Τελευταία νέα
- Τοπικά
- Αρχική δημοσίευση30/11/2019 12:54:29 μμ
- Τελευταία ενημέρωση30/11/2019 1:03:48 μμ
- Διαβάστηκε 207 φορές
Η Διαχείριση Παραπόνων, ο ρόλος του Guest Relations και πως να κερδίσετε από τους δυσαρεστημένους πελάτες, ήταν ο βασικός άξονας του σεμιναρίου που πραγματοποιήθηκε στην τουριστική σχολή ΑΝΚΟ Academy Κω στις 22 Νοεμβρίου και επαναλήφθηκε στις 28 (λόγω μεγάλης ζήτησης).
Ομιλήτρια του σεμιναρίου ήταν η κα Όλγα Μουρατίδου, καθηγήτρια της ΑΝΚΟ και παράλληλα διευθύντρια του Ammos Resort, η οποία έχει τεράστια εμπειρία στον χώρο των ξενοδοχείων καθώς έχει εργαστεί στο τμήμα του Guest Relations σε μεγάλα 5* ξενοδοχεία (Eagles Palace, Grecotel Imperial Thalasso κ.α.).
Στα σεμινάρια παρουσιάστηκαν τα εξής θέματα:
1) Τι είναι το παράπονο; Ευκαιρία ή ... μπελάς;
2) Ποια είναι τα πιο συνηθισμένα λάθη που κάνουμε;
3) Μύθοι και αλήθειες για τα παράπονα.
4) Έχουν προφίλ οι δυσαρεστημένοι πελάτες;
5) Πως μπορούμε να διαχειριστούμε ένα παραπονούμενο πελάτη;
Και τέλος απαντήθηκαν ερωτήσεις που έθεσαν οι παρευρισκόμενοι.
Η ΑΝKO Academy συνεχίζει και φέτος τα διαδραστικά σεμινάρια και τις παρουσιάσεις, τα οποία απευθύνονται σε όλους. Στόχος είναι μέσα από τις δράσεις αυτές, να αναπτύσσεται η τουριστική συνείδηση που οφείλουμε να έχουμε όλοι μας και να γινόμαστε καλύτεροι, δημιουργώντας ένα δυνατό brand name για τον Τουριστικό Κλάδο της χώρας μας.
Το επόμενο σεμινάριο είναι την Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου στις 18:00 με θέμα «Προστασία από τους σεισμούς (πρόληψη & αντιμετώπιση) με ομιλητή τον κο Μαυρίδη Γρηγόριο (στέλεχος της Π.Σ. Αεροδρομίου Κω)
Περισσότερες πληροφορίες: https://anko.edu.gr/el/academy/subject/prostasia-apo-toys-seismoys-prolhpsh-antimetwpish/
Ελεύθερη είσοδος για όλους
Ομιλήτρια του σεμιναρίου ήταν η κα Όλγα Μουρατίδου, καθηγήτρια της ΑΝΚΟ και παράλληλα διευθύντρια του Ammos Resort, η οποία έχει τεράστια εμπειρία στον χώρο των ξενοδοχείων καθώς έχει εργαστεί στο τμήμα του Guest Relations σε μεγάλα 5* ξενοδοχεία (Eagles Palace, Grecotel Imperial Thalasso κ.α.).
Στα σεμινάρια παρουσιάστηκαν τα εξής θέματα:
1) Τι είναι το παράπονο; Ευκαιρία ή ... μπελάς;
2) Ποια είναι τα πιο συνηθισμένα λάθη που κάνουμε;
3) Μύθοι και αλήθειες για τα παράπονα.
4) Έχουν προφίλ οι δυσαρεστημένοι πελάτες;
5) Πως μπορούμε να διαχειριστούμε ένα παραπονούμενο πελάτη;
Και τέλος απαντήθηκαν ερωτήσεις που έθεσαν οι παρευρισκόμενοι.
Η ΑΝKO Academy συνεχίζει και φέτος τα διαδραστικά σεμινάρια και τις παρουσιάσεις, τα οποία απευθύνονται σε όλους. Στόχος είναι μέσα από τις δράσεις αυτές, να αναπτύσσεται η τουριστική συνείδηση που οφείλουμε να έχουμε όλοι μας και να γινόμαστε καλύτεροι, δημιουργώντας ένα δυνατό brand name για τον Τουριστικό Κλάδο της χώρας μας.
Το επόμενο σεμινάριο είναι την Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου στις 18:00 με θέμα «Προστασία από τους σεισμούς (πρόληψη & αντιμετώπιση) με ομιλητή τον κο Μαυρίδη Γρηγόριο (στέλεχος της Π.Σ. Αεροδρομίου Κω)
Περισσότερες πληροφορίες: https://anko.edu.gr/el/academy/subject/prostasia-apo-toys-seismoys-prolhpsh-antimetwpish/
Ελεύθερη είσοδος για όλους
0 σχόλια
Άρθρα και σχόλια του Γιάννη Ιωαννίδη
-
ΙΔΡΥΕΤΑΙ ΤΜΗΜΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΩ
14/11/2019 12:20:27 μμ
Δημοσκόπηση
Συμφωνείτε με την απόφαση της Κυβέρνησης να μετατρέψει το hot spot Πυλίου, σε κλειστή Δομή;
Quiz
Γρήγορη αναζήτηση
ΑΤΖΕΝΤΑ
- Σάββατο 7/12: (10:00-14:00) Βόλτα με το τρενάκι του Άγιου Βασίλη (ανά μισή ώρα, στο κέντρο της πόλης)
- Σάββατο 7/12: (11:30) «Χριστουγεννιάτικη εκδήλωση στην πλατεία Κονίτσης»
- Σάββατο 7/12: (18:30) Άναμμα Χριστουγεννιάτικου Δέντρου και Συναυλία με τον Π. Μουζουράκη, στην Πλ. Ελευθερίας
- Κυριακή 8/12: (10-14:00) Βόλτα με το τρενάκι του Άγιου Βασίλη, στο κέντρο της πόλης.
- Κυριακή 8/12: (11:00) Χριστουγεννιάτικο παζάρι στην Κω
- Κυριακή 8/12: (17:30) Άναμμα Χριστουγεννιάτικου Δέντρου στο Μαστιχάρι & Βόλτα με το τρενάκι του Άγιου Βασίλη
- Κυριακή 8/12: (18:30) Βόλτα με το τρενάκι του Άγιου Βασίλη & Άναμμα Χριστουγεννιάτικου Δέντρου στην Κέφαλο.
- Δευτέρα 9/12: (19.00) Πολιτιστικές διαδρομές σε μία “άλλη” Κω (Μέρος 1ο) «Προϊστορικές ανασκαφές των Ιταλών αρχαιολόγων στην Κω»- Ομιλία του Ιταλού αρχαιολόγου SalvatoreVitale, στη Χάβρα
Διαφημίσεις - Right
Widget Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων
Πρόγραμμα Τηλεόρασης
Διαφημίσεις - Right 2
ΑΓΓΕΛΙΕΣ
-
Ζητούνται πωλήτριες για τα καταστήματα των ξενοδοχείων
-
Ενοικιάζεται γκαρσονιέρα 40 τ.μ, στο Ψαλίδι
-
Το Ξενοδοχείο ΠΑΛΛΑΔΙΟΝ στο Μαρμάρι ζητεί προσωπικό
-
Το ξενοδοχείο «Εσπέρια» αναζητά προσωπικό για την σεζόν 2020:
-
Ενοικιάζεται η καφετέρια «Panorama cafe» στο Πυλί
-
Πωλούνται οικόπεδα και οικισκος στην Αντιμάχεια Κω
-
Πωλείται ή ανταλλάσσεται καινούριο διαμέρισμα κατασκευής 2010, στην πόλη της Κω
-
Aπό το νέο κατάστημα «Opap Play» στην Κω ζητείται προσωπικό
-
Zητείται βοηθός συνεργείου για την επιχείρηση «Κουρούδης Λεωνίδας».
-
ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟΥ ΜΕ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
Δείτε όλες τις αγγελίες
στην έντυπη έκδοση
στην έντυπη έκδοση