν από την αίτηση στο KYC, δεν απαιτείται η επανυποβολή του.3. Καταχώριση στοιχείων επιχείρησης (ΚΑΔ, Μέγεθος, Πραγματικοί Δικαιούχοι, De minimis ενισχύσεις) και βασικών στοιχείων αιτούμενου δανείου (ύψος, διάρκεια, σκοπός και Τράπεζα στο Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Πρόγραμμα Κρατικών ενισχύσεων του (ΟΠΣΚΕ) ΥΠΕΘΟ, στη σελίδα https://app.opske.gr/Επικοινωνήστε με τους οικονομικούς και τραπεζικούς σας συμβούλυος για περισσότερες πληροφορίες.Πηγή:capital.gr , Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα*Ο Βασίλης Βογιατζής , είναι Λογιστής – Φοροτεχνικός Α’ Τάξης , ιδρυτής της Λογιστικής εταιρείας VoyiatzisGroup , με έδρα την Κω..

  • 14 Ιουνίου 2024
  • 0 Σχόλια

ΕΞΟΔΟΣ