Ραδιόφωνο Live Επικοινωνία Χρήσιμα τηλέφωνα Φαρμακεία
Follow us

Το Βήμα της Κω - Συνεχής Ενημέρωση

AdBanner
AdBanner
AdBanner
  • ΤΟΠΙΚΑ

Την 26-06-2025 πρώτες πρωινές ώρες συνελήφθησαν στην Κω, από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης και  Εξιχνίασης Εγκλημάτων Κω, δύο ημεδαποί ηλικίας 20 και 21 ετών στην κατοχή των οποίων βρέθηκαν συνολικά και κατασχέθηκαν αυτοσχέδιο τσιγάροκαι -4,3- γραμμάρια κάνναβης.
  • 26 Ιουνίου 2026
  • 0 Σχόλια
  • ΤΟΠΙΚΑ

Η Λέσχη Ελλήνων Καταδρομέων Νήσου Κω εκφράζει τις πιο θερμές και ειλικρινείς ευχαριστίες της στον κ. Κυριάκο Ψαρομπά και την εταιρεία ARGO για την πολύτιμη προσφορά καυσίμων, η οποία ενισχύει ουσιαστικά το έργο μας στη δασοπροστασία του νησιού της Κω.Η έμπρακτη στήριξή σας αποτελεί παράδειγμα κοινωνικής ευθύνης και αποδεικνύει ότι, όταν οι τοπικές επιχειρήσεις και οι εθελοντές ενώνουν τις δυνάμεις τους, μπορούμε να προστατεύσουμε αποτελεσματικότερα τον φυσικό πλούτο και την ασφάλεια του τόπου μας.Σας ευχαριστούμε θερμά για την εμπιστοσύνη και τη συμπαράστασή σας. Ευχόμαστε η προσφορά σας να βρει μιμητές και να συνεχίσουμε όλοι μαζί, με συνεργασία και αλληλεγγύη, να στεκόμαστε δίπλα στην κοινωνία και στο περιβάλλον.Με εκτίμηση,Το Δ.Σ της Λ.Ε.Κ ΚΩ
  • 26 Ιουνίου 2026
  • 0 Σχόλια
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας ανακοίνωσε την παράταση της καταληκτικής ημερομηνίας ολοκλήρωσης για όλα τα προγράμματα «Εξοικονομώ» που υλοποιούνται μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, με στόχο τη στήριξη πολιτών και επιχειρήσεων, καθώς και τη διασφάλιση της ομαλής ολοκλήρωσης των παρεμβάσεων ενεργειακής αναβάθμισης.Η νέα καταληκτική ημερομηνία για την ολοκλήρωση των εργασιών από τους ωφελούμενους ορίζεται η Παρασκευή 17 Ιουλίου 2026 και αφορά τα εξής συγκεκριμένα προγράμματα:Εξοικονομώ 2021Εξοικονομώ 2023Εξοικονομώ – Ανακαινίζω για ΝέουςΕξοικονομώ 2025Εξοικονομώ – Επιχειρώ & Αλλάζω Συσκευή στις ΕπιχειρήσειςΤα προγράμματα «Εξοικονομώ» αποτελούν βασικό εργαλείο για τη μείωση του ενεργειακού κόστους των νοικοκυριών και των επιχειρήσεων, την αναβάθμιση του κτιριακού αποθέματος και την ενίσχυση της ενεργειακής αποδοτικότητας.Με δεδομένη την ολοκλήρωση του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, η νέα προθεσμία είναι οριστική και δεν προβλέπεται περαιτέρω παράταση της. Το Υπουργείο καλεί τους ωφελούμενους να προχωρήσουν άμεσα στις απαιτούμενες ενέργειες για την ολοκλήρωση των παρεμβάσεών τους εντός του προβλεπόμενου χρόνου.Το προγράμματα υλοποιείται στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0», με τη χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης–NextGeneration EU.newsbeast.gr
  • 26 Ιουνίου 2026
  • 0 Σχόλια
  • ΤΟΠΙΚΑ

Μετά την επιστολή Μαύρου, απαντά ο δήμαρχος για τα απορρίμματα-Προαναγγέλλει ειδική συνεδρίαση παρουσία του Γιώργου ΧατζημάρκουΝέα διάσταση λαμβάνει η δημόσια συζήτηση γύρω από το μείζον ζήτημα της διαχείρισης των απορριμμάτων στην Κάλυμνο, μετά την επιστολή του επικεφαλής της παράταξης « Η Κάλυμνος Αλλάζει», Γιώργου Μαύρου προς τον πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου Δημήτρη Μαραγκό, με την οποία ζητούσε τη σύγκληση ειδικής συνεδρίασης για την πλήρη ενημέρωση του Σώματος και της τοπικής κοινωνίας σχετικά με τις εξελίξεις στο θέμα.Στην παρέμβασή του, ο κ. Μαύρος είχε επισημάνει την ανάγκη άμεσης και επίσημης ενημέρωσης για ένα ζήτημα που απασχολεί έντονα τους πολίτες, εκφράζοντας προβληματισμό για την έλλειψη πληροφόρησης και δημόσιου διαλόγου το προηγούμενο διάστημα. Σήμερα, η Δημοτική Αρχή και ο δήμαρχος Καλυμνίων Γιάννης Μαστροκούκος απαντούν με δελτίο Τύπου, υποστηρίζοντας ότι ουδέποτε υπήρξε πρόθεση αποφυγής της συζήτησης και γνωστοποιώντας ότι επίκειται ειδική συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου με τη συμμετοχή του Περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου και προέδρου του ΦοΔΣΑ Γιώργου Χατζημάρκου, προκειμένου να παρουσιαστούν οι μέχρι σήμερα ενέργειες και ο σχεδιασμός για την οριστική αντιμετώπιση του προβλήματος.Ακολουθεί το πλήρες δελτίο Τύπου της Δημοτικής Αρχής: Κύριε Μαύρο,Η Δημοτική Αρχή αντιμετωπίζει με ιδιαίτερη σοβαρότητα κάθε πρωτοβουλία που αφορά την ενημέρωση, τον διάλογο και την ανταλλαγή απόψεων γύρω από τα μεγάλα ζητήματα που απασχολούν την Κάλυμνο.Πιστεύουμε βαθιά ότι το Δημοτικό Συμβούλιο αποτελεί τον κορυφαίο θεσμικό χώρο δημοκρατικού διαλόγου, συνεργασίας, λογοδοσίας και σύνθεσης προτάσεων προς όφελος της τοπικής κοινωνίας. Για τον λόγο αυτό, όχι μόνο δεν αποφεύγουμε τη συγκεκριμένη συνεδρίαση, αλλά επιθυμούμε και εμείς την πραγματοποίησή της.Από την πρώτη ημέρα ανάληψης της διοίκησης του Δήμου, η Δημοτική Αρχή εργάζεται μεθοδικά και αδιάκοπα για την αντιμετώπιση ενός προβλήματος που ταλαιπωρεί την Κάλυμνο εδώ και πολλά χρόνια. Στο διάστημα αυτό έχουν ήδη δρομολογηθεί σημαντικές εξελίξεις τόσο για τη μεταβατική όσο και για τη μόνιμη διαχείριση των απορριμμάτων, με μοναδικό γνώμονα την προστασία της δημόσιας υγείας, του περιβάλλοντος και του συμφέροντος του νησιού.Στο πλαίσιο αυτό, η ειδική συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου θα πραγματοποιηθεί το αμέσως προσεχές διάστημα. Η ημερομηνία της συνδέεται με την επιθυμία του Περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου και Προέδρου του ΦοΔΣΑ, κ. Γιώργου Χατζημάρκου, να παραστεί προσωπικά, προκειμένου να ενημερώσει το Σώμα για τις τελευταίες εξελίξεις και τον συνολικό σχεδιασμό γύρω από τη διαχείριση των απορριμμάτων. Για τον λόγο αυτό βρίσκεται σε εξέλιξη ο απαραίτητος συντονισμός, ώστε να οριστεί άμεσα η ημερομηνία της συνεδρίασης.Είμαστε βέβαιοι ότι η παρουσία του Περιφερειάρχη, υπό τη διπλή του ιδιότητα ως Περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου και Προέδρου του ΦοΔΣΑ Νοτίου Αιγαίου, θα συμβάλει ουσιαστικά στην πληρέστερη ενημέρωση του Δημοτικού Συμβουλίου και της τοπικής κοινωνίας, δίνοντας τη δυνατότητα να παρουσιαστούν αναλυτικά οι ενέργειες που έχουν ήδη υλοποιηθεί, οι σημαντικές εξελίξεις που έχουν δρομολογηθεί, καθώς και τα επόμενα βήματα μέχρι την οριστική επίλυση του ζητήματος.Η Δημοτική Αρχή θα συνεχίσει να πορεύεται με υπευθυνότητα, διαφάνεια και συνεργασία, γιατί πιστεύει ότι μόνο μέσα από τον θεσμικό διάλογο, τη λογοδοσία και τη συνεννόηση μπορούν να αντιμετωπιστούν αποτελεσματικά τα μεγάλα ζητήματα που αφορούν το παρόν και το μέλλον της Καλύμνου.ΓΡΑΦΕΙ Η ΕΙΡΗΝΗ ΧΑΛΚΙΤΗnews-politics.gr
  • 26 Ιουνίου 2026
  • 1 Σχόλια
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ

Ο Α.Σ. ΑΝΤΙΜΑΧΟΣ βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την έναρξη της συνεργασίας του με τον νέο προπονητή της ανδρικής μας ομάδας, Λεωνίδα Κούτσικα, ο οποίος αναλαμβάνει την τεχνική ηγεσία του συλλόγου μας για τη νέα απαιτητική αγωνιστική χρονιά στην Α’ Κατηγορία Δωδεκανήσου.Παράλληλα, με ιδιαίτερη χαρά ανακοινώνουμε και τη συνεργασία μας με τον Μάριο Κασσιανό, ο οποίος αναλαμβάνει τον ρόλο του υπεύθυνου φυσικής κατάστασης της ανδρικής ομάδας, ενισχύοντας το προπονητικό επιτελείο με τις γνώσεις και την εμπειρία του.Η νέα αγωνιστική χρονιά στην Α’ Κατηγορία αποτελεί μια μεγάλη πρόκληση για τον σύλλογό μας και είμαστε βέβαιοι πως, με σωστή οργάνωση, σκληρή δουλειά και ενότητα, μπορούμε να ανταποκριθούμε στις απαιτήσεις της κατηγορίας.Καλωσορίζουμε τον Λεωνίδα και τον Μάριο στην οικογένεια του Α.Σ. Αντίμαχος και τους ευχόμαστε υγεία, δύναμη και πολλές επιτυχίες με την ομάδα μας.Καλή αρχή και καλή επιτυχία!
  • 26 Ιουνίου 2026
  • 0 Σχόλια
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ

Το σωματείο μας έχει ολοκληρώσει τον σχεδιασμό του για τη νέα αγωνιστική περίοδο με σοβαρότητα, συνέπεια και απόλυτο σεβασμό προς όλους.Οι ποδοσφαιριστές με τους οποίους έχουμε συμφωνήσει για την ανανέωση της συνεργασίας μας έχουν δώσει τον λόγο τους, έχουν ανανεώσει τη συνεργασία τους και έχουν ανακοινωθεί επίσημα από την ομάδα μας.Με ιδιαίτερη έκπληξη διαπιστώνουμε ότι το τελευταίο διάστημα υπάρχουν ομάδες που εξακολουθούν να προσεγγίζουν ποδοσφαιριστές του ανακοινωμένου ρόστερ μας, επιχειρώντας να τους δελεάσουν με οικονομικές προτάσεις.Τέτοιες πρακτικές δεν τιμούν κανένα σωματείο, υπονομεύουν τις σχέσεις μεταξύ των ομάδων και δείχνουν έλλειψη σεβασμού απέναντι στις συμφωνίες που έχουν ήδη πραγματοποιηθεί.Ξεκαθαρίζουμε προς κάθε κατεύθυνση ότι κάθε ποδοσφαιριστής που έχει ανανεώσει τη συνεργασία του με το σωματείο μας και έχει ανακοινωθεί επίσημα θεωρείται δεσμευμένος με την ομάδα μας. Οποιαδήποτε προσπάθεια προσέγγισής του, χωρίς προηγούμενη επικοινωνία με τη διοίκηση του συλλόγου μας, είναι απαράδεκτη και δεν πρόκειται να γίνει ανεκτή.Εάν οποιοδήποτε σωματείο ενδιαφέρεται πραγματικά για κάποιον ποδοσφαιριστή μας, υπάρχει μόνο ένας δρόμος: να απευθυνθεί πρώτα επίσημα στη διοίκηση της ομάδας μας.Μόνο εφόσον υπάρξει συμφωνία μεταξύ των δύο σωματείων και το ανάλογο αντάλλαγμα, μπορεί να εξεταστεί οποιαδήποτε μετακίνηση.Ως οργανωμένο σωματείο, έχουμε επενδύσει χρόνο, κόπο και χρήματα για να δημιουργήσουμε το ρόστερ μας.Δεν πρόκειται να επιτρέψουμε σε κανέναν να διαταράξει τον προγραμματισμό μας και να μας οδηγήσει εκ νέου στη διαδικασία αναζήτησης ποδοσφαιριστών, επειδή κάποιοι επιλέγουν να αγνοούν τους άγραφους αλλά και τους ουσιαστικούς κανόνες του αθλητισμού.Ας γίνει λοιπόν σαφές ότι ο σεβασμός στις συμφωνίες και μεταξύ των σωματείων δεν είναι επιλογή, αλλά υποχρέωση. Όσοι επιλέγουν διαφορετικό δρόμο, αναλαμβάνουν και την ευθύνη των πράξεών τους απέναντι στην ποδοσφαιρική κοινότητα.Διοικητικό ΣυμβούλιοΑ.Σ. ΔΟΞΑ ΚΑΡΔΑΜΑΙΝΑΣ
  • 26 Ιουνίου 2026
  • 0 Σχόλια
  • ΤΟΠΙΚΑ

Εδώ που κάποτε έδεναν ψαρόβαρκες , εδώ που κάποτε περίμεναν ουρές για να φύγουν για άλλα μέρη, σήμερα  26/06/26 μέχρι και χόρτα φύτρωσαν  στον πυθμένα του Λιμανιού  Μαστιχάριου!!!! Η κατάντια του νησιού μας σε όλο της το Μεγαλείο!!Αυτός είναι και τίποτα περισσότερο:Ο Δήμαρχος των ψευδών εξαγγελιών και της Προχειροδουλίας .Η αλαζονεία και η τοξικότητα  στη διοίκηση, μαζί με τη Διχόνοια που έχει σπείρει σε όλο το νησί  ο Δήμαρχος Κω δεν έχουν θέση στον τόπο μας . Οι πολίτες αξίζουν ενότητα και σεβασμό!!!! Όταν μια δημοτική αρχή με τις επιλογές και τις παραλείψεις οδηγεί ένα νησί σε υποβάθμιση και στασιμότητα η σιωπή δεν είναι Λύση!!!.....  Ζυγώνει ο καιρός,  η Αντίστροφη μέτρηση έχει ξεκινήσει για να φτάσει το νησί μας ξανά εκεί που του Αξίζει !!! Ήρθε η ώρα  η κοινωνία μας να  σταθεί ενωμένη , όλοι μαζί μπορούμε να  διεκδικήσουμε έναν Δήμο που θα υπηρετεί τους πολίτες !!!(από το facebook του Δημοτικού Συμβούλου Κω της Δ.Α. Μιχάλη Γιωργαλλή)
  • 26 Ιουνίου 2026
  • 0 Σχόλια
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ

Η ΑΕΚ βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την έναρξη της συνεργασίας της με τον Δημήτρη Χατζηνικολάου. Ο 27χρονος (16/07/1999) ακραίος, ύψους 1.90μ., εντάσσεται στο δυναμικό της ανδρικής ομάδας Βόλεϊ του Συλλόγου.Ο Δημήτρης Χατζηνικολάου ξεκίνησε το επαγγελματικό βόλεϊ από την Κω. Το 2017 πήρε μεταγραφή για τον Εθνικό Πειραιώς, ενώ ακολούθησαν ΑΣ Κέρκης (2018-19), Πανιώνιος ΓΣΣ (2019-20) και Πανερυθραϊκός (2020-21). Επέστρεψε στον Πανιώνιο το καλοκαίρι του 2021 και αποτέλεσε βασικό μέλος της ομάδας έως και το 2026, κατακτώντας το 2025 την άνοδο στην Volley League Ανδρών και αγωνιζόμενος την τελευταία αγωνιστική περίοδο στην κορυφαία κατηγορία της χώρας.Παράλληλα, αποτελεί έναν από τους καλύτερους παίκτες Beach Volley της χώρας.Μετά την επισημοποίηση της συμφωνίας, ο Δημήτρης Χατζηνικολάου δήλωσε στο aek.gr: «Είναι μεγάλη μου χαρά και τιμή να φορέσω τα χρώματα ενός τόσο μεγάλου Συλλόγου, όπως είναι η ΑΕΚ. Θεωρώ χρέος μας να φέρουμε την ομάδα φέτος, ένα βήμα πιο κοντά στην πρώτη κατηγορία του ελληνικού βόλεϊ. Το σύνολο που χτίζεται από τη διοίκηση και τους ανθρώπους της ομάδας έχει υψηλή ποιότητα και είμαι πολύ αισιόδοξος ότι θα πετύχουμε το στόχο της ανόδου. Εύχομαι υγεία σε όλους τους αθλητές και γεμάτα γήπεδα. Είναι μεγάλη υπόθεση να παίζουμε σε ωραία ατμόσφαιρα. Ελπίζω ότι ο κόσμος της ΑΕΚ θα στηρίξει την προσπάθειά μας και όλοι μαζί θα πανηγυρίσουμε στο τέλος. Ραντεβού στη Νέα Φιλαδέλφεια».Δημήτρη, καλώς ήρθες στην οικογένεια της ΑΕΚ!
  • 26 Ιουνίου 2026
  • 0 Σχόλια
  • ΤΟΠΙΚΑ

Έντονες αντιδράσεις προκαλεί καταγγελία κατοίκου της Κω στο DEBATER σχετικά με την κατάσταση που επικρατεί στον παραλιακό δρόμο στα Καρδάμενα, εν μέσω της τουριστικής περιόδου.Σύμφωνα με το αποκαλυπτικό βίντεο που έστειλε αναγνώστης, καταγράφονται τουρίστες να προσπαθούν να κινηθούν πεζή σε σημείο όπου βρίσκονται σε εξέλιξη έργα, αντιμετωπίζοντας σοβαρές δυσκολίες στην πρόσβαση και την ασφαλή διέλευση.Όπως φαίνεται στο υλικό, οι περαστικοί αναγκάζονται να περνούν ανάμεσα από μπάζα, προστατευτικές κορδέλες και εμπόδια, χωρίς ξεκάθαρη σήμανση ή εναλλακτική διαδρομή, γεγονός που δημιουργεί προβληματισμό τόσο για την ασφάλεια όσο και για την εικόνα της περιοχής προς τους επισκέπτες.O κάτοικος που προχώρησε στην καταγγελία επισημαίνει χαρακτηριστικά:«Δεν είναι δυνατόν σε τουριστική περίοδο να πραγματοποιούν έργα τα οποία θα έπρεπε να έχουν γίνει από τον χειμώνα. Οι τουρίστες περνάνε ανάμεσα από εμπόδια και δεν έχουν πού να σταθούν».Το περιστατικό επαναφέρει στο προσκήνιο τη συζήτηση για τον προγραμματισμό των δημοσίων έργων σε τουριστικές περιοχές, ιδιαίτερα σε περιόδους αιχμής, όπου η επισκεψιμότητα είναι αυξημένη και η εύρυθμη λειτουργία των υποδομών αποτελεί κρίσιμο ζήτημα για την εμπειρία των επισκεπτών αλλά και την τοπική οικονομία.Κάτοικοι και επαγγελματίες της περιοχής ζητούν άμεσες παρεμβάσεις, ώστε να διασφαλιστεί η ασφαλής διέλευση πεζών και να ολοκληρωθούν το συντομότερο δυνατό οι εργασίες.debater.gr
  • 26 Ιουνίου 2026
  • 1 Σχόλια
  • ΠΟΛΙΤΙΚΑ

Με αφορμή τις ανακοινώσεις του Υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων κ. Μαργαρίτη Σχοινά για το πακέτο μέτρων στήριξης των επαγγελματιών αλιέων και ειδικώς για το πιλοτικό πρόγραμμα επιδότησης της αλίευσης λαγοκέφαλου, ο Βουλευτής Δωδεκανήσου του ΠΑΣΟΚ, υπεύθυνος του ΚΤΕ Ανάπτυξης και τ. Υφυπ. Πολιτισμού - Τουρισμού Γιώργος Νικητιάδης, προέβη στην ακόλουθη δήλωση:«Οι κυβερνητικές ανακοινώσεις για την αντιμετώπιση του λαγοκέφαλου καταρρέουν μόλις έρθουν αντιμέτωπες με την πραγματικότητα της Δωδεκανήσου και του Νοτίου Αιγαίου. Η Κυβέρνηση ανακοίνωσε αποζημίωση για την αλίευση του λαγοκέφαλου, αλλά δεν απαντά στο βασικό ερώτημα, πώς θα εφαρμοστεί το μέτρο στα νησιά μας;Στη Δωδεκάνησο, το πρόβλημα είναι απολύτως συγκεκριμένο. Έχουμε πολλά νησιά, μικρά και διάσπαρτα λιμάνια, μεγάλες θαλάσσιες αποστάσεις και περιορισμένες υποδομές για τέτοιου είδους διαχείριση. Πού θα παραδίδει ο ψαράς τον λαγοκέφαλο στην Κάσο, στην Κάρπαθο, στη Σύμη, στην Τήλο, στη Χάλκη, στο Καστελλόριζο, στη Νίσυρο, στην Κω, στην Κάλυμνο, στη Λέρο, στην Πάτμο, στους Λειψούς και στο Αγαθονήσι; Ποιος θα ζυγίζει; Ποιος θα πιστοποιεί; Πού θα φυλάσσεται με ασφάλεια;Η Κυβέρνηση ανακοίνωσε καθαρή αμοιβή 5,33 ευρώ ανά κιλό για την αλίευση του λαγοκέφαλου, διευκρινίζοντας ότι η ψύξη και η καύση δεν περιλαμβάνονται στην αμοιβή των αλιέων και θα αναληφθούν από τις Περιφέρειες. Αυτό αποτελεί μετάθεση ευθύνης. Χωρίς σημεία παραλαβής, χωρίς ψυκτικούς θαλάμους, χωρίς σαφές πρωτόκολλο μεταφοράς, χωρίς αδειοδοτημένα οχήματα και χωρίς διαθέσιμη υποδομή καύσης στη Δωδεκάνησο, το μέτρο κινδυνεύει να παραμείνει απολύτως θεωρητικό.Ζητείται οι αλιευμένοι λαγοκέφαλοι να οδηγούνται για καύση σε καυστήρα κατηγορίας 1, όμως τέτοια υποδομή δεν υπάρχει στη Δωδεκάνησο, ούτε στο Νότιο Αιγαίο. Οι διαθέσιμες εγκαταστάσεις είναι ελάχιστες σε όλη τη χώρα και βρίσκονται εκτός της περιοχής μας. Άρα, οι ψαράδες των νησιών μας καλούνται είτε να μεταφέρουν τοξικό αλίευμα εκτός Δωδεκανήσου, με δυσβάστακτο κόστος, είτε να μείνουν πρακτικώς εκτός του μέτρου.Προκύπτει όμως και δεύτερο σοβαρό εμπόδιο. Τα φορτηγά που σήμερα χρησιμοποιούνται για τη μεταφορά ψαριών και την εμπορική διακίνηση των αλιευμάτων θα πρέπει, για τη μεταφορά των λαγοκέφαλων, να διαθέτουν ειδική άδεια από το Υπουργείο Περιβάλλοντος. Τέτοια άδεια δεν διαθέτουν τα οχήματα αυτά, ούτε είναι σαφές αν και πότε μπορούν ή θέλουν οι μεταφορείς να μπουν σε αυτή τη διαδικασία. Συνεπώς, οι Δωδεκανήσιοι αλιείς κινδυνεύουν να είναι ενταγμένοι στο μέτρο στα χαρτιά, αλλά αποκλεισμένοι στην πράξη.Αν δεν υπάρξει λύση σε όλα αυτά δυστυχώς οι εξαγγελίες για τον λαγοκέφαλο στη Δωδεκάνησο και το Νότιο Αιγαίο θα είναι ανεφάρμοστα».
  • 26 Ιουνίου 2026
  • 1 Σχόλια
  • ΤΟΠΙΚΑ

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Ιατρικού Συλλόγου Κω εκφράζει τα θερμά και ειλικρινή του συλλυπητήρια στην οικογένεια του εκλιπόντος συναδέλφου ιατρού Λαμπριανίδη Κωνσταντίνου του Σπυρίδωνος.  Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΓΑΒΑΛΑ ΟΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΜΠΑΝΗΣ
  • 26 Ιουνίου 2026
  • 0 Σχόλια
  • ΤΟΠΙΚΑ

Την 25-06-2026 το μεσημέρι συνελήφθη στην Κω, από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Κω, 36χρονος αλλοδαπός σε βάρος του οποίου εκκρεμούσε καταδικαστική απόφαση του Μονομελούς Πλημμελειοδικείου Αθηνών με ποινήφυλάκισης -10- μηνών, για απόπειρα κλοπής κατά εξακολούθηση.
  • 26 Ιουνίου 2026
  • 0 Σχόλια
  • ΤΟΠΙΚΑ

Με ιδιαίτερα αυστηρό τρόπο τοποθετήθηκε στην εκπομπή της Ρένας Παυλάκη ο Αντιπεριφερειάρχης Χαράλαμπος Ναβροζίδης, αναφερόμενος στις αντιδράσεις που έχουν διατυπωθεί από το Σωματείο “Μαστιχάρι – Δράσις” για τη μεταφορά απορριμμάτων από την Κάλυμνο στον ΧΥΤΑ της Κω.Ο κ. Ναβροζίδης απέρριψε κατηγορηματικά την εικόνα που, όπως είπε, επιχειρείται να δημιουργηθεί περί «χάους και καταστροφής» στο Μαστιχάρι, τονίζοντας ότι η πραγματικότητα είναι εντελώς διαφορετική. «Η ζωή συνεχίζεται και όλα είναι ίδια», ανέφερε χαρακτηριστικά, σημειώνοντας ότι κάποιοι προσπαθούν να περιγράψουν μια κατάσταση που δεν υφίσταται.Ο ίδιος τόνισε ότι το ζήτημα έχει αναδειχθεί από πολιτικά πρόσωπα που επιχειρούν να εκμεταλλευτούν τις ανησυχίες των κατοίκων. Ο ίδιος έσπευσε πάντως να διαχωρίσει τους ανθρώπους του Μαστιχαρίου, για τους οποίους είπε ότι αγωνίζονται για τον τόπο τους και δεν τους αποδίδει κακή πρόθεση, από εκείνους που, όπως υποστήριξε, εκμεταλλέυονται την ευαισθησία τους για πολιτικούς λόγους.«Δεν αναφέρομαι ούτε στον σύλλογο ούτε σε δημοσιογράφους, αλλά σε πολιτικά πρόσωπα», είπε, προσθέτοντας ότι μέσα από μια πρωτοβουλία ανθρώπων που νοιάζονται για τον τόπο τους, κάποιοι επιχειρούν να υπηρετήσουν «πολιτικές σκοπιμότητες» και να κερδίσουν χώρο. Σε άλλο σημείο της παρέμβασής του ήταν ακόμη πιο σαφής, συνδέοντας τη μετατόπιση της συζήτησης με το προεκλογικό κλίμα, λέγοντας ότι «έρχονται εθνικές εκλογές».Απαντώντας και στον ισχυρισμό περί όχλησης από τη μεταφορά των απορριμμάτων, ο κ. Ναβροζίδης τόνισε ότι πρόκειται για δύο με τρια πρες κοντέινερς την εβδομάδα, τα οποία μάλιστα δεν φθάνουν ταυτόχρονα. «Αν δεν έβγαινε το ρεπορτάζ, μετά από 15 μέρες, δεν θα το είχε καταλάβει κανείς μας», ανέφερε.Ο Αντιπεριφερειάρχης ανέφερε ότι η συζήτηση έχει μεταφερθεί σε λάθος πεδίο και ότι επιχειρείται η στοχοποίηση προσώπων που δεν είχαν αποφασιστικό ρόλο στον σχεδιασμό και στη νομοθέτηση της διαχείρισης αποβλήτων. Όπως είπε, ο εθνικός σχεδιασμός για τα απορρίμματα άρχισε να χαράσσεται από το 2016, νομοθετήθηκε το 2020 και στη συνέχεια εξειδικεύτηκε μέσα από τον περιφερειακό και τους τοπικούς σχεδιασμούς, με την έγκριση των αρμοδίων θεσμικών οργάνων.“Ο εθνικός σχεδιασμός (ΕΣΔΑ) έχει ξεκινήσει να συντάσσεται από το 2016. Το 2019 είχαμε μία νέα κυβέρνηση, στα μέσα του ’19 και αρχές του ’20 ο εθνικός σχεδιασμός -γιατί η διοίκηση έχει συνέχεια- πολύ σωστά, και το ’22 ο ΠΕΣΔΑ, ο περιφερειακός. Και αν ανοίξουμε και τους τοπικούς σχεδιασμούς, εκεί ίσως η αλήθεια για πολλούς δεν είναι ευχάριστη. Δεν είναι βολική βέβαια, γιατί δεν εξυπηρετεί μετά όλο το αφήγημα το οποίο έχει στηθεί από κει και πέρα. Αν ανοίξουμε αυτή την κουβέντα δεν θα τελειώσουμε ποτέ. Εγώ όταν δεν μου επιτίθενται, δεν επιτίθεμαι, έχω αρχές. Δεν είναι η ώρα να μιλήσω για όλα αυτά, γιατί νομίζω τα έχουμε εξαντλήσει στο παρελθόν. Σήμερα μιλώ για αυτό που λέγεται σήμερα. Σήμερα σας λέω ότι δεν μπορείς να κατηγορείς ανθρώπους που δεν φταίνε και δεν μπορείς να μιλάς για ανθρώπους οι οποίοι δεν είχαν ποτέ την αρμοδιότητα σε ένα λιμάνι φάντασμα και να τους χαρακτηρίζεις ότι δεν ενδιαφέρθηκαν, δεν νοιάστηκαν, όταν αυτό το λιμάνι μέχρι πέρυσι ήταν φάντασμα και τις ευθύνες πρέπει να τις ψάξεις αλλού, από το ’83 μέχρι πέρυσι. Πρέπει να τις ψάξεις στα πολιτικά φαντάσματα. Δεν μπορείς να τις ψάξεις σε αυτούς που υπηρετούν σήμερα και υπηρετούν με ευαισθησία και εφαρμόζοντας νόμο. Όχι. Και έτσι παιδιά, λίγο ηρεμία, να μιλήσουμε για το αύριο. Ελάτε να μιλήσουμε για το αύριο, αλλά σε μία βάση. Όχι στη βάση του ότι φταίμε εμείς για κάτι που δεν φταίμε”Στο ίδιο πλαίσιο, έθεσε το ερώτημα γιατί εγκαλούνται Περιφερειακοί Σύμβουλοι για αποφάσεις στις οποίες, όπως είπε, δεν συμμετείχαν με τον τρόπο που επιχειρείται να παρουσιαστεί. Επεσήμανε ότι ο ΦΟΔΣΑ Νοτίου Αιγαίου δεν είναι προσωπική υπόθεση του Περιφερειάρχη, αλλά διαθέτει Διοικητικό Συμβούλιο στο οποίο συμμετέχουν κατά κύριο λόγο Δήμαρχοι, ενώ οι Δήμοι έχουν καθοριστικό ρόλο με ποσοστό 60% στη μετοχική του σύνθεση.«Ο ΦΟΔΣΑ εκτελεί τη νομοθεσία», τόνισε, επιμένοντας ότι η σημερινή μεταφορά απορριμμάτων δεν είναι αποτέλεσμα αυθαίρετης ή αιφνιδιαστικής απόφασης, αλλά εφαρμογή ενός θεσμοθετημένου σχεδιασμού. Κατά τον ίδιο, είναι «πονηρό» και υποκρύπτει πολιτική σκοπιμότητα να ζητούνται ευθύνες από Περιφερειακούς Συμβούλους για ζητήματα στα οποία δεν είχαν την αρμοδιότητα που τους αποδίδεται δημόσια.Ευθύνες για το λιμάνι – φάντασμα από το 1983 μέχρι σήμεραΙδιαίτερη αναφορά έκανε και στο ίδιο το λιμάνι του Μαστιχαρίου, χαρακτηρίζοντάς το για πολλά χρόνια «λιμάνι φάντασμα», καθώς, όπως εξήγησε, μόλις πρόσφατα απέκτησε καθορισμένη χερσαία ζώνη λιμένος. Όπως είπε, από τη στιγμή που δεν υπήρχε χερσαία ζώνη, δεν υπήρχε η δυνατότητα ουσιαστικών παρεμβάσεων, ούτε θεσμικά ούτε τεχνικά. «Όταν ένα λιμάνι δεν έχει χερσαία ζώνη λιμένος, δεν μπορείς να του αλλάξεις ούτε λάμπα», ανέφερε χαρακτηριστικά.Με βάση αυτή τη διαπίστωση, υποστήριξε ότι είναι άδικο να αποδίδονται ευθύνες στην Περιφέρεια ή στον Περιφερειάρχη για μια υποδομή η οποία, όπως είπε, επί δεκαετίες δεν υπήρχε θεσμικά με τον τρόπο που έπρεπε να υπάρχει. «Τις ευθύνες πρέπει να τις ψάξεις αλλού, από το ’83 μέχρι πέρυσι. Πρέπει να τις ψάξεις στα πολιτικά φαντάσματα», είπε σε αυστηρό τόνο.Παράλληλα, σημέιωσε ότι οι κάτοικοι έχουν δικαίωμα να ανησυχούν και δήλωσε ότι η Περιφέρεια είναι παρούσα για να συζητήσει την επόμενη μέρα του Μαστιχαρίου. Ξεκαθάρισε όμως ότι αυτή η συζήτηση δεν μπορεί να γίνεται πάνω στη βάση μιας κατασκευασμένης ενοχής. «Εδώ είμαστε να μιλήσουμε για το αύριο. Όχι στη βάση του ότι φταίμε εμείς για κάτι που δεν φταίμε», είπε.Ο κ. Ναβροζίδης υπενθύμισε ακόμη ότι για το Μαστιχάρι έχει χρηματοδοτηθεί μελέτη μέσω του προγράμματος «Φιλόδημος», προκειμένου να σχεδιαστεί η επόμενη φάση για το λιμάνι, ενώ αναφέρθηκε και στη συνολική διαχείριση των απορριμμάτων με τη μεγάλη περιβαλλοντική παρέμβαση που δρομολογείται για Κω και Κάλυμνο, το έργο των 110 εκατομμυρίων ευρώ, το οποίο χαρακτήρισε ως τη μεγάλη και οριστική λύση για το ζήτημα.Κλείνοντας, επέμεινε ότι ο ΧΥΤΑ Κω έχει πλέον μετατραπεί σε πρότυπη εγκατάσταση, όπου “μπορείς να βγάλεις τα παπούτσια σου και να μπεις” και ότι η ουσιαστική συζήτηση πρέπει να αφορά την επόμενη μέρα και όχι την αναπαραγωγή πολιτικών αφηγημάτων, με προφανή σκοπιμότητα ενόψει εθνικών εκλογών.Realvoice995.gr
  • 26 Ιουνίου 2026
  • 15 Σχόλια
  • ΤΟΠΙΚΑ

Από τη Δευτέρα 29 Ιουνίου τίθεται σε εφαρμογή το πλήρες πρόγραμμα «αποκομιδής με ραντεβού» από το λιμάνι της Κω, όπως αναφέρεται στον ακόλουθο πίνακα.Δεδομένου ότι οι κάδοι θα αποσυρθούν, ειδικό απορριμματοφόρο όχημα θα σταθμεύει σε προκαθορισμένα σημεία του λιμανιού, για λίγα λεπτά της ώρας, πρωί, μεσημέρι, απόγευμα και μεταμεσονύκτιες ώρες.Οι κάτοικοι και οι επιχειρηματίες της περιοχής καλούνται να μεταφέρουν τα σκουπίδια τους την προγραμματισμένη ώρα και να τα εναποθέτουν απευθείας μέσα στο όχημα, χωρίς να τα αφήνουν στο πεζοδρόμιο κατά τις ακόλουθες ώρες: ΩΡΕΣΣΗΜΕΙΟ05:00-05:15Λιμεναρχείο06:00-06:15Καμάρα14:00-14:15Καμάρα14:30-14:45Λιμεναρχείο14:50-15:00Αζύλο17:15 έως 17:40Καμάρα18:00 έως 18:30Λιμεναρχείο23:30-24:00Καμάρα00:05-00:45Λιμεναρχείο00:50-01:00Αζύλο01:05-01:30Καμάρα Γραφείο Τύπου
  • 26 Ιουνίου 2026
  • 1 Σχόλια
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

 Τα μέτρα για τον περιορισμό της εξάπλωσης του λαγοκέφαλου που ανακοίνωσε το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων σηματοδοτούν το πράσινο φως για την πιλοτική δράση θήρευσης του λαγοκέφαλου στις περιφέρειες Νότιου Αιγαίου και Κρήτης όπου είναι έντονη η παρουσία του επικίνδυνου αυτού ψαριού. Σύμφωνα με το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, η καθαρή αμοιβή για τους αλιείς ορίζεται στα 5,33 ευρώ το κιλό. Παράλληλα προωθείται σχέδιο για τη βιωσιμότητα και τον εκσυγχρονισμό του αλιευτικού στόλου, με έμφαση στη στήριξη των αλιέων και τη μακροπρόθεσμη ενίσχυση του κλάδου.Τα πρώτα τρία από τα επτά μέτρα που ανακοινώθηκαν ενεργοποιούνται αμέσως:Σχέδιο νόμου για την επιδότηση καυσίμου Απριλίου-ΙουνίουΠιλοτική δράση σε Κρήτη και Νότιο Αιγαίο για τον λαγοκέφαλο, με ευρωπαϊκούς πόρουςΣχεδιασμός αποζημίωσης για περιορισμούς αλιείας στα εθνικά θαλάσσια πάρκα σε συνεργασία με το ΥΠΕΝ«Μια τιμή που είναι καθαρή αμοιβή στους αλιείς, δεν περιλαμβάνει την ψύξη και την καύση που θα αναλάβουν οι περιφέρειες της χώρας. Είναι η πρώτη φορά που στην Ελλάδα λαμβάνεται ένα τέτοιο μέτρο. Φιλοδοξίας μου είναι αυτό το πιλοτικό μέτρο να καλύψει όλες τις θάλασσες της χώρας», δήλωσε ο Υπουργός Ανάπτυξης και Τροφίμων, Μαργαρίτης Σχοινάς. «Πιστεύω ότι είναι ένα μέτρο που μάλλον θα αποδώσει, είναι κάτι ενθαρρύντικο και για την παράκτια αλιεία», δήλωσε ο Πρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Μέσης Αλιείας, Γιάννης Μπουντούκος.Η επιδότηση για το ψάρεμα του λαγοκέφαλου είναι προς την σωστή κατεύθυνση λένε οι αλιείς, ωστόσο στην παράκτια αλιεία δεν μπορεί να βοηθήσει διότι χρειάζεται να κατασκευάσουν ειδικά εργαλεία, το κόστος των οποίων είναι πολύ μεγαλύτερο από αυτά που θα εισπράξουν.«Χρειάζονται παραγάδια ειδικά με συρματόσχοινο για να πιαστούν οι λαγοκέφαλοι», τόνισε ο αλιέας Θανάσης Κούτρας.Και οι ψαράδες της Μεσσηνίας πιστεύουν ότι είναι αναγκαία τα μέτρα κατά της εξάπλωσης του λαγοκέφαλου. Ωστόσο θεωρούν ότι αυτά έπρεπε να είχαν ληφθεί αρκετά χρόνια πριν. «Οι πληθυσμοί είναι τεράστιοι είναι πολύ δύσκολο να τους ελέγξεις», δήλωσε ο Γιάννης Μαούνος, Πρόεδρος Επαγγελματιών Αλιέων Καλαμάτας.Παράλληλα το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης ανακοίνωσε ένα πλέγμα μέτρων στήριξης των αλιέων.Στο πλαίσιο αυτό ενεργοποιείται άμεσα σχέδιο νόμου για την επιδότηση αλιευτικού πετρελαίου με τιμή στα 0,16 ευρώ ανά λίτρο για τους μήνες Απρίλιο και Μάιο και 0,12 ευρώ ανα λίτρο για τον Ιούνιο. Ως τέταρτο μέτρο, ανακοινώθηκε η νέα Κοινή Αλιευτική Πολιτική, στον νέο Κανονισμό Αλιείας όπου για πρώτη φορά προβλέπεται ο εκσυγχρονισμός των σκαφών και την άρση της απαγόρευσης χρηματοδότησης των μηχανών.Τα τρία τελευταία μέτρα, έχουν να κάνουν με τη θεσμοθέτηση της εκπροσώπησης των Ελλήνων αλιέων σε όλα τα επίπεδα, με ένα σχέδιο νόμου που θα τους επιτρέπει να οργανωθούν ανά εργαλείο, σε περιφέρειες και εθνικά όργανα, όπως το Συμβούλιο Αλιείας.ertnews.gr
  • 26 Ιουνίου 2026
  • 2 Σχόλια
  • ΚΕΝΤΡΙΚΗ 3

Η προσπάθεια της κ. Επάρχου να αποδώσει στο Σωματείο "Μαστιχάρι Δράσις" πολιτικές σκοπιμότητες μας εξέπληξε δυσάρεστα.Αποτελεί μια εύκολη επιλογή, που επιχειρεί να απαξιώσει τη φωνή της τοπικής κοινωνίας, αντί να αντιμετωπίσει την ουσία.Προκαλεί απορία το γεγονός ότι, έως και προ δύο ημερών, αναγνώριζε στο Σωματείο την απουσία πολιτικών σκοπιμοτήτων και το αμιγές ενδιαφέρον για τον τόπο του. Εντούτοις, μέσα σε μία μόλις ημέρα, μετέβαλε άρδην τη στάση της.Είναι τουλάχιστον προσβλητικό για τους κατοίκους του Μαστιχαρίου να χαρακτηρίζεται ως "καθοδηγούμενη" η αγωνία τους για την προστασία του τόπου τους.Οι φωτογραφίες που δημοσιοποιήθηκαν δεν είναι "επιτηδευμένες". Είναι η αποτύπωση μιας πραγματικότητας που δεν μπορεί να κρυφτεί.Το Σωματείο "Μαστιχάρι Δράσις" δημιουργήθηκε από ανθρώπους που ζουν, εργάζονται και μεγαλώνουν τις οικογένειές τους στο Μαστιχάρι.Δεν υπηρετεί και δεν ταυτίζεται με κανένα κόμμα, ούτε με καμία δημοτική ή περιφερειακή παράταξη. Αυτό φαίνεται πως ενόχλησε περισσότερο.Ίσως επειδή κάποιοι ανέμεναν ότι θα επιλέγαμε πολιτικό στρατόπεδο, ότι θα τασσόμασταν υπέρ της μιας ή της άλλης πλευράς.Επιλέξαμε μόνο μία πλευρά: την πλευρά του Μαστιχαρίου και των κατοίκων του.Παράλληλα, θα θέλαμε να ενημερώσουμε την κ. Επαρχο ότι το Σωματείο "Μαστιχάρι Δράσις" δεν περιορίζει τη δραστηριότητά του στο συγκεκριμένο ζήτημα. Αντιθέτως, καταβάλλει διαρκείς προσπάθειες για όλα τα προβλήματα που απασχολούν τον τόπο μας, πραγματοποιώντας συναντήσεις, καταθέτοντας προτάσεις και απευθύνοντας συνεχώς αιτήματα προς την Κοινότητα Αντιμάχειας, τους αρμόδιους αντιδημάρχους, συνολικά τη δημοτική αρχή. Η βελτίωση της καθημερινότητας των κατοίκων και η ουσιαστική αναβάθμιση του Μαστιχαρίου αποτελούν σταθερό στόχο των ενεργειών μας.Κατανοούμε βεβαίως ότι δεν είναι δυνατόν να είναι ενήμερη για κάθε επιμέρους πρωτοβουλία ή παρέμβαση που πραγματοποιείται από το σωματείο. Θεωρούμε όμως σημαντικό να γνωρίζει ότι η ενασχόλησή μας είναι συνεχής και πολυεπίπεδη και αφορά το σύνολο των ζητημάτων που επηρεάζουν το παρόν και το μέλλον του Μαστιχαρίου.Αν η κ. Επαρχος επιλέγει να βλέπει πολιτικές σκοπιμότητες πίσω από κάθε αντίδραση των πολιτών, ίσως θα έπρεπε πρώτα να αναρωτηθεί μήπως η ίδια προσεγγίζει τα ζητήματα με πολιτικά κριτήρια και κρίνει εξ ιδίων τα αλλότρια.Οι πραγματικές πολιτικές σκοπιμότητες αποκαλύπτονται όταν, αντί να δίνονται λύσεις στα προβλήματα, επιχειρείται η στοχοποίηση και η απαξίωση των πολιτών που διαμαρτύρονται. Όταν η ουσία αντικαθίσταται από χαρακτηρισμούς και υπαινιγμούς, απλώς επιχειρείται η μετατόπιση της δημόσιας συζήτησης.Η κ. Σβύνου εξελέγη για να εκπροσωπεί όλους τους πολίτες της Κω και όχι για να αμφισβητεί τα κίνητρα όσων διαφωνούν με επιλογές που επιβαρύνουν τον τόπο τους.Αντί να αναζητά "φαντάσματα" πολιτικών αντιπάλων, θα ήταν προτιμότερο να σταθεί έμπρακτα αρωγός στα μεγάλα προβλήματα που αντιμετωπίζει το νησί. Προβλήματα του Μαστιχαρίου τα οποία σήμερα αναγνωρίζει δημόσια ως σοβαρά, μέχρι πρότινος, όταν της είχε ζητηθεί η συνδρομή της, δεν ενέπιπταν στις αρμοδιότητές της.Είναι, θετικό όμως ότι από προχθές φαίνεται να έχει αποκτήσει την πολιτική βούληση να ασχοληθεί με τα προβλήματα αυτά.Ευελπιστούμε ότι αυτή η βούληση δεν θα περιοριστεί σε δηλώσεις, αλλά θα αποτυπωθεί και σε έμπρακτες πρωτοβουλίες υπέρ της τοπικής κοινωνίας.
  • 26 Ιουνίου 2026
  • 5 Σχόλια
  • ΤΟΠΙΚΑ

Την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026 το νέο Δ.Σ. του Εμπορικού Συλλόγου Κω ξεκίνησε τις πρώτες εθιμοτυπικές συναντήσεις. Αρχής γενομένης στην Μητρόπολη Κω με τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Κώου και Νισύρου κ. Ναθαναήλ, απ’ τον οποίο ζητήσαμε την ευλογία του για το νεοσύστατο Δ.Σ. του Συλλόγου και ακούσαμε με ενδιαφέρον τις παραινέσεις του. Ακολούθησε επίσκεψη στο Επαρχείο Κω συναντώντας την κα. Έπαρχο Κω Σβύνου Κωνσταντίνα, όπου και συζητήσαμε για το πεδίο συνεργασίας του επαρχείου και της Περιφέρειας με τον Εμπορικό Σύλλογο Κω, θέτοντας στην συζήτηση και οι δυο πλευρές καίρια ζητήματά που χρίζουν άμεσης αντιμετώπισης.Τέλος επισκεφθήκαμε το Δήμαρχο Κω κ. Νικηταρά Θεοδόση στο Δημαρχείο Κω. Στην συζήτηση αναφερθήκαμε για τις θέσεις και σκοπούς του νέου Δ.Σ. του Εμπορικού Συλλόγου Κω και την θέληση κι από τις δυο πλευρές για μια ειλικρινή και παραγωγική συνεργασία. Συμφωνήσαμε να καταθέσουμε υπόμνημα  προς τον Δήμο Κω, με τα προβλήματα και τις προτάσεις των μελών μας καθώς και να οριστεί εκ νέου συνάντηση εργασίας με τον Δήμαρχο και τα στελέχη του Δήμου.Για τον Εμπορικό Σύλλογο ΚωΟ πρόεδροςΚώστογλου Δημήτριος
  • 26 Ιουνίου 2026
  • 0 Σχόλια
  • ΤΟΠΙΚΑ

Μία ακόμη διάκριση έρχεται για το εστιατόριο Broadway και τον σεφ Γιάννη Παπακωνσταντίνου, αυτή τη φορά από την Αμερική και την ιστορική εφημερίδα της ομογένειας, τον «Εθνικό Κήρυκα». Η αγγλόφωνη έκδοση του μέσου εξυμνεί τον Κώο δημιουργό, καθώς αναδεικνύει την ιπποκρατική ταυτότητα του νησιού με έναν μοναδικό, πρωτότυπο και έξυπνο τρόπο, μέσα από ένα γλυκό-«ωδή» στον πατέρα της ιατρικής. Όπως ενδεχομένως έχετε ήδη δοκιμάσει ή δεί φέτος στο μενού του αγαπημένου και πολυβραβευμένου εστιατορίου, υπάρχει ένα ξεχωριστό επιδόρπιο που απεικονίζει τον Ιπποκράτη. Πρόκειται για ένα πραγματικό γαστρονομικό έργο τέχνης το οποίο, όσο νόστιμο κι αν είναι, σχεδόν δεν θέλεις να το χαλάσεις, καθώς μοιάζει με αληθινό άγαλμα στο πιάτο. Γλυκές και δροσερές γεύσεις δένουν αρμονικά μεταξύ τους, με τον Ιπποκράτη να «κλείνει» την κάθε επίσκεψη στο Broadway με τον πιο απολαυστικό τρόπο. Έτσι, ο «Εθνικός Κήρυκας» της Νέας Υόρκης φιλοξενεί ένα ξεχωριστό αφιέρωμα για το πώς ο σεφ Γιάννης Παπακωνσταντίνου τιμά την ιστορία του τόπου του μέσω της δημιουργικής κουζίνας. Το άρθρο μεταφρασμένο αναλυτικά αναφέρει :ΚΩΣ, Ελλάδα – Γνωρίστε τον Γιάννη Παπακωνσταντίνου, τον ιδιοκτήτη του δημοφιλούς ελληνικού εστιατορίου Broadway Restaurant στο νησί της Κω, ο οποίος έχει αναγνωριστεί για τις μαγειρικές του ικανότητες, τα μοναδικά του επιδόρπια και την προϋπηρεσία του σε εστιατόρια βραβευμένα με αστέρια Michelin στην Ευρώπη και τη Νέα Υόρκη. Ο ελληνοαμερικανός σεφ, Γιάννης Παπακωνσταντίνου, εκπαιδεύτηκε αρχικά στη σχολή Chef d’Oeuvre στην Αθήνα, από όπου αποφοίτησε πρώτος στην τάξη του, προτού συνεχίσει την πορεία του εργαζόμενος σε καταξιωμένα εστιατόρια και κουζίνες με αστέρια Michelin σε Ευρώπη και Νέα Υόρκη. Αργότερα, επέστρεψε στην Κω με έντονο ενδιαφέρον για τη σύγχρονη γαστρονομία και ένα σαφές δημιουργικό όραμα. Σήμερα, είναι ιδιοκτήτης και διευθυντής του εστιατορίου Broadway, το οποίο βρίσκεται στην οδό Μεγάλου Αλεξάνδρου 36, στην Κω, στα Δωδεκάνησα. Υπό την καθοδήγησή του, το εστιατόριο έχει εξασφαλίσει 10 εθνικά γαστρονομικά βραβεία, περισσότερα από κάθε άλλο εστιατόριο στην Κω. Ανάμεσά τους περιλαμβάνονται συνεχόμενες διακρίσεις από το Αθηνόραμα –τον πιο επιδραστικό γαστρονομικό οδηγό της Ελλάδας– καθώς και τα FNL Best Restaurant Awards. Μια από τις νεότερες δημιουργίες του έχει τραβήξει την προσοχή, και ο Παπακωνσταντίνου αναγνωρίστηκε περαιτέρω για τη μαγειρική του εμπειρία, την δημιουργία και παρουσίαση του μαγικού του οράματος: πανακότα περγαμόντο, με ζελέ λουίζας, κραμπλ αμυγδάλου και πραλίνα φιστικιού Αιγίνης. Το γλυκό αυτό δημιουργήθηκε ως μια «ωδή στον Ιπποκράτη» και διακρίνεται για τα αρώματα των βοτάνων, που υμνούν και τιμούν τον Έλληνα πατέρα της ιατρικής. Σύμφωνα με την ιστοσελίδα του Broadway Restaurant, το ελληνικό εστιατόριο περιγράφεται ως ένας χώρος όπου μπορείτε να απολαύσετε: Ένα δημιουργικό γεύμα υψηλής ποιότητας, σε ένα χαλαρό και φιλικό περιβάλλον και λογικές τιμές.Άνοιξε τις πόρτες του το 1990 και τώρα, τρεις δεκαετίες αργότερα, αναγνωρίζεται ως ένα από τα κορυφαία εστιατόρια του νησιού. Με γνήσιο πάθος για αυτό που κάνει, η ομάδα πίσω από το Broadway Restaurant, απολαμβάνει να βλέπει τους καλεσμένους να «φεύγουν με χαρά και χαμόγελα», έχοντας απολαύσει ποιοτικό φαγητό που καλύπτει μια μεγάλη ποικιλία γευστικών προτιμήσεων. Για να μάθετε περισσότερα για το Broadway Restaurant στην Κω, επισκεφθείτε το https://broadway-kos.gr ή ακολουθήστε το εστιατόριο στο Instagram @broadway.restaurant. Το πρωτότυπο άρθρο στα αγγλικά :KOS, Greece – Meet Yiannis Papakonstantinou, the owner of the popular Greek eatery, Broadway Restaurant, located on the Island of Kos, who has become recognized for his culinary skills, unique desserts and work at Michelin-starred restaurants across Europe and New York. The Greek-American chef, Yiannis Papakonstantinou previously trained at Chef d’Oeuvre in Athens, where he graduated at the top of his class, before going on to work in acclaimed restaurants and Michelin-starred kitchens across Europe and New York. He later returned to Kos with a deep interest in modern gastronomy and a clear creative vision. Today, he owns and operates Broadway restaurant, located at Megalou Alexandrou 36, Kos, in the Dodecanese. Under his leadership, his restaurant has secured 10 national culinary awards, which is more than any other restaurant in Kos. They include consecutive awards from Athinorama – Greece’s most influential restaurant guide, and FNL Best Restaurant Awards.  The dessert features bergamot panacotta, with lemon verbena gel, almond crumble, and pistachio praline (Photo: Marigo Sfaelos) One of his newest delicacies has gained notice and Papakonstantinou was recognized for his culinary expertise and for creating and serving his magical vision: bergamot panacotta, with lemon verbena gel, almond crumble, and pistachio praline. Created as an ‘ode to Hippocrates’ it features herbal aromas that both celebrate and honor the Greek philosopher. According to Broadway Restaurant’s website, the Greek restaurant is described as a place where you can enjoy “a creative, high quality meal, in a casual and a friendly setting, at a reasonable price.”It opened back in 1990, and now, three decades later, it is recognized as one of the top restaurants on the island.Σάντυ Λαδικού thenationalherald.com
  • 26 Ιουνίου 2026
  • 0 Σχόλια
  • ΚΕΝΤΡΙΚΗ 2

Συμπληρώθηκε σήμερα ένας χρόνος λειτουργίας του Κέντρου Διημέρευσης – Ημερήσιας Φροντίδας Ατόμων με Αναπηρία ΚΔΗΦ AMEA  Κω – JOIN US , μιας δομής που δημιουργήθηκε έπειτα από πολυετή προσπάθεια γονέων, και φορέων του νησιού.Η λειτουργία του ΚΔΗΦ AMEA στην Κω,  αποτέλεσε ένα πάγιο αίτημα δεκάδων οικογενειών που αναζητούσαν ένα ασφαλές και οργανωμένο περιβάλλον για τα παιδιά και τους συγγενείς τους με αναπηρία. Σήμερα η δομή εξυπηρετεί δεκάδες ωφελούμενους, προσφέροντας καθημερινά υπηρεσίες φροντίδας, κοινωνικοποίησης, δημιουργικής απασχόλησης και υποστήριξης.Ο ένας χρόνος λειτουργίας του Κέντρου επιβεβαιώνει στην πράξη την αναγκαιότητα της ύπαρξής του. Παιδιά και ενήλικες με αναπηρία απέκτησαν πρόσβαση σε υπηρεσίες που μέχρι πρόσφατα δεν υπήρχαν στο νησί, ενώ οι οικογένειές τους βρήκαν μια πολύτιμη στήριξη στην καθημερινότητά τους.Η σημερινή επέτειος αποτελεί ευκαιρία να θυμηθούμε ότι τίποτα δεν χαρίστηκε. Χρειάστηκε επιμονή, συνεργασία και συνεχής διεκδίκηση ώστε το ΚΔΗΦ – JOIN US Ο.Ε. να ανοίξει τις πόρτες του και να προσφέρει τις υπηρεσίες του στην τοπική κοινωνία.Το σημαντικότερο όμως αποτέλεσμα δεν αποτυπώνεται σε αριθμούς. Αποτυπώνεται στα χαμόγελα των ωφελούμενων, στην πρόοδο που παρουσιάζουν και στην ανακούφιση των οικογενειών τους.Επιπλέον, το πρόγραμμα λειτουργίας του ΚΔΗΦ ΑΜΕΑ Κω έχει σχεδιαστεί με γνώμονα τις πραγματικές ανάγκες των οικογενειών και δεν ταυτίζεται με το ωράριο λειτουργίας των δημόσιων σχολικών δομών. Η λειτουργία του εκτείνεται σε ώρες που καλύπτουν τις ανάγκες των εργαζόμενων γονέων, λειτουργεί καθ’ όλη την διάρκεια του έτους και προσφέρει ένα σταθερό πλαίσιο φροντίδας, απασχόλησης και υποστήριξης στους ωφελούμενους. Παράλληλα, το πρόγραμμα καλύπτεται πλήρως από τα ασφαλιστικά ταμεία και παρέχεται ΔΩΡΕΑΝ στους ωφελούμενους, εξασφαλίζοντας ίσες ευκαιρίες πρόσβασης σε υπηρεσίες υψηλής ποιότητας για όλα τα Άτομα με Αναπηρία και τις οικογένειές τους.Το ΚΔΗΦ ΑμεΑ Κω αποτελεί πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της κοινωνικής φροντίδας του νησιού και μια ζωντανή απόδειξη ότι όταν μια κοινωνία ενώνεται γύρω από έναν κοινό στόχο, μπορεί να πετύχει σημαντικά αποτελέσματα.Έναν χρόνο μετά, η μεγαλύτερη απόδειξη της αναγκαιότητας του ΚΔΗΦ δεν βρίσκεται στα έγγραφα και στις άδειες λειτουργίας. Βρίσκεται στα παιδιά που κατά την προσέλευση τους ανυπομονούν να φτάσουν εκεί και κάθε απόγευμα δυσκολεύονται να το αποχωριστούν. Αυτό είναι το πραγματικό μέτρο της επιτυχίας του.Θέλουμε να ευχαριστήσουμε όλους όσοι πίστεψαν σε αυτή την προσπάθεια, όλους όσοι εργάστηκαν για να γίνει πραγματικότητα και όλους όσοι συνεχίζουν να στηρίζουν το έργο του ΚΔΗΦ ΑμεΑ Κω – JOIN US O.E.Πάνω απ’ όλα, ευχαριστούμε τα παιδιά μας, που καθημερινά μας διδάσκουν τι σημαίνει δύναμη, πρόοδος, επιμονή και αισιοδοξία.Ιδιαίτερες ευχαριστίες οφείλουμε στο Ειδικό Επιστημονικό Προσωπικό του Κέντρου, το οποίο με επαγγελματισμό, γνώση, ευαισθησία και αφοσίωση βρίσκεται καθημερινά δίπλα στα παιδιά και στις οικογένειές τους. Η συμβολή τους στην ανάπτυξη δεξιοτήτων, την κοινωνικοποίηση, την ενδυνάμωση και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των ωφελούμενων είναι ανεκτίμητη και αξίζει τον σεβασμό και την αναγνώριση όλων μας.Οι οικογένειες των ωφελούμενων εύχονται το Κέντρο να συνεχίσει να αναπτύσσεται, να ενισχύεται και να προσφέρει ακόμη περισσότερες υπηρεσίες στα Άτομα με Αναπηρία της Κω.Γιατί τα παιδιά μας αξίζουν τα καλύτερα.Μαρία ΧατζηγιακουμήΠρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων ΕΕΕΕΚ ΚΩ
  • 26 Ιουνίου 2026
  • 0 Σχόλια
  • ΤΟΠΙΚΑ

Υπάρχουν στιγμές που, όσο κι αν περνούν τα χρόνια, μένουν ζωντανές μέσα μας. Οι σχολικές μας αναμνήσεις, οι φιλίες που γεννήθηκαν στα θρανία, τα γέλια στα διαλείμματα και οι άνθρωποι με τους οποίους μοιραστήκαμε ένα σημαντικό κομμάτι της ζωής μας.Οι απόφοιτοι του 2006 του 2ου Γενικού Λυκείου Κω συναντιόμαστε ξανά, είκοσι χρόνια μετά για να θυμηθούμε, να συγκινηθούμε και να γιορτάσουμε όλα όσα μας ενώνουν μέχρι σήμερα.Το Σάββατο 27 Ιουνίου, στις 19:00, θα έχουμε την ευκαιρία να βρεθούμε ξανά στο σχολείο μας, να περπατήσουμε στους γνώριμους διαδρόμους, να μπούμε στις παλιές μας τάξεις και να ξαναζήσουμε, έστω για λίγο, στιγμές που σημάδεψαν τα μαθητικά μας χρόνια.Αφού, λοιπόν, σκουπίσουμε τα δάκρυά μας, θα ανηφορήσουμε για τη Ζιά και το πάντα φιλόξενο Roots, που από τις 20:00 θα μας περιμένει με πολλές εκπλήξεις. Εκεί, η βραδιά θα συνεχιστεί σε γιορτινό κλίμα, με παλιούς συμμαθητές, αγαπημένους καθηγητές και πολλές όμορφες αναμνήσεις να ζωντανεύουν ξανά και να γίνονται αφορμή για νέες ιστορίες.Μην ξεχάσετε να ενημερώσετε παλιούς συμμαθητές που μπορεί να μην έχουν μάθει για τη συνάντηση, αλλά και τους αγαπημένους καθηγητές μας, οι οποίοι είναι φυσικά ευπρόσδεκτοι και στα δύο σημεία της επανένωσης.Η συμμετοχή σας είναι αυτή που θα κάνει τη συνάντηση πραγματικά ξεχωριστή και αξέχαστη. Σας περιμένουμε όλους για μια βραδιά γεμάτη χαμόγελα, συγκίνηση και όμορφες συναντήσεις!Απόφοιτοι 2006 – 2ο Γενικό Λύκειο Κω
  • 26 Ιουνίου 2026
  • 0 Σχόλια
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Ένα θεσμικό ...ναρκοπέδιο, το οποίο μετεξελίσσεται σε ένα νομικό χάος φαίνεται ότι άφησε πίσω του ο πρόσφατος νόμος του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για τα ταξί και τα ΕΙΧ με οδηγό. Παρά τη φιλοδοξία οριστικού ξεκαθαρίσματος των ορίων μεταξύ των δύο δραστηριοτήτων, η πραγματικότητα εξελίσσεται διαφορετικά οδηγώντας σε μπαράζ νομικών προσφυγών που βρίσκονται προ των πυλών.Εταιρείες ΕΙΧ και συνδικαλιστικοί φορείς των δύο κλάδων ετοιμάζουν ή έχουν ήδη καταθέσει προσφυγές στο Συμβούλιο της Επικρατείας (ΣτΕ), αμφισβητώντας κρίσιμες διατάξεις των εφαρμοστικών υπουργικών αποφάσεων που ακολούθησαν την ψήφιση του νόμου. Οπως προκύπτει από τις εξελίξεις, η νομοθετικη διαδικασία αντί να κλείσει τις εκκρεμότητες της αγοράς, πυροδότησε έναν νέο γύρο αντιδράσεων, με τους ενδιαφερόμενους να ετοιμάζονται πλέον να ...αναμετρηθούν μεταξύ τους αλλά και με το υπουργείο στις δικαστικές αίθουσες.Το πεδίο της σύγκρουσης αφορά το σύνολο σχεδόν των νέων ρυθμίσεων που εισήγαγε το υπουργείο, από τον υποχρεωτικό χρόνο προκράτησης, την ελάχιστη διάρκεια μίσθωσης, τα κατώτατα μισθώματα, τη λειτουργία των ψηφιακών πλατφορμών διαμεσολάβησης, έως και τις προϋποθέσεις άσκησης του επαγγέλματος. Η πρώτη βολή έχει ήδη πέσει από την πλευρά των επιχειρήσεων ΕΙΧ με οδηγό. Μετά τη δημοσίευση της υπουργικής απόφασης 74649/18-05-2026, η οποία καθορίζει το νέο καθεστώς λειτουργίας στα περισσότερα νησιά της χώρας, περισσότερες από 40 εταιρείες προσέφυγαν στο Συμβούλιο της Επικρατείας ζητώντας την ακύρωσή της.Η απόφαση προβλέπει ότι από την 1η Απριλίου έως την 31η Οκτωβρίου κάθε μίσθωση ΕΙΧ με οδηγό στα νησιά - πλην Κρήτης και Εύβοιας - πρέπει να έχει ελάχιστη διάρκεια 30 λεπτών και ελάχιστο τίμημα 36 ευρώ, ενώ η σύμβαση οφείλει να έχει καταχωριστεί ηλεκτρονικά τουλάχιστον μισή ώρα πριν από την έναρξη της μεταφοράς.Οι εταιρείες θεωρούν ότι οι συγκεκριμένοι περιορισμοί δημιουργούν σοβαρά λειτουργικά εμπόδια και περιορίζουν την ευελιξία που απαιτεί η τουριστική αγορά. Για τον λόγο αυτό δεν αρκέστηκαν στην κύρια αίτηση ακύρωσης, αλλά κατέθεσαν παράλληλα αίτηση αναστολής και αίτημα προσωρινής διαταγής, ζητώντας να «παγώσει» άμεσα η εφαρμογή της υπουργικής απόφασης πριν ακόμη συζητηθεί η υπόθεση στην τακτική δικάσιμο που έχει οριστεί για τις 22 Σεπτεμβρίου 2026. Στόχος τους είναι να μην εφαρμοστεί το νέο καθεστώς κατά τη φετινή τουριστική περίοδο, καθώς διαφορετικά η όποια δικαστική δικαίωση θα έρθει όταν πλέον η σεζόν θα έχει ολοκληρωθεί.Αυτή, όπως όλα δείχνουν, δεν θα είναι και η μοναδική προσφυγή. Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Εκμίσθωσης ΕΙΧ με Οδηγό (ΠΟΕΕΜΟ) εξετάζει επίσης δική της δικαστική παρέμβαση στο ανώτατο ακυρωτικό δικαστήριο, παρότι αναγνωρίζει ότι μέρος των θέσεών της ενσωματώθηκε τελικά στο νέο θεσμικό πλαίσιο. Στο επίκεντρο των ενστάσεών της βρίσκεται η ειδική μεταχείριση της Κρήτης, η οποία εξαιρέθηκε από τις προβλέψεις για τα νησιά. Να σημειωθεί ότι με ξεχωριστή υπουργική απόφαση για την ηπειρωτική Ελλάδα, την Κρήτη και την Εύβοια, το υπουργείο όρισε ελάχιστη διάρκεια μίσθωσης δύο ωρών κατά τη θερινή περίοδο και ελάχιστο τίμημα 82 ευρώ, διατηρώντας επίσης την υποχρεωτική προκράτηση των 30 λεπτών.Οπως επεσήμανε στο «ethnos.gr» ο γενικός γραμματέας της Ομοσπονδίας, Μαρίνος Μικάλεφ, το ζήτημα της Κρήτης που αντιμετωπίζεται ουσιαστικά ως ηπειρωτική περιοχή, παρά το γεγονός ότι αποτελεί τον μεγαλύτερο τουριστικό προορισμό της χώρας, αποτελεί κόκκινη γραμμή για την ΠΟΕΕΜΟ. Σημειώνει ότι το καθεστώς των δύο ωρών και του κατώτατου τιμήματος των 82 ευρώ δυσχεραίνει τη λειτουργία της αγοράς και περιορίζει την ανταγωνιστικότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών. Για τον λόγο αυτό η Ομοσπονδία επεξεργάζεται προσφυγή στο ΣτΕ ειδικά για το ζήτημα του ελάχιστου κομίστρου και του διαχωρισμού της Κρήτης από τα υπόλοιπα νησιά, αν και ξεκαθαρίζει ότι θεωρεί θετική και αναγκαία τη διατήρηση της υποχρεωτικής προκράτησης ως στοιχείο που διαφοροποιεί το έργο των ΕΙΧ από εκείνο των ταξί.Επί ποδός πολέμου και τα ταξίΤην ίδια ώρα, και η πλευρά των ταξί εμφανίζεται έτοιμη να κλιμακώσει νομικά τη σύγκρουση. Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ιδιοκτητών Ταξί (ΠΟΕΙΑΤΑ), κατά τη συνεδρίαση του προεδρείου της στις 13 Ιουνίου, αποφάσισε να κινηθεί ταυτόχρονα σε πολιτικό και νομικό επίπεδο. Η Ομοσπονδία θα ζητήσει άμεση συνάντηση με τη νέα πολιτική ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών για να θέσει όλα τα ανοιχτά ζητήματα του νόμου 5290, ενώ παράλληλα θα στηρίξει νομικά την υπόθεση που έχει ήδη ανοίξει στο ΣτΕ σχετικά με τις υπουργικές αποφάσεις για τα ΕΙΧ, συνεργαζόμενη με εξειδικευμένο δικηγορικό γραφείο. Παράλληλα σχεδιάζει κύκλο επαφών με τους αρχηγούς όλων των πολιτικών κομμάτων προκειμένου να αναδείξει τις θέσεις του κλάδου.Αντεπίθεση ετοιμάζει και το Συνδικάτο Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ), το οποίο προσανατολίζεται σε δική του προσφυγή στο ανώτατο ακυρωτικό δικαστήριο. Στο στόχαστρο βρίσκονται τρεις βασικές ρυθμίσεις:- η πρόβλεψη για προκράτηση μόλις 30 λεπτών - που κατά την άποψη των αυτοκινητιστών ταξί δεν επαρκεί για να αποτρέψει την υποκλοπή μεταφορικού έργου - και- η απαίτηση προσκόμισης ποινικού μητρώου δικαστικής χρήσης για την έκδοση και ανανέωση της ειδικής άδειας ταξί,- οι διατάξεις που αφορούν την υποχρεωτική μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση.Παράλληλα το ΣΑΤΑ, το οποίο ήταν σε ...ανοιχτό πόλεμο με την προηγούμενη ηγεσία του υπουργείου, έχει επίσης ζητήσει συνάντηση με τον νέο αναπληρωτή υπουργό Μεταφορών, Γιώργο Κώτσηρα.ethnos.gr
  • 26 Ιουνίου 2026
  • 0 Σχόλια


ΜΕ ΤΟΝ ΦΑΚΟ ΤΟΥ PAPARAZZI

Τοπικά

AdBanner

  • 19 Ιουνίου 2026
  • 0 Σχόλια

ΕΞΟΔΟΣ