Ραδιόφωνο Live Επικοινωνία Χρήσιμα τηλέφωνα Φαρμακεία
Follow us

Το Βήμα της Κω - Συνεχής Ενημέρωση

  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ

 «Το Άγαλμα που χορεύει» έγραφαν τα περιοδικά του Bodybuilding όταν αναφερόντουσαν στον Δαυίδ Μπαλάσα.Aθλητής με χαρισματικό καλούπι, που κέρδιζε με την συμμετρία του και τους όμορφα τοποθετημένους μυς σε ένα καλοδουλεμένο σώμα!Ο πρώτος επίσημος αγώνας του Δαυίδ Μπαλάσα, το Mr Αιγαίο το 1991, όπου κέρδισε τον Γενικό Τίτλο.Συνέχισε τους αγώνες το 1991 στο Πρωτάθλημα της WABBA αλλά και την επόμενη χρονιά, το 1992 που συμμετέχει στο Πρωτάθλημα της WABBA και στην συνέχεια στο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα που γίνεται στην Αθήνα.Το 1993 στο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα της WABBA τον Ιούνιο στην Ελβετία κατακτά την 5η θέση ενώ στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της WABBA τον Νοέμβριο στην Ισπανία κατακτά την 2η θέση στην Ψηλή κλάση και την 2η θέση στην κατηγορία Pairs.Το 1995 ανοίγει τα φτερά του και περνάει τον Ατλαντικό με σκοπό να εργαστεί στην βιομηχανία του fitness που έχει τεράστια άνθηση στην Αμερική, κάτι που γνωρίζει ήδη πολύ καλά καθώς διατηρούσε γυμναστήριο στην Κω.Συμμετέχει παράλληλα σε αγώνες της ΝPC και σε αγώνα που γίνεται στο Los Angeles κατακτά τον Γενικό Τίτλο!Συνεχίζει να αγωνίζεται σε επίπεδο Πολιτείας στην Αμερική και το 1998 σταματά την ενεργό δράση και εγκαθίσταται στο Μαϊάμι στην Φλόριντα και εργάζεται ως personal trainer αποκτώντας τον κύκλο του.Το 2005 κάνει ένα comeback στο Κύπελλο Mr Οδύσσεια και κατακτά τον Γενικό Τίτλο και στην συνέχεια ταξιδεύει στην Τενερίφη όπου στο Παγκόμσιο Πρωτάθλημα της WABBA κατακτά την 1η θέση στην κατηγορία Masters!Η νοσταλγία για την πατρίδα εντωμεταξύ τον έχει φέρει πίσω στην Κω και έχει ανοίξειτο David’s Fitness Club το οποίο διατηρεί μέχρι και σήμερα και παράλληλα ασχολείται με την προετοιμασία αθλητών για αγώνες, ανάμεσα σε αυτούς ο Μιχάλης Κεφαλιανός, Γιάννης Μάγκος, Κωνσταντίνα Κασκάνη, Αντώνης Κονδύλης, Γεροβασίλης Σεβαστός, Γκασιάμη Σταυρούλα και πολλοί άλλοι αθλητές/τριες με διακρίσεις .Προπονητικά θα μπορούσαμε να τον χαρακτηρίσουμε ως ο Charles Glass της Ελλάδας!Bodybuilding.gr
  • 17 Ιουλίου 2025
  • 0 Σχόλια
  • ΤΟΠΙΚΑ

Τη θεσμική και νομική κατοχύρωση τέλους αποκλειστικά για ημερήσιους επισκέπτες, προκειμένου το μέτρο αυτό να εφαρμοσθεί στην περίπτωση της Σύμης, που καθημερινά επιβαρύνεται με 1.000-5.000 επισκέπτες, ζητεί ο δήμος καταθέτοντας σχετική πρόταση προς τα συναρμόδια υπουργεία Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Εσωτερικών και Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής.“Η απόφαση αυτή έρχεται γιατί ο Δήμος πρέπει να καλύψει ένα τεράστιο κόστος και για να μην επιβαρυνθούν οικονομικά οι κάτοικοι του νησιού για τα τέλη καθαριότητας”, όπως δήλωσε στον Real Voice 99.5 και τη Ρένα Παυλάκη, ο Δήμαρχος Σύμης Λευτέρης Παπακαλοδούκας, διευκρινίζοντας ότι αυτό δεν σημαίνει ότι υπάρχει υπερτουρισμός στη Σύμη, ούτε πρέπει να δίνεται αυτή η ερμηνεία στην απόφαση του δημοτικού συμβουλίου, που στόχο έχει μόνο να μην μετακυλήσει το κόστος της επιβάρυνσης των λειτουργικών δαπανών στους μονίμους κατοίκους του νησιού. «Οι Δήμοι δεν μπορούν να ανταποκριθούν και να ανταπεξέλθουν στις υποχρεώσεις τους με τα έσοδα που έχουν. Και από την άλλη δεν μπορεί ο απλός κόσμος να πληρώνει το κόστος όταν οι μόνιμοι κάτοικοι είναι 2.500 και ημερησίως το νησί δέχεται 5.000 επισκέπτες μονοήμερης εκδρομής, άνευ διανυκτέρευσης» τόνισε χαρακτηριστικά.Μάλιστα ο κ. Παπακαλοδούκας επισήμανε ότι τα 3€ δεν είναι κάποιο μεγάλο ποσό, αφού είναι λιγότερο από έναν καφέ ή ένα σουβλάκι.Ο δήμος προχώρησε ήδη σε σχετική απόφαση στις 15 Ιουλίου, η οποία αφορά την καθιέρωση ειδικού τέλους ύψους τριών ευρώ κατ΄ άτομο αποκλειστικά για τους ημερήσιους επισκέπτες της Σύμης, καθότι κρίθηκε ότι το νησί, κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, αντιμετωπίζει σοβαρό πρόβλημα υπερσυγκέντρωσης επισκεπτών άνευ διανυκτέρευσης.“Δεν υπάρχει υπερτουρισμός στη Σύμη. Η απόφαση αυτή έρχεται γιατί ο Δήμος πρέπει να καλύψει ένα τεράστιο κόστος και για να μην επιβαρυνθούν οικονομικά οι κάτοικοι του νησιού για τα τέλη καθαριότητας”, όπως δήλωσε στον Real Voice 99.5 και τη Ρένα Παυλάκη, ο Δήμαρχος Σύμης Λευτέρης Παπακαλοδούκας.«Οι Δήμοι δεν μπορούν να ανταποκριθούν και να ανταπεξέλθουν στις υποχρεώσεις τους με τα έσοδα που έχουν. Και από την άλλη δεν μπορεί ο απλός κόσμος να πληρώνει το κόστος όταν οι μόνιμοι κάτοικοι είναι 2.500 και ημερησίως το νησί δέχεται 5.000 επισκέπτες μονοήμερης εκδρομής, άνευ διανυκτέρευσης» τόνισε χαρακτηριστικά.Μάλιστα ο κ. Παπακαλοδούκας επισήμανε ότι τα 3€ δεν είναι κάποιο μεγάλο ποσό, αφού είναι λιγότερο από έναν καφέ ή ένα σουβλάκι.Η ανάγκη για την επιβολή του τέλους, σύμφωνα με το σκεπτικό του Δήμου, προκύπτει από το γεγονός ότι ο ημερήσιος μαζικός τουρισμός, παρά τα προφανή οφέλη στην τοπική οικονομία, δεν συνεισφέρει ανάλογα στα δημοτικά έσοδα, ενώ ταυτόχρονα προκαλεί υπερφόρτωση σε υποδομές, επιβαρύνει το πολιτιστικό απόθεμα και τον δημόσιο χώρο ενώ δεν αφήνει ουσιαστικά έσοδα στον Δήμο, καθώς οι επισκέπτες δεν διανυκτερεύουν, άρα δεν αποδίδεται ούτε ο φόρος διαμονής.Η απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου αναρτήθηκε στο Διαύγεια:Το Δημοτικό Συμβούλιο μετά από διαλογική συζήτηση αφού έλαβε υπόψη τα όσα αναφέρονται στο σκεπτικό της απόφασης την ανωτέρω εισήγηση και τις διατάξεις του άρθρου 67 του Ν.3852/10, όπως αντικαταστάθηκε από το άρθρο 74 του Ν.4555/18 β) τα διαλαμβανόμενα στην εγκύκλιο 375/39167/02-6-2022 και 98/8182/26.01.2024, το άρθρο 6 του Ν. 5056/2023 και την παράγραφο 5 του άρθρου 102 του ισχύοντος Συντάγματος 1975/1986/2001/2008 και το άρθρο 9 του Ευρωπαϊκού Χάρτη Τοπικής Αυτονομίας ο οποίος κυρώθηκε με τον Ν. 1850/1989, Με εννέα (9) ψήφους υπέρ και πέντε (5) κατάΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ κατά πλειοψηφίαΤην καθιέρωση ειδικού τέλους ύψους 3,00 ευρώ κατ’ άτομο για τους ημερήσιους επισκέπτες της Σύμης, με είσπραξη από τον Δήμο Σύμης και σκοπό την αντιστάθμιση των επιπτώσεων του μαζικού τουρισμού, τη στήριξη των υποδομών και την προστασία του φυσικού και πολιτιστικού περιβάλλοντος σύμφωνα με την παράγραφο 5 του άρθρου 102 του ισχύοντος Συντάγματος 1975/1986/2001/2008 και το άρθρο 9 του Ευρωπαϊκού Χάρτη Τοπικής Αυτονομίας ο οποίος κυρώθηκε με τον Ν. 1850/1989 . Το τέλος θα αποδίδεται στον Δήμο και θα διατίθεται αποκλειστικά για περιβαλλοντικές, πολιτιστικές και λειτουργικές ανάγκες. Τα έσοδα θα εισπράττονται απευθείας από τον Δήμο Σύμης μέσω κωδικού εσόδων στον προϋπολογισμό και θα διατίθενται αποκλειστικά για: ● ενίσχυση καθαριότητας, υποδομών, ανακύκλωσης, ● προστασία πολιτιστικών μνημείων, ● διαχείριση επισκεψιμότητας Το μέτρο μπορεί να τεθεί: ● είτε πιλοτικά μέσω Υπουργικής Απόφασης (π.χ. για νησιά με ιδιαιτερότητα), ● είτε με νομοθετική ρύθμιση ειδικού τέλους υπέρ ΟΤΑ, ● είτε ως τοπική κανονιστική απόφαση με συνεργασία του Υπ. Εσωτερικών και του Υπ. Ναυτιλίας Η πρόταση αυτή να αποσταλεί αρμοδίως στα συναρμόδια Υπουργεία για θεσμική και νομική κατοχύρωση. Εξουσιοδοτεί τους: κ. Ελευθέριο Παπακαλοδούκα Δήμαρχο και κ. Νικήτα Γρύλλη Αντιδήμαρχο, να υποβάλουν από κοινού ή χωριστά σχετικό υπόμνημα στα Υπουργεία Εσωτερικών, Ναυτιλίας και Τουρισμού και να επιδιωχθεί συνεργασία με ΚΕΔΕ για κοινή διεκδίκηση του θεσμικού πλαισίου.Η κίνηση στη ΣύμηΤέλο, ως προς την τουριστική κίνηση το φετινό καλοκαίρι, πολλοί Έλληνες και Κύπριοι επιλέγουν αυτή την περίοδο την Σύμη για διακοπές και όπως κάθε χρόνο Τούρκοι παραθεριστές με πολυτελή σκάφη, δήλωσε στον RV ο Δήμαρχος Λευτέρης Παπακαλοδούκας.Νατάσα Παμπρή – realvoice995.gr
  • 17 Ιουλίου 2025
  • 1 Σχόλια
  • ΤΟΠΙΚΑ

Ενισχύεται περαιτέρω η προσβασιμότητα σε ξενοδοχεία του Ομίλου Mitsis στη Ρόδο, στην Κω και στην Κρήτη.Το Υπουργείο Τουρισμού ενέκρινε αιτήσεις ενισχύσεων 5 επενδυτικών σχεδίων ξενοδοχειακών επιχειρήσεων του Ομίλου, στο πλαίσιο της δράσης Βελτίωση και Τροποποίηση της Προσβασιμότητας στις Ελληνικές Παραλίες του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, το οποίο χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση – NextGeneration EU.Η ανωτέρω δράση έχει ως σκοπό τη βελτίωση της προσβασιμότητας ατόμων με κινητικά προβλήματα ή εμποδιζόμενων ατόμων γενικότερα, μέσω ολοκληρωμένων επενδυτικών παρεμβάσεων ημιμόνιμων εγκαταστάσεων βελτίωσης της υφιστάμενης υποδομής.Μεταξύ άλλων, στη δράση περιλαμβάνονται παρεμβάσεις που αφορούν στην κατασκευή μη μόνιμων ραμπών πρόσβασης στην παραλία (προμήθεια μη μόνιμου συστήματος ράμπας για πρόσβαση των ατόμων με κινητικά προβλήματα στη θάλασσα, προμήθεια συστήματος τροχήλατης ράμπας για την πρόσβασή τους στη θάλασσα κ.ά), προμήθεια μη μόνιμων βοηθητικών εγκαταστάσεων όπως λυόμενα αποδυτήρια, φορητοί χώροι υγιεινής και διάδρομοι αποτελούμενοι από τμήματα κατάλληλου μήκους για εύκολη μεταφορά και αποθήκευση την χειμερινή περίοδο, απαραίτητος εξοπλισμός  προσβάσιμης παραλίας, ειδική σήμανση και άλλα στοιχεία υποδομών, κατά περίπτωση.Προσβάσιμες παραλίες στη ΡόδοΠρος αυτή την κατεύθυνση, το Υπουργείο Τουρισμού ενέκρινε την αίτηση ενίσχυσης του επενδυτικού σχεδίου της εταιρείας ΔΙΑΓΟΡΑΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ που αφορά σε μία παραλία στο ξενοδοχείο ALILA στη Ρόδο. Ο συνολικός εγκεκριμένος προϋπολογισμός του έργου, ανέρχεται στο ποσόν των 54.279 ευρώ.Επιπλέον, το Υπουργείο Τουρισμού ενέκρινε την αίτηση ενίσχυσης του επενδυτικού σχεδίου της εταιρείας ΦΑΛΗΡΑΚΙ ΑΝΩΝΥΜΗ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ που αφορά σε μία παραλία, στο Faliraki Beach. Ο συνολικός εγκεκριμένος προϋπολογισμός του έργου, ανέρχεται στο ποσόν των 54.515 ευρώ.Προσβάσιμες παραλίες στην ΚωΠαράλληλα, το Υπουργείο Τουρισμού ενέκρινε την αίτηση ενίσχυσης του επενδυτικού σχεδίου της εταιρείας ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΑΙ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ Κ ΜΗΤΣΗΣ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ που αφορά σε μία παραλία στο Ψαλίδι της Κω, στο ξενοδοχείο RAMIRA BEACH. Ο συνολικός εγκεκριμένος προϋπολογισμός του έργου, ανέρχεται στο ποσόν των 55.839 ευρώ.Επίσης στην Κω, το Υπουργείο Τουρισμού ενέκρινε την αίτηση ενίσχυσης του επενδυτικού σχεδίου της εταιρείας ΘΟΛΑΡΙ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΑΕ για μία παραλία στο Blue Domes, στην Καρδάμαινα. Ο συνολικός εγκεκριμένος προϋπολογισμός του έργου, ανέρχεται στο ποσόν των 55.059 ευρώ.Προσβάσιμη παραλία στην ΚρήτηΤέλος, το Υπουργείο Τουρισμού ενέκρινε την αίτηση ενίσχυσης του επενδυτικού σχεδίου της εταιρείας ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΠΑΝΕΥΡΩΠΑ ΑΕ που αφορά σε μία παραλία στο Laguna Resort στη Χερσόνησο Ηρακλείου Κρήτης. Ο συνολικός εγκεκριμένος προϋπολογισμός του έργου, ανέρχεται στο ποσόν των 51.939 ευρώ.Πηγή: tornosnews.gr
  • 17 Ιουλίου 2025
  • 0 Σχόλια
  • ΠΟΛΙΤΙΚΑ

Mε κοινοβουλευτική του παρέμβαση προς τους υπουργούς Εθνικής Άμυνας και Υγείας, ο βουλευτής Δωδεκανήσου ζητά να δοθεί λύση στο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων και οι οικογένειές τους με τη διενέργεια διαγνωστικών εξετάσεων στις νησιωτικές και ακριτικές περιοχές.Το πρόβλημα γίνεται μεγαλύτερο από τη στιγμή που οι κατά τόπους υγειονομικές υπηρεσίες του υπουργείου Εθνικής Άμυνας δεν έχουν τη δυνατότητα διενέργειας διαγνωστικών εξετάσεων και από τη στιγμή που δεν υπάρχει κοντά και Στρατιωτικό Νοσοκομείο.Σε αυτή την περίπτωση, είτε θα πρέπει να αναζητήσουν λύση σε ιδιωτικά διαγνωστικά κέντρα, επωμιζόμενοι όλο το κόστος, είτε να πάνε σε δημόσιο νοσοκομείο και να επιβαρυνθούν με συμμετοχή 15% στις διαγνωστικές εξετάσεις.Ο Μάνος Κόνσολας αναφέρει ως χαρακτηριστικό παράδειγμα το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων στη Ρόδο που υγειονομικά καλύπτονται από το 95ο Τάγμα Υγειονομικού Εθνοφυλακής, το οποίο, όμως, δεν διαθέτει ούτε τον εξοπλισμό, ούτε και όλες τις απαραίτητες ειδικότητες για τη διενέργεια διαγνωστικών εξετάσεων, με συνέπεια τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων να διενεργούν αυτές τις εξετάσεις στο Γενικό Νοσοκομείο Ρόδου και να επιβαρύνονται με συμμετοχή 15% στη συνολική δαπάνη.Είναι δεδομένο ότι ανάλογο πρόβλημα αντιμετωπίζουν τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων και τις άλλες νησιωτικές και ακριτικές περιοχές.Ο κ. Κόνσολας προτείνει δύο λύσεις για να αντιμετωπιστεί το συγκεκριμένο πρόβλημα:1ον: Την κατάργηση της συμμετοχής 15% για τις διαγνωστικές εξετάσεις στα δημόσια νοσοκομεία για τα στελέχη των Ε.Δ. και τις οικογένειές τους στις νησιωτικές και ακριτικές περιοχές ή η κάλυψη της συγκεκριμένης δαπάνης απευθείας από το υπουργείο Εθνικής Άμυνας.2ον: Τη σύναψη σύμβασης με ιδιωτικά διαγνωστικά κέντρα στις νησιωτικές και ακριτικές περιοχές για την κάλυψη των σχετικών δαπανών.Επισημαίνει, μάλιστα, ότι στον νόμο 5195 του 2025, άρθρο 34 παρ. 2 προβλέπεται ότι: «Με απόφαση του διευθυντή Υγειονομικού του οικείου Γενικού Επιτελείου είναι δυνατή η σύναψη σύμβασης από τα Σ.Ν. με ιδιωτικά διαγνωστικά κέντρα, για την αποστολή δειγμάτων και την υλοποίηση εξετάσεων σε αυτά. Το κόστος της σύμβασης καλύπτεται από τον προϋπολογισμό του αντίστοιχου Σ.Ν.»Επισυνάπτεται το πλήρες κείμενο της κοινοβουλευτικής παρέμβασης του κ. Κόνσολα:«Κύριοι υπουργοί,Για τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων που υπηρετούν στη Ρόδο και στις άλλες νησιωτικές και ακριτικές περιοχές, η διενέργεια διαγνωστικών εξετάσεων είναι ένα δυσεπίλυτο ζήτημα σε περίπτωση που οι κατά τόπους υγειονομικές υπηρεσίες του υπουργείου Εθνικής Άμυνας δεν έχουν τη δυνατότητα διενέργειας διαγνωστικών εξετάσεων, τη στιγμή, μάλιστα, που δεν υπάρχει κοντά και Στρατιωτικό Νοσοκομείο.Σε αυτές τις περιπτώσεις, είτε θα πρέπει να αναζητήσουν λύση σε ιδιωτικά διαγνωστικά κέντρα, επωμιζόμενοι όλο το κόστος, είτε να πάνε σε δημόσιο νοσοκομείο και να επιβαρυνθούν με συμμετοχή 15% στις διαγνωστικές εξετάσεις.Ενδεικτικό είναι το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων στη Ρόδο που υγειονομικά καλύπτονται από το 95ο Τάγμα Υγειονομικού Εθνοφυλακής, το οποίο, όμως, δεν διαθέτει ούτε τον εξοπλισμό ούτε και όλες τις απαραίτητες ειδικότητες για τη διενέργεια διαγνωστικών εξετάσεων, με συνέπεια τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων να διενεργούν αυτές τις εξετάσεις στο Γενικό Νοσοκομείο Ρόδου και να επιβαρύνονται με συμμετοχή 15% στη συνολική δαπάνη.Ανάλογο πρόβλημα αντιμετωπίζουν τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων και τις άλλες νησιωτικές και ακριτικές περιοχές. Η Πολιτεία ειδικά για αυτές τις περιπτώσεις οφείλει να δώσει λύση. Και σε αυτή την περίπτωση, δύο είναι οι λύσεις που προκρίνονται:1ον: Η κατάργηση της συμμετοχής 15% για τις διαγνωστικές εξετάσεις στα δημόσια νοσοκομεία για τα στελέχη των Ε.Δ και τις οικογένειές τους στις νησιωτικές και ακριτικές περιοχές ή η κάλυψη της συγκεκριμένης δαπάνης απευθείας από το υπουργείο Εθνικής Άμυνας.2ον: Η σύναψη σύμβασης με ιδιωτικά διαγνωστικά κέντρα στις νησιωτικές και ακριτικές περιοχές για την κάλυψη των σχετικών δαπανών.Άλλωστε, στον νόμο 5195 του 2025, άρθρο 34 παρ. 2 προβλέπεται ότι: “Με απόφαση του διευθυντή Υγειονομικού του οικείου Γενικού Επιτελείου είναι δυνατή η σύναψη σύμβασης από τα Σ.Ν. με ιδιωτικά διαγνωστικά κέντρα, για την αποστολή δειγμάτων και την υλοποίηση εξετάσεων σε αυτά. Το κόστος της σύμβασης καλύπτεται από τον προϋπολογισμό του αντίστοιχου Σ.Ν.”.Κατόπιν των ανωτέρωΕρωτώνται οι κύριοι υπουργοί1. Εάν γνωρίζουν το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων με τη διενέργεια διαγνωστικών εξετάσεων στις νησιωτικές και ακριτικές περιοχές , όταν υπάρχει αδυναμία των υγειονομικών υπηρεσιών του υπουργείου Άμυνας να διενεργήσουν αυτές τις εξετάσεις, και τι προτίθενται να πράξουν.Ο ερωτών βουλευτήςΜάνος ΚόνσολαςΒουλευτής Δωδεκανήσου»
  • 17 Ιουλίου 2025
  • 0 Σχόλια
  • ΤΟΠΙΚΑ

Στο πλαίσιο των θερινών πολιτιστικών εκδηλώσεων «Ιπποκράτεια 2025» το Τμήμα Πολιτισμού Δήμου Κω σας ενημερώνει για τις προσεχείς εκδηλώσεις:ΚΥΡΙΑΚΗ 20/07/25ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΡΧΗΣΤΡΑ «ΤΑ ΜΑΝΟΥΣΑΚΙΑ» ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΙΤΗ ΚΟΥΛΙΑΠΛΑΤΕΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ, ΩΡΑ ΕΝΑΡΞΗΣ: 20:00Νησιώτικο γλέντι με παραδοσιακούς χορούς και τραγούδια στο κέντρο της πόλης.ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥΔΗΜΟΥ ΚΩ
  • 17 Ιουλίου 2025
  • 0 Σχόλια
  • ΠΟΛΙΤΙΚΑ

Σφοδρή κριτική στην Κυβέρνηση για τις εξωφρενικές τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων που απαγορεύουν σε μία ελληνική οικογένεια να καταφέρει να πάει έστω και ολιγοήμερες διακοπές και για την απραξία στη δήθεν λειτουργία του παρατηρητηρίου τιμών ασκούν με κοινή ερώτηση τους που κατέθεσαν στη Βουλή 30 Βουλευτές του ΠΑΣΟΚ. Επισπεύδων Βουλευτής της ερώτησης είναι ο Βουλευτής Δωδεκανήσου και υπεύθυνος του ΚΤΕ Ανάπτυξης του ΠΑΣΟΚ Γιώργος Νικητιάδης σε συνεργασία με το Βουλευτή Χίου Σταύρο Μιχαηλίδη και υπευθύνου ΚΤΕ Ναυτιλίας. Η ερώτηση κατατέθηκε την Πέμπτη 17 Ιουλίου και απευθύνεται στους Υπουργούς : Ανάπτυξης κ. Τάκη Θεοδωρικάκο και Ναυτιλίας και Νησιωτικής πολιτικής κ. Βασίλη ΚικίλιαΣυμφώνως με το κείμενο της ερώτησης οι αυξήσεις στους ακτοπλοϊκούς ναύλους είναι δραματικές καθώς αυξήθηκαν κατά 43% από το 2019 έως το 2025 που κυβερνάει η Ν.Δ. την ώρα που ο σωρευτικός πληθωρισμός στο ίδιο διάστημα διαμορφώνεται στο 18%. Οι ανατιμήσεις αυτές, όπως υπογραμμίζεται, καθιστούν απαγορευτική την πρόσβαση των πολιτών στα νησιά της πατρίδας τους, ενώ οδηγούν σε μια πρωτοφανή ταξική διάκριση στο δικαίωμα στις διακοπές. Μάλιστα ένας στους δύο πολίτες δηλώνουν σε σχετικές έρευνες ότι φέτος δεν θα καταφέρει να πάει διακοπές με τα ποσοστά αυτά να φτάνουν και να ξεπερνούν τους 6 στους 10, στην ηλικιακή ομάδα των συνταξιούχων.Οι πανηγυρισμοί της Κυβέρνησης καταρρίπτονται από τους ίδιους τους αριθμούς. Συμφώνως με συγκριτικά στοιχεία που καταγράφονται στην ερώτηση. Μία τετραμελής οικογένεια με αυτοκίνητο και καμπίνα πληρώνει:·       984€ για Πειραιά – Ρόδο·       580€ για Πειραιά – Χανιά·       617,60€ για Ραφήνα – Νάξο·       762€ για Πειραιά – ΛέσβοΤην ίδια ώρα, σε αντίστοιχες αποστάσεις στη Βόρεια Ευρώπη, όπως Όσλο–Κοπεγχάγη ή Σουηδία–Γερμανία, οι τιμές είναι αισθητά χαμηλότερες – και με μισθούς 2 και 3 φορές υψηλότερους:·       Στην Ελλάδα, το ταξίδι Πειραιάς–Ρόδος για παράδειγμα με αυτοκίνητο και καμπίνα κοστίζει το 89,4% του μέσου μισθού, ενώ·       Στη Νορβηγία, το ταξίδι Όσλο–Κοπεγχάγη (μεγαλύτερη απόσταση) κοστίζει μόλις το 23,3% του μισθού.Η ερώτηση των Βουλευτών του ΠΑΣΟΚ επικεντρώνεται και στη λειτουργία του λεγόμενου παρατηρητηρίου τιμών του Υπουργείου Ναυτιλίας, κάνοντας λόγο για ένα εργαλείο που:·       Δεν ενημερώνεται συστηματικώς, με το τελευταίο δελτίο να έχει εκδοθεί τον Μάιο,·       Δεν καλύπτει το σύνολο των δρομολογίων, αλλά επιλεκτικώς 40 μόνο,·       Δεν επιτρέπει συγκρίσεις ή εύρεση μεταβολών και·       Δεν έχει καν μορφή διαδραστικής πλατφόρμας, αλλά αποτελεί ένα απλό pdf.Ο κ. Νικητιάδης και οι 29 συνυπογράφοντες Βουλευτές του ΠΑΣΟΚ υπενθυμίζουν ότι η ίδια η ηγεσία του Υπουργείου Ναυτιλίας είχε αποστείλει 5 υποθέσεις στην Επιτροπή Ανταγωνισμού για διερεύνηση φαινομένων στρέβλωσης του ανταγωνισμού στην ακτοπλοΐα. Ωστόσο, μόνο μία έχει εξεταστεί μέχρι σήμερα, ενώ η κλαδική έρευνα ξεκίνησε μόλις τον Μάιο του 2025, όταν το πρόβλημα είναι γνωστό εδώ και χρόνια.Οι 30 Βουλευτές του ΠΑΣΟΚ ερωτούν τους Υπουργούς Ανάπτυξης κ. Τάκη Θεοδωρικάκο και Ναυτιλίας και Νησιωτικής πολιτικής κ. Βασίλη Κικίλια :·       Πότε θα τεθεί σε λειτουργία ένα σύγχρονο παρατηρητήριο τιμών, με στοιχεία ανά βδομάδα, στο οποίο ο πολίτης θα βλέπει τις αυξομειώσεις των τιμών και θα μπορεί να συγκρίνει για το σύνολο των βασικών γραμμών διάρκειας τουλάχιστον 2 ωρών;·       Τι θα κάνουν για να αντιμετωπίσουν τις ακόμη και τώρα διψήφιες αυξήσεις;·       Τι θα κάνουν ώστε η Επιτροπή Ανταγωνισμού να παράγει αποτελέσματα σε εύλογα και πιο σύντομα χρονικά πλαίσια;·       Γιατί ενώ το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής έχει παραπέμψει προς διερεύνηση 5 υποθέσεις στην Επιτροπή Ανταγωνισμού από τις οποίες έχει προχωρήσει μόλις 1, δεν επανέρχεται για απαντήσεις και στις υπόλοιπες υποθέσεις;Η ερώτηση έχει ως εξής:Προς τους Υπουργούς:1.     Ανάπτυξης κο Τάκη Θεοδωρικάκο2.     Ναυτιλίας και Νησιωτικής πολιτικής κο Βασίλη Κικίλια Θέμα: Εξωφρενικές αυξήσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων επί ημερών της Νέας Δημοκρατίας Κύριοι Υπουργοί,Σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ οι τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από το 2019 μέχρι και τον Μάϊο του 2025, έχουν αυξηθεί κατά 43%. Ταυτοχρόνως ο σωρευτικός πληθωρισμός, από το 2019 μέχρι το 2024 έχει ανέλθει στο 18,08% και έχει εξαφανίσει οποιεσδήποτε αυξήσεις στους μισθούς συρρικνώνοντας ταυτοχρόνως τόσο τους μισθούς όσο και τις συντάξεις.Ένας στους δύο πολίτες δηλώνει σε σχετικές έρευνες γνώμης ότι φέτος δεν θα καταφέρει να πάει διακοπές με τα ποσοστά αυτά να φτάνουν και να ξεπερνούν τους 6 στους 10, στην ηλικιακή ομάδα των συνταξιούχων.Με τα παραπάνω δεδομένα, οι θριαμβολογίες στελεχών της Κυβέρνησης για τις μειώσεις σε ελάχιστα μόνο δρομολόγια, φαντάζουν ως κοροϊδία απέναντι σε κάθε πολίτη που έχει ξεχάσει τις διακοπές στα νησιά μας και τείνει να ξεχάσει και τις διακοπές εν γένει.Ακόμη και με τα στοιχεία του προβληματικού παρατηρητηρίου τιμών για το οποίο επαίρεστε, στο 40% των γραμμών που περιλαμβάνει, εμφανίζει αυξήσεις, στο 20% μόνο, μειώσεις και στο 40% οι τιμές είναι ίδιες, ή δεν παρατίθενται στοιχεία.Η ίδια η λειτουργία του παρατηρητηρίου τιμών είναι προβληματική καθώς:1ον Τα αναρτόμενα δελτία τύπου δεν εκδίδονται σε σταθερό χρόνο (πχ στην αρχή κάθε βδομάδας). Η τελευταία ανάρτηση δελτίου τύπου αφορούσε την περίοδο 12/5/2025-18/5/2025. Έκτοτε και εδώ και 1,5 μήνα και ενώ είμαστε στο μέσο της τουριστικής περιόδου, δεν έχει εκδοθεί νέα ανακοίνωση, όταν την προηγούμενη περίοδο, που δεν είχαμε ακόμη τουρισμό εκδιδόταν κάθε εβδομάδα και μια ανακοίνωση.2ον Περιλαμβάνει ενδεικτικώς 40 δρομολόγια και όχι το σύνολο, χωρίς να είναι γνωστό με ποια κριτήρια επιλέχθηκαν αυτά τα δρομολόγια.3ον Το συγκεκριμένο υποτιθέμενο παρατηρητήριο τιμών, δεν είναι τίποτα άλλο από ένα απλό pdf και όχι ένα εργαλείο σύγκρισης τιμών και διακρίβωσης αυξομειώσεων σε σχέση με το προηγούμενο διάστημα.Έτσι λοιπόν διαφημίζετε μειώσεις στις τιμές και αποκρύπτετε ότι την ίδια ώρα υπάρχουν και θηριώδεις αυξήσεις. Αναρωτιόμαστε τι αυξήσεις αποκρύπτονται τελικώς από το σύνολο των δρομολογίων τα οποία είναι σε αριθμό υπερπολαπλάσια των εμφανιζομένων στο παρατηρητήριο τιμών.Περαιτέρω τηρώντας σιγήν ιχθύος, προσπερνάτε δρομολόγια τα οποία ωστόσο περιλαμβάνονται στο προαναφερθέν παρατηρητήριο τιμών, όπως:Για αυτοκίνητα:1.         Αύξηση 25,44% στο δρομολόγιο Ραφήνα -Τήνος2.         Αύξηση 20,44% στο δρομολόγιο Τήνος-Μύκονος Το ίδιο συμβαίνει και για επιβάτες όπου έχουμε:1.         Αύξηση 19,08% στο δρομολόγιο Πειραιάς – Σάμος2.         Αύξηση 16,96% στο δρομολόγιο Ηγουμενίτσα-Κέρκυρα3.         Αύξηση 10,67% στο δρομολόγιο Πειραιάς – Ηράκλειο,4.         Αύξηση 10,31% στο δρομολόγιο Λαύριο – Κύθνος5.         Αύξηση 8,2% στο δρομολόγιο Πειραιάς – Χανιά6.         Αύξηση 5,67% στο δρομολόγιο Ραφήνα – Τήνος Οι παραπάνω αυξήσεις μάλιστα σημειώνονται σε ήδη πολύ υψηλές τιμές. Είναι ενδεικτικό ότι μια τετραμελής οικογένεια με αυτοκίνητο, θέλει σήμερα σχεδόν έναν μισθό μόνο για να μετακινηθεί στα νησιά μας. Συγκεκριμένα:1.        Πειραιάς – Ρόδος, 876  ευρώ κατάστρωμα ή 984 με τετράκλινη καμπίνα2.        Πειραιάς – Χανιά 541,5 ευρώ κατάστρωμα ή 580 με τετράκλινη καμπίνα3.        Ραφήνα – Νάξος 617,60 στο κατάστρωμα4.        Πειραιάς – Λέσβος 682 ευρώ στο κατάστρωμα ή 762 με καμπίναΤην ίδια ώρα που σε ίδιες διαδρομές στην Βόρεια Ευρώπη οι πολίτες πληρώνουν λιγότερα. Ενδεικτικώς, μια 4μελής οικογένεια με καμπίνα και αυτοκίνητο:1.        Στο Όσλο (Νορβηγία) – Κοπεγχάγη (Δανία), ανάλογη απόσταση του Πειραιάς – Ρόδος, 911 ευρώ2.        Στο Trelleborg (Σουηδία) – Rostock (Γερμανία), Ανάλογη απόσταση του Ραφήνα – Νάξος, 430 ευρώ3.        Στο Hirtshals (Δανία) προς Kristiansand (Νορβηγία), ανάλογη απόσταση με το Πειραιάς – Χανιά, 320 ευρώΣυγκρίνοντας το μέσο μισθό αυτών των χώρα με την Ελλάδα και το ποσοστό του μισθού τους που διαθέτουν για τις μετακινήσεις, διαπιστώνει κανείς ότι στην Ελλάδα ο πολίτης πληρώνεις 4 και 5 φορές πάνω ως ποσοστό του μισθού για τις μετακινήσεις του για ίδιες αποστάσεις από τον Ευρωπαίο.Για παράδειγμα:Στην Ελλάδα για μια διαδρομή Πειραιάς- Ρόδος, 240 ναυτικών μιλίων πρέπει να δαπανήσει μια τετραμελής οικογένεια με καμπίνα και αυτοκίνητο το 89,4% του μέσου μισθού. Την ίδια ώρα στην Νορβηγία για την διαδρομή Όσλο – Κοπεγχάχη  271 ναυτικών μιλίων, μεγαλύτερης δηλαδή απόστασης ο πολίτης πληρώνει το 23,3% μόνο από τον μισθό του.Έτσι την ώρα που στην Νορβηγία χρειάζεται να εργαστεί κάποιος περίπου 1 βδομάδα για να ταξιδέψει με την οικογένεια του και με αυτοκίνητο σε καμπίνα πλοίου μια απόσταση 271 ναυτικών μιλίων, στην Ελλάδα για μικρότερη διαδρομή (240 ναυτικά μίλια) χρειάζεται να δουλέψει σχεδόν 4 βδομάδες ή 1 μήνα! Προς τι λοιπόν οι πανηγυρισμοί για όλα τα παραπάνω; Μήπως επειδή μειώσατε κατά50% τα λιμενικά τέλη χαρίζοντας τα στις ακτοπλοϊκές εταιρίες χωρίς καμία δέσμευση από αυτές για μείωση των τιμών; Ως ΠΑΣΟΚ – Κίνημα Αλλάγής έχουμε καταθέσει σειρά ερωτήσεων τα τελευταία χρόνια για το ζήτημα αυτό, με πιο πρόσφατη την από τον Ιανουάριο του 2025 υπ. αριθμ. 2974/30-1-2025 ερώτηση, σύσσωμης της Κοινοβουλευτικής μας ομάδας, προς τρία Υπουργεία, μεταξύ των οποίων και αυτό στο οποίο προΐσταστε με θέμα «αυξήσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών και αεροπορικών εισιτηρίων, Κυβέρνηση παρατηρητής αφαίμαξης των νοικοκυριών». Στην απάντηση της τότε ηγεσίας του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής διαβάζουμε ούτε λίγο ούτε πολύ ότι η αγορά είναι ελεύθερη στις περισσότερες γραμμές άρα δεν έχετε πολλά περιθώρια παρέμβασης.Διαβάσαμε επίσης ότι από το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής έχουν σταλεί στην Επιτροπή Ανταγωνισμού (ΕΑ) προς διερεύνηση για παραβίαση κανόνων υγιούς ανταγωνισμού 5 περιπτώσεις ενώ τέλος το Υπουργείο σας έχει θέσει σε λειτουργία το παρατηρητήριο τιμών.Δε μας εξηγείτε όμως πως γίνεται, ενώ και στην Ευρώπη υπάρχει ελεύθερη αγορά ελεύθερη και μάλιστα πιο ελεύθερη, εμείς πληρώνουμε με όρους αγοραστικής δύναμης 4-5 φορές επάνω για να πάμε στα νησιά μας.Δεν μας απαντήσατε επίσης γιατί ενώ έχουν σταλεί 5 περιπτώσεις προς διερεύνηση στην Επιτροπή Ανταγωνισμού, μέχρι σήμερα έχει διερευνηθεί μόλις 1 και τι κάνατε για να προχωρήσουν και οι υπόλοιπες. Και κυρίως γιατί η κλαδική έρευνα ξεκίνησε μόλις τον Μάϊο του 2025 ενώ το Υπουργείο σας βρίσκεται τόσον καιρό σε αλληλογραφία με την Επιτροπή Ανταγωνισμού και τι έχετε κάνει για να επιταχύνει η Επιτροπή Ανταγωνισμού τις εργασίες και τα αποτελέσματα τους.Δε μας απαντήσατε τέλος, γιατί έχετε ένα παρατηρητήριο τιμών που λειτουργεί για το θεαθήναι και μόνο, αφού στην κορύφωση της τουριστικής περιόδου δεν αναρτά και δεν δημοσιοποιεί τιμές δρομολογίων.Και δεν μας απαντήσατε επίσης γιατί παρά τη θηριώδη μείωση τιμών στα λιμενικά τέλη και την μικρή αύξηση των καυσίμων από το 2019 μέχρι σήμερα μόλις κατά 6%-7%, οι τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων είναι αυξημένες κατά 43% σε σχέση με το 2019 και συνεχίζουν ακόμη να ανεβαίνουν κατά 19% 20% και 25%;Δεδομένου ότι οι μισοί πολίτες σε σχετικές έρευνες γνώμης, δηλώνουν αδυναμία να πάνε διακοπές και αρκετοί από όσους θα πάνε δηλώνουν ότι θα πάνε σε συγγενείς και φίλουςΔεδομένου ότι παρά τα «δωράκια» της Κυβέρνησης στους ακτοοπλόους οι τιμές των εισιτήριών συνεχίζουν να αυξάνονται και μάλιστα με διψήφια ποσοστάΔεδομένου ότι ο πολίτης πληρώνει 4 και 5 φορές με όρους αγοραστικής δύναμης, παραπάνω από τον κάτοικο της βόρειας Ευρώπης για την μετακίνηση του προς τα νησιά μαςΔεδομένου ότι μήνες και χρόνια περιμένουμε αποτελεσματικούς ελέγχους και μετρήσιμα αποτελέσματα από τις αρμόδιες αρχές και ακόμη περιμένουμε και θα περιμένουμε για όσο καιρό θα κυβερνάτεΔεδομένου ότι και η κοροϊδία έχει (;) τα όρια τηςΕρωτώνται οι Υπουργοί:1.     Πότε θα τεθεί σε λειτουργία ένα σύγχρονο παρατηρητήριο τιμών, με στοιχεία ανά βδομάδα, στο οποίο ο πολίτης θα βλέπει τις αυξομειώσεις των τιμών και θα μπορεί να συγκρίνει για το σύνολο των βασικών γραμμών διάρκειας τουλάχιστον 2 ωρών;2.     Τι θα κάνετε για να αντιμετωπίσετε τις ακόμη και τώρα διψήφιες αυξήσεις;3.     Τι θα κάνετε ώστε η Επιτροπή Ανταγωνισμού να παράγει αποτελέσματα σε εύλογα και πιο σύντομα χρονικά πλαίσια;4.     Γιατί ενώ το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής έχει παραπέμψει προς διερεύνηση 5 υποθέσεις στην Επιτροπή Ανταγωνισμού από τις οποίες έχει προχωρήσει μόλις 1, δεν επανέρχεται για απαντήσεις και στις υπόλοιπες υποθέσεις;Οι ερωτώντες Βουλευτές 1.     Νικητιάδης Γεώργιος2.   Μιχαηλίδης Σταύρος3.     Μπιάγκης Δημήτριος4.     Τσίμαρης Ιωάννης5.     Γερουλάνος Παύλος6.     Μάντζος Δημήτριος7.     Χρηστίδης Παύλος8.     Αχμέτ Ιλχάν9.     Βατσινά Ελένη10.  Γιαννακοπούλου Κωνσταντίνα (Νάντια)11.  Γρηγοράκου Παναγιώτα (Νάγια)12.  Δουδωνής Παναγιώτης13.  Θρασκιά Ουρανία (Ράνια)14.  Καζάνη Αικατερίνη15.  Κουκουλόπουλος Παρασκευάς (Πάρις)16.  Κωνσταντινόπουλος Οδυσσέας17.  Λιακούλη Ευαγγελία18.  Μουλκιώτης Γεώργιος19.  Νικολαΐδης  Αναστάσιος20.  Πάνας Απόστολος21.  Παπανδρέου Γεώργιος22.  Παππάς Πέτρος23.  Παρασκευαΐδης Παναγιώτης24.  Παραστατίδης Στέφανος25.  Παρασύρης Φραγκίσκος26.  Πουλάς Ανδρέας27.  Σπυριδάκη Αικατερίνη28.  Σταρακά Χριστίνα29.  Χνάρης Εμμανουήλ30.  Χριστοδουλάκης Εμμανουήλ  
  • 17 Ιουλίου 2025
  • 1 Σχόλια
  • ΤΟΠΙΚΑ

Σας γνωρίζουμε ότι το διήμερο 14ης και 15ης Ιουλίου 2025, από κοινού η Ένωση Αστυνομικών Υπαλλήλων Βόρειας Δωδεκανήσου, με τον σύλλογο αιμοδοτών Κω (Ιπποκράτης), πραγματοποιήσαμε εθελοντική αιμοδοσία στο ιστορικό λαογραφικό μουσείο Κω (Χάνι).Συγκεντρώθηκαν συνολικά 63 φιάλες αίματος, οι οποίες ελήφθησαν από το Τμήμα Αιμοδοσίας του Γ.Ν. Κω στον ανωτέρω τόπο και χρόνο.Η προαναφερθείσα ποσότητα αίματος, διατέθηκε στο Γ.Ν. Κω για την κάλυψη των αυξημένων αναγκών του. Θα θέλαμε θα εκφράσουμε τις θερμές ευχαριστίες μας προς τους συμμετέχοντες στην δράση αιμοδοσίας, εθελοντές αιμοδότες και προσωπικό του Τμήματος Αιμοδοσίας του Γ.Ν. Κω.
  • 17 Ιουλίου 2025
  • 0 Σχόλια
  • ΤΟΠΙΚΑ

Ο ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε./Περιοχή Κω ανακοινώνει ότι λόγω απαραίτητων τεχνικών εργασιών, θα πραγματοποιηθεί διακοπή ηλεκτρικού ρεύματος την 18-07-2025 ημέρα Παρασκευή, από 06:30 έως 07:30, στις περιοχές Μαρμάρι, Λάμπη και πόλη της Κω, στο νησί της Κω.Η επανατροφοδότηση θα γίνει χωρίς προειδοποίηση και μπορεί να γίνει πριν την προβλεπόμενη ώρα, γι' αυτό λοιπόν οι εγκαταστάσεις και τα δίκτυα θα πρέπει να θεωρούνται ότι ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΥΠΟ ΤΑΣΗ.Για λόγους ασφαλείας απαγορεύεται η προσέγγιση στους αγωγούς ή σε άλλα στοιχεία, έστω και αν βρίσκονται στο έδαφος.Ν. Ι. ΘεοφιλίδηςΔιευθυντής Περιοχής Κω
  • 17 Ιουλίου 2025
  • 0 Σχόλια
  • ΤΟΠΙΚΑ

Θλίψη και συγκίνηση έχει σκορπίσει στην τοπική μας κοινωνία η είδηση της απώλειας της πολυαγαπημένης μας συμπολίτισσας Ευαγγελίας (Λίτσας) Βουκουβαλίδη (σύζυγος του κ. Σταμάτη Βουκουβαλίδη).Μία αξιόλογη κυρία, που ξεχώριζε για το ήθος, την ευγένεια και το χαμόγελό της έφυγε από κοντά μας, αφήνοντας πίσω της δυσαναπλήρωτο κενό στις καρδιές όσων είχαν την τύχη να την γνωρίσουν.Από το «ΒτΚ» τα ειλικρινή μας συλλυπητήρια στην οικογένειά της.(Μόλις οριστικοποιηθούν τα διαδικαστικά της εξοδίου ακολουθίας, θα ανακοινωθούν)
  • 17 Ιουλίου 2025
  • 2 Σχόλια
  • ΤΟΠΙΚΑ

Συνελήφθη χθες (Τετάρτη 16 Ιουλίου 2025) στην Κω, από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Ηρακλειδών Κω, ένας 20χρονος ημεδαπός σε βάρος του οποίου σχηματίστηκε δικογραφία για κατοχή ναρκωτικών ουσιών.Ειδικότερα, χθες απογευματινές ώρες, στο πλαίσιο στοχευμένων ελέγχων, εντοπίσθηκε ο κατηγορούμενος να κινείται με δίκυκλο και ακινητοποιήθηκε. Ακολούθησε έλεγχος και έρευνα στην κατοικία του όπου βρέθηκαν στην κατοχή του:•  -7- μικροσυσκευασίες ακατέργαστης κάνναβης συνολικού βάρους -22,9- γραμμαρίων,•  Θρυμματιστής κάνναβης.Οι ναρκωτικές ουσίες και ο θρυμματιστής κατασχέθηκαν.Ο συλληφθείς θα οδηγηθεί στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Κω.Η εξιχνίαση της υπόθεσης εντάσσεται στις ειδικές επιχειρησιακές δράσεις των Αστυνομικών Υπηρεσιών του Νοτίου Αιγαίου για την καταπολέμηση της διάδοσης των ναρκωτικών.
  • 17 Ιουλίου 2025
  • 1 Σχόλια
  • ΤΟΠΙΚΑ

Προσκεκλημένος στην εκπομπή «Ματιές στην παραδοσιακή Κω» με τη δημοσιογράφο Ξανθίππη Αγρέλλη στο "kostv", ήταν ο Αντιπρόεδρος και πρ. Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Κω Μηνάς Χατζημιχαήλ αναφέρεται στην φιλοξενία με τους πρώτους παραθεριστές στην Κω αλλά και στον τουρισμό του μέλλοντος με τις μεγάλες προσκλήσεις και δυνατότητες της Κω (τελεφερίκ κλπ).
  • 17 Ιουλίου 2025
  • 0 Σχόλια


ΜΕ ΤΟΝ ΦΑΚΟ ΤΟΥ PAPARAZZI

Τοπικά

AdBanner

ΕΞΟΔΟΣ