Ραδιόφωνο Live Επικοινωνία Χρήσιμα τηλέφωνα Φαρμακεία
Follow us

Το Βήμα της Κω - Συνεχής Ενημέρωση

  • ΠΟΛΙΤΙΚΑ

Στην τελετή αναγόρευσης σε επίτιμο διδάκτορα του ομότιμου καθηγητή της Φιλοσοφικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών κ. Μηνά Αλ. Αλεξιάδη, που πραγματοποιήθηκε στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου παρευρέθηκε ο Βουλευτής Δωδεκανήσου, κ. Μάνος Κόνσολας.Ο κ. Αλεξιάδης, που κατάγεται από τις Μενετές Καρπάθου και είναι ακαδημαϊκός και συγγραφέας, έχει επιδείξει τεράστιο επιστημονικό και πνευματικό έργο στον τομέα του λαϊκού πολιτισμού, της λαογραφίας και της παράδοσης.Σε δήλωσή του, ο κ. Μάνος Κόνσολας τονίζει:«Είναι πολύ σημαντικό ότι ο Μηνάς Αλεξιάδης, μια πνευματική προσωπικότητα πρώτου μεγέθους, τιμάται από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου, αφού ο ίδιος αφιέρωσε ένα μεγάλο μέρος της επιστημονικής του δραστηριότητας στην έρευνα και ανάδειξη του λαϊκού πολιτισμού στο Αιγαίο.Είναι ο μόνος που ανέδειξε την ισχυρή σχέση του Λαϊκού Πολιτισμού με την επιστήμη του Δικαίου.Αγάπησε την πατρίδα του, τα χαρακτηριστικά εκείνα που την καθιστούν ξεχωριστή. Αυτά τα χαρακτηριστικά, δεν τα κράτησε για τον εαυτό του, τα προσέφερε, ως δώρο, σε ένα ευρύ κοινό.Η αναγόρευσή του σε επίτιμο διδάκτορα του Πανεπιστημίου Αιγαίου αποτελεί μια οφειλόμενη τιμή σε ένα εξαιρετικό επιστήμονα, σε ένα συμπατριώτη μας για τον οποίο όλοι αισθανόμαστε υπερήφανοι».
  • 01 Δεκεμβρίου 2022
  • 0 Σχόλια
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Με βάση την απόφαση, οι σταθμοί διακρίνονται σε ιδιωτικής και δημόσιας χρήσεως και χρησιμοποιούνται για τη στάθμευση μοτοσικλετών, μοτοποδηλάτων και ποδηλάτων, ενώ ο χώρος μπορεί να είναι:κλειστός στεγασμένος εντός κτιριακής εγκατάστασης,στεγασμένος μερικώς και ανοικτός από μία ή περισσότερες πλευρές,υπαίθριος με ή χωρίς χρήση σκιάστρου,οποιοσδήποτε συνδυασμός των ανωτέρω χώρων.Σύμφωνα με το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, οι σταθμοί δεν απαιτείται να έχουν ελάχιστη ωφέλιμη επιφάνεια στεγασμένου χώρου, ούτε οποιοσδήποτε περιορισμό στον αριθμό των θέσεων στάθμευσης των δικύκλων.Η χωροθέτηση των σταθμών γίνεται σε περιοχές όπου επιτρέπεται από τις οικείες πολεοδομικές διατάξεις περί χρήσεων γης και με τους όρους που περιγράφονται στη συγκεκριμένη Απόφαση.Κάθε σταθμός, στην είσοδο και την έξοδο, πρέπει να φέρει κατάλληλη σήμανση, ώστε να εξασφαλίζεται η ασφαλής διέλευση των πεζών και η οδική ασφάλεια κατά την είσοδο και έξοδο των οχημάτων προς και από τον σταθμό, όπως επίσης και ηλεκτροφωτισμό.Η απόφαση ορίζει επίσης τις τεχνικές προδιαγραφές που αφορούν στις ελάχιστες διαστάσεις των θέσεων στάθμευσης και τις κλίσεις στην επιφάνεια των σταθμών, τις στροφές και την περιοχή των ελιγμών για τη στάθμευση των δικύκλων.Οι ενδεικτικές διαστάσεις των μοτοσικλετών και μοτοποδηλάτων που λαμβάνονται υπόψη είναι οι εξής:Μοτοποδήλατο: μήκος 1,80 μ και πλάτος 0,80 μ.Μοτοσικλέτα: μήκος 2,30 μ. και πλάτος 1,40 μ.Το ελάχιστο πλάτος των λωρίδων κυκλοφορίας στην περίπτωση λωρίδας μονής κατεύθυνσης είναι δύο μέτρα (2μ) και στην περίπτωση λωρίδας διπλής κατεύθυνσης τέσσερα μέτρα (4μ).Επίσης, προβλέπεται οριζόντια σήμανση οδοστρωμάτων και κατακόρυφη σήμανση με πινακίδες, σύμφωνα με τις διατάξεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.Σημειώνεται πως οι υποψήφιοι εκμεταλλευτές των σταθμών μοτοσικλετών, μοτοποδηλάτων και ποδηλάτων, οφείλουν να προβούν σε αναγγελία έναρξης λειτουργίας σταθμού ιδιωτικής χρήσης, με βάση τις ισχύουσες διατάξεις.Οι σταθμοί που έχουν δραστηριοποιηθεί πριν από την έναρξη ισχύος της παρούσας Απόφασης οφείλουν να συμμορφωθούν με τις διατάξεις αυτής εντός δέκα οκτώ (18) μηνών από τη δημοσίευσή της.Με αφορμή την Απόφαση για τη χωροθέτηση των θέσεων στάθμευσης μοτοσικλετών, μοτοποδηλάτων και ποδηλάτων, ο υφυπουργός Μεταφορών Μιχάλης Παπαδόπουλος, δήλωσε:«Δημιουργούμε για πρώτη φορά ένα σαφές πλαίσιο κανόνων για να δημιουργηθούν πάρκινγκ δίκυκλων στις πόλεις μας. Οι οργανωμένοι χώροι στάθμευσης μπορούν να συμβάλουν στην αντιμετώπιση του προβλήματος της στάθμευσης των μοτοσικλετών και των μοτοποδηλάτων, εξασφαλίζοντας περισσότερο δημόσιο χώρο στους πεζούς και ταυτόχρονα, την προστασία της περιουσίας των ιδιοκτητών των οχημάτων. Επιπλέον, προσφέρεται η δυνατότητα στάθμευσης και στα ποδήλατα, με δεδομένη την αύξηση της χρήσης τους, αλλά και την υψηλή αξία που έχουν, πλέον, πολλά σύγχρονα ποδήλατα, λόγω της τεχνολογικής τους αναβάθμισης».Πηγή: Reporter.gr
  • 01 Δεκεμβρίου 2022
  • 0 Σχόλια
  • ΤΟΠΙΚΑ

Ο Μορφωτικός και Εκπολιτιστικός Σύλλογος Αντιμάχειας Η Πρόοδος, σας ενημερώνει για τις δράσεις του κατά την εορταστική περίοδο:--- Στις 6 Δεκεμβρίου, όπου θα γίνει το παζάρι στην Αντιμάχεια, θα έχουμε επίσημο καλεσμένο τον ίδιο τον Άγιο Βασίλη που θα σας υποδεχθεί στο σπίτι του. Θα έχετε τη δυνατότητα(μικροί και μεγάλοι) για φωτογραφίες , να μιλήσετε με τον ίδιο καθώς και να στείλετε τα γράμματά σας.  --Στις 24 Δεκεμβρίου, η παιδική χορωδία του συλλόγου μας, θα πει τα παραδοσιακά κάλαντα σε Αντιμάχεια και Μαστιχάρι.--Στις 26 Δεκεμβρίου, θα έχετε τη δυνατότητα να παρακολουθήσετε τη ζωντανή απεικόνιση της Φάτνης, στον προαύλιο χώρο του Παραδοσιακού σπιτιού στην Αντιμάχεια.--Στις 5 Ιανουαρίου, ο Σύλλογος μας θα φτιάχνει τους παραδοσιακούς μαρμαρίτες, όπως ορίζει το έθιμο, στον προαύλιο χώρο του παραδοσιακού σπιτιού στην Αντιμάχεια.Για οποιαδήποτε αλλαγή, θα ενημερωθείτε με σχετική ανακοίνωση.Καλές Γιορτές σε όλους!!Με εκτίμηση το Δ.Σ
  • 01 Δεκεμβρίου 2022
  • 0 Σχόλια
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών πραγματοποιήθηκε η τέταρτη συνεδρίαση της Κυβερνητικής Επιτροπής για την Οδική Ασφάλεια, με βασικό θέμα την έγκριση του Εθνικού Στρατηγικού Σχεδίου Οδικής Ασφάλειας για την περίοδο 2021 – 2030.Στη συνεδρίαση συμμετείχαν ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές και Πρόεδρος της Επιτροπής κ. Μιχάλης Παπαδόπουλος, ο Υφυπουργός Προστασίας του Πολίτη και Αντιπρόεδρος της Επιτροπής κ. Ελευθέριος Οικονόμου,  η Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Ζέττα Μακρή, η Αναπληρώτρια Υπουργός Υγείας κα Ασημίνα Γκάγκα, ο  Αναπληρωτής Υπουργός Εσωτερικών κ. Στέλιος Πέτσας και η Γενική Γραμματέας Υποδομών κα Μαρία – Έλλη Γεράρδη.Κατά την εισήγησή του, ο Υφυπουργός Μεταφορών υπογράμμισε ότι η αποδοχή του Εθνικού Στρατηγικού Σχεδίου σηματοδοτεί την έμπρακτη απόδειξη ότι η βελτίωση του επιπέδου Οδικής Ασφάλειας αποτελεί προτεραιότητα της Κυβέρνησης, του Πρωθυπουργού κ. Κυριάκου Μητσοτάκη, του Υπουργού κ. Κώστα Καραμανλή, αλλά και δική του. Ο κ. Παπαδόπουλος παρουσίασε τις προτεραιότητες της συνεδρίασης της Κυβερνητικής Επιτροπής Οδικής Ασφάλειας, οι οποίες συνοψίζονται στα εξής θέματα:-Έγκριση του Εθνικού Στρατηγικού Σχεδίου Οδικής Ασφάλειας 2021 – 2030-Επικαιροποίηση και Προτεραιοποίηση δράσεων για την Οδική Ασφάλεια-Σχέδιο Νόμου για το κυρωτικό πλαίσιο του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.-Ενημέρωση για το έργο της ερευνητικής υποδομής ENIRISST, με έμφαση στο Παρατηρητήριο Οδικής Ασφάλειας, τα εργαλεία χρηματοδότησης υποδομών και τη βάση αξιολόγησης συγχρηματοδοτούμενων έργων–Οδηγός Δημόσιας Πολιτικής για το ποδήλατο, ενόψει του Εθνικού Σχεδίου Δράσης για το ποδήλατο.Συνοψίζοντας, ο κ. Παπαδόπουλος τόνισε: «Εγκρίναμε σήμερα το Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο Οδικής Ασφάλειας 2021 – 2030, που αποσκοπεί στη μείωση του αριθμού των νεκρών και των τραυματιών από τροχαία ατυχήματα, κατά 50% έως το 2030. Δρομολογείται η αναμόρφωση του κυρωτικού πλαισίου του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας με στόχο τη συμμόρφωση των οδηγών και την επιβολή δίκαιων ποινών, που να αντιστοιχούν στη σοβαρότητα της κάθε παράβασης και να αφορούν κυρίως στον οδηγό και όχι στο όχημα, το οποίο μπορεί να χρησιμοποιείται από περισσότερους από έναν οδηγούς. Η παροχή καλής ποιότητας δεδομένων μέσα από το Παρατηρητήριο Οδικής Ασφάλειας θα εξασφαλίσει, ταυτόχρονα, τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας των παρεμβάσεων της Πολιτείας. Θέτουμε σήμερα τις βάσεις για μια ολοκληρωμένη πολιτική η οποία θα διαμορφώσει συνθήκες ασφαλούς μετακίνησης πεζών και οχημάτων, προωθώντας παράλληλα τις ήπιες μορφές κινητικότητας, όπως το ποδήλατο, με τον Οδηγό Δημόσιας Πολιτικής που αποτελεί τον πυρήνα του Εθνικού Σχεδίου Δράσης για το ποδήλατο».O Υφυπουργός Προστασίας του Πολίτη, κ. Ελευθέριος Οικονόμου, δήλωσε: «Η δέσμευση της Κυβέρνησης του Κυριάκου Μητσοτάκη για μια ολιστική στρατηγική με στόχο τη βελτίωση της Οδικής Ασφάλειας υλοποιείται μέσα από μια συγκροτημένη στρατηγική κυβερνητικής συνεργασίας. Σήμερα είχαμε την 4η Συνεδρίαση της Επιτροπής στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με οικοδεσπότη τον Υφυπουργό Μιχάλη Παπαδόπουλο.Μέριμνά μας το Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο Οδικής Ασφάλειας που καταρτίζεται να δώσει λύσεις και διεξόδους στα παλαιά προβλήματα που σχετίζονται με την οδική ασφάλεια. Αλλά και τις νέες προκλήσεις που παρουσιάζονται στην καθημερινή κυκλοφορία στους δρόμους και ρυθμίζει ο νέος Κ.Ο.Κ., την εκπαίδευση των μαθητών και των νέων οδηγών, καθώς και την αναγκαιότητα ενίσχυσης της χρήσης τεχνολογιών που «θωρακίζουν» την προστασία του περιβάλλοντος».Η Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Ζέττα Μακρή δήλωσε: «Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Μνήμης για τα Θύματα των Τροχαίων Ατυχημάτων, που τιμάται, κάθε χρόνο, την τρίτη Κυριακή του Νοεμβρίου, επικροτώ την τακτικότητα των συνεδριάσεων της Κυβερνητικής Επιτροπής για την οδική ασφάλεια και ευχαριστώ, θερμά, τους συμμετέχοντες και συναρμόδιους Υπουργούς για την συνέπειά τους. Οι θλιβερές στατιστικές εκατομμυρίων ανθρώπινων ζωών, παγκοσμίως, που χάνονται, ετησίως, στους δρόμους, με τα τροχαία συμβάντα να αποτελούν την κυριότερη αιτία θανάτου για τις ηλικίες 5-29 ετών, είναι μια πραγματικότητα, που δεν μπορεί και δεν πρέπει να γίνεται αποδεκτή. Οι θάνατοι και οι τραυματισμοί σε τροχαίες συγκρούσεις μπορούν να αποφευχθούν με την ευαισθητοποίηση, την ενημέρωση, την καλλιέργεια της υπευθυνότητας, του σεβασμού στους κανόνες οδικής κυκλοφορίας και στο αγαθό της ζωής, με την προώθηση της κυκλοφοριακής παιδείας και της ασφαλούς συμπεριφοράς στο δρόμο, από τα πρώτα, κιόλας, σχολικά χρόνια. Ευελπιστούμε ότι η αυριανή γενιά οδηγών και πεζών θα είναι ευσυνείδητοι οδηγοί και συνειδητοποιημένοι χρήστες του οδικού δικτύου, που με την υπεύθυνη στάση τους θα συν-διαμορφώσουν μια συλλογική νοοτροπία στις οδικές μετακινήσεις».Η Αναπληρώτρια Υπουργός Υγείας κα Ασημίνα Γκάγκα τόνισε: «Συνεχίζουμε να εργαζόμαστε και να συνεργαζόμαστε όλα τα συναρμόδια υπουργεία για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας στη χώρα και την ελαχιστοποίηση των θυμάτων στους δρόμους. Η οδική ασφάλεια μας αφορά όλους και μας επηρεάζει όλους. Η σωστή οδική συμπεριφορά, ο σεβασμός όσων κινούνται στο δρόμο, είτε πεζοί είτε με οχήματα κάθε είδους, είναι αντανάκλαση της κουλτούρας μας. Και ξεκινάει από το σπίτι μας και από το σχολείο. Από την πλευρά μας, το υπουργείο Υγείας και το ΕΚΑΒ, επιστρατεύουμε όλες τις δυνάμεις μας για την ταχεία επέμβαση σε κάθε τροχαίο, για την εκπαίδευση ακόμη και απλών πολιτών στις πρώτες βοήθειες, για τη βέλτιστη περίθαλψη και αποκατάσταση των τραυματιών».Ο Αναπληρωτής Υπουργός Εσωτερικών κ. Στέλιος Πέτσας τόνισε: «Η συνεδρίαση της Κυβερνητικής Επιτροπής για την Οδική Ασφάλεια έρχεται σε μια στιγμή που ξεδιπλώνεται το Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο για την προώθηση αυτής της τόσο σημαντικής δράσης για τους κατοίκους και τους επισκέπτες της χώρας μας.  Το Ταμείο Ανάκαμψης έχει αξιοποιηθεί, τουλάχιστον όσον αφορά στο Υπουργείο Εσωτερικών, εντάσσουμε έργα 448 εκατ. ευρώ για Οδική Ασφάλεια σε Δήμους και στις 12 από τις 13 Περιφέρειες, εντός των ημερών. Αφορούν παρεμβάσεις όπως η αναβάθμιση της ποιότητας του οδοστρώματος, με κόμβους, έξυπνες διαβάσεις και άλλες δράσεις που αποσκοπούν στη βελτίωση της Οδικής Ασφάλειας σε κάθε γωνιά της πατρίδας μας. Φυσικά, στο τραπέζι της σημερινής συνεδρίασης είναι και οι δράσεις για το ποδήλατο».newsauto.gr
  • 01 Δεκεμβρίου 2022
  • 0 Σχόλια
  • ΤΟΠΙΚΑ

Ενόψει της προσεχούς εορταστικής περιόδου των Χριστουγέννων 2022, από το Δήμο Καλυμνίων  θα γίνει Προµήθεια και χορήγηση ποσότητας κατεψυγµένου κρέατος (γαλοπούλες) προς διανοµή σε 250 δικαιούχος άπορους δηµότες.kalymnos-news.gr
  • 01 Δεκεμβρίου 2022
  • 0 Σχόλια
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ

Το πρωτάθλημα έχει σταματήσει για το Μουντιάλ αλλά ο Παναθηναϊκός συνεχίζει στον ίδιο δρόμο. Σε εκείνο των νικών. Ακόμη και στα φιλικά. Η ομάδα του Ιβάν Γιοβάνοβιτς αν και είχε πολλές απουσίες και ο χρόνος μοιράστηκε σε όλους τους διαθέσιμους παίκτες, νίκησε 3-1 την Χάποελ Μπερ Σεβά στο πρώτο του φιλικό επί κυπριακού εδάφους. Ο Γιώργος Σιδεράς με γκολ και ασίστ έκανε την διαφορά.Έτσι έπαιξεΣτο πρώτο ημίχρονο ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς παρέταξε τον Παναθηναϊκό με τον Λοντίγκιν κάτω από τα δοκάρια. Χουάνκαρ αριστερός μπακ, Κώτσιρας δεξιός και Σάρλια με Μάγκνουσον στο κέντρο της άμυνας. Ρούμπεν και Τσόκαι οι δύο αμυντικό μέσοι. Επιτελικός ο Σαβιέρ, αριστερός εξτρέμ ο Μπερνάρντ, δεξιός ο Κυριόπουλος και στη κορυφή ο Καμπετσής.Στην έναρξη του δευτέρου μέρους πάτησαν χορτάρι οι Μπρινιόλι, Βαγιαννίδης, Πούγγουρας, Σάντσες, Τσέριν και Κρυπαράκος. Στο 60' πέρασαν και οι Σπόραρ, Συμεωνίδης, Σιδεράς.Σε ολόκληρο το παιχνίδι αγωνίστηκαν μόνο ο Τσόκαι και ο Κυριόπουλος μέχρι το 85' όταν και ο Σαβιέρ ξαναμπήκε επειδή ο μικρός που έκανε καλό παιχνίδι, υπέφερε από κράμπες.Αντίδραση με ΣαβιέρΣτο πρώτο ημίχρονο ο Παναθηναϊκός, όπως το συνηθίζει, είχε τον έλεγχο του αγώνα, μεγάλη κατοχή μπάλας (63% στο ημίωρο) αλλά όπως ήταν λογικό βάσει των μονάδων που χρησιμοποιήθηκαν του έλειψε η ποιότητα και η χημεία μεσοεπιθετικά για να δημιουργήσει φάσεις. Παρόλα αυτά είχε καλή κυκλοφορία της μπάλας, έκλεβε μπάλες ψηλά και είχε ένα καλό αγωνιστικό πρόσωπο.Σε μία κακή ανασταλτική συμπεριφορά στη μεσαία γραμμή η Μπερ Σεβά άνοιξε το σκορ. Ο Γκορντάνι διέσχισε ανενόχλητος τον άξονα, πάσαρε στον Σερμάνι και εκείνος άνοιξε το σκορ.Οι ''πράσινοι'', πάντως, έβγαλαν αντίδραση και στο 40' μετά από κλέψιμο του Ρούμπεν ψηλά, ο Σαβιέρ με ωραίο σουτ έφερε το ματς στα ίσια.Εναέριο πάρτι από τον ΣιδεράΟι ''πράσινοι'' παρά τις αρκετές αλλαγές και την πειραματική σύνθεση ήταν πολύ καλοί από το 60' και έπειτα, κυριάρχησαν στο χορτάρι, απείλησαν με Φακούντο και Κρυπαράκο και τελικά... καθάρισαν το παιχνίδι με τον Γιώργο Σιδερά να κάνει ότι θέλει στην αντίπαλη περιοχή και με δύο κεφαλιές να κρίνει το ματς.Ο νεαρός στόπερ στο 72' με υπέροχη κεφαλιά μετά από σέντρα του Τσέριν έκανε το 2-1 και στο 81' πήρε και πάρε την μάχη στον αέρα και προσέφερε στον Πούγγουρα ένα πολύ εύκολο γκολ, με τον έμπειρο στόπερ να παίρνει την κεφαλιά για το 3-1. Ο Σπόραρ είχε δύο πολύ καλές στιγμές για να πετύχει ακόμη ένα γκολ ο Παναθηναϊκό αλλά ο Σλοβένος φορ δεν κατάφερε να βρει στόχο.ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ (Ιβάν Γιοβάνοβιτς): Λοντίγκιν (46’ Μπρινιόλι), Κώτσιρας (46’ Βαγιαννίδης), Σάρλια (58’ Σιδεράς), Μάγκνουσον (46’ Πούγγουρας), Χουάνκαρ (46’ Σάντσες), Ρουμπέν (46’ Τσέριν), Τσόκαϊ, Μπερνάρ (46’ Κρυπαράκος), Σαβιέρ (58’ Συμεωνίδης), Κυριόπουλος (84’ λ. τρ. Σαβιέρ), Καμπετσής (58’ Σπόραρ).ΧΑΠΟΕΛ ΜΠΕΡ ΣΕΒΑ (Ελιανίβ Μπάρντα): Γκλάζερ, Νταντιά, Αμπού (46’ Μοτασέμ), Μπλόριαν, Αβίβ (46’ Τίμπι), Γκορντάνα (46’ Σουλεϊμάνοφ), Ελίας (62’ Γιεχεζκέλ), Ανσά (46’ Μίχα), Παούν (62’ Λόπες), Γιοζέφι (46’ Μάρτινς), Σελμανί (46’ Χεμέντ).gazzatta.gr
  • 01 Δεκεμβρίου 2022
  • 0 Σχόλια


ΜΕ ΤΟΝ ΦΑΚΟ ΤΟΥ PAPARAZZI

Τοπικά

AdBanner

  • 27 Νοεμβρίου 2022
  • 1 Σχόλια Favorite N

ΕΞΟΔΟΣ